Gå til innhold

Hva sokker bruker dere til......

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei jenter! Ønsker å høre deres meninger om sokker. Hva er "lov" å bruke til hva?? Jeg har alltid likt å bruke hvite og grå tennissokker. Hva mener dere om å bruke det til svarte bukser f.eks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt er lov. Hvite sokker, grønne sokker, mønsterete sokker eller en sokk av hver farge. Helt opp til deg selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei dette var absolutt ingen spøk!

hilsen jente 21

Skrevet

Har ikke en eneste ensfarget sokk jeg.. Har bare sokker med mønster jeg.. sånne barne sokker :oops: Føler meg absolutt ikke komfortabel i hvite tennis sokker! Og det er vel lov å bruke de til alt? Kanskje ikke så fint til skjørt og åpne sandaler hehe..

-x

Skrevet

Svarte sokker til nesten alt! Kan ikke fordra nusselige mønstrete sokker, ikke tennissokker heller, for den del. Tennissokker er bare lov til trening, og siden jeg ikke trener har jeg ikke et eneste par.

Skrevet
Tennissokker er bare lov til trening

Hvem sier det?

Skrevet

Kommer litt an på fottøyet også da!

Småsko - eeehhh... ikke bruk sånne sokker til det. Det ser klumpete ut.

Joggesko? Ja, det er jo "joggesokker" så...

Skrevet

Jeg er glad jeg ikke behøver å ta hensyn til denne sokkeloven.

Gjest Chica-ikke innlogget
Skrevet

Alt er lov! Du må selv bestemme hva du vil gå med, men jeg personlig synes det er finest med svarte sokker (og ikke sokker i sandaler!) Jeg eier 1 par sokker som ikke er svart, og de blir kun brukt til trening.

Gjest Anonymous
Skrevet

Spørs hva jeg har på meg. Som regel vanlig ola bukse det går i, så jeg har en haug med adidassokker og nusslige ole brumm sokker. Skal jeg være litt fin bruker jeg svarte sokker.... eller strømper.

Skrevet

Jeg bruker alltid en sokk av hver farge... gjerne ullsokker eller strømper. Men de må ikke være like.

Skrevet

Tennissokker er det verste jeg veit! Det både føles ekkelt å gå med, og det ser utrolig harry ut! ... men det er min mening, da.

Selv bruker jeg bare sånne søte sokker med mønstre :rodme: eller svarte strømper, kommer an på antrekket.

Ikke bruker jeg åpne sandaler (har angst for bare tær- det er styggere enn tennissokker!) så jeg trenger ikke bekymre meg for det heller... =)

Skrevet

"Sokkene skal være mørkere enn skoene og buksene, og stå til resten av antrekket i farge og kvalitet" heter det i regeler fra skikk og bruk verdenen. (Det med kvaliteten betyr at du f.eks ikke skal bruke tykke ullsokker til lette klær -selv om de er mørkere, og heller ikke tynne, sorte "pene" sokker til joggesko.)

Selv bruker jeg utelukkende mørke blå, mørke grå og sorte sokker til bukser, og sånne korte sokker som slutter før ankelen til shorts og skjørt med lave sko. Disse synes jeg godt kan være hvite eller lyse, så lenge ikke skoene er helt sorte. Og ikke sokker i sandaler.

Bruker ikke sånne sokker med masse mønster og farger og sånt, men de kan være fine, og en morsom gimmic, og blir jo en "greie" i seg selv.

Selv synes jeg tennissokker passer best til trening, hvis de i det hele tatt skal brukes til noe.... :wink:

*Lisa*

Skrevet

Jeg har en skuff halvfull av sånne søte Ole brumm sokker. Var en stund jeg bare gikk med sånne omtrent. Nå er jeg så lei dem..... Går stort sett med tennissokker hvis antrekk og sko ikke skal være så fint. Ellers går det mørke grå, mørke blå eller svarte. Bruker ikke sandaler så mye, for da må jeg vise tærne mine.... :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Du kan godt bruke lyse grå sokker eller hvite men sånne tennis-sokker med røde og blåe striper øverst er ganske harry !!! Jeg går "alltid" med joggesko, og hele sommeren så går jeg uten sokker i dem. Hvist jeg skal være "fin" så bruker jeg svarte sokker og svarte sko. Når det er kaldt og jeg skal gå med joggesko så bruker jeg mest hvite sokker men det er tynne hvite og ikke tennis-sokker !

Hilsen Monica

Skrevet

Bruker aldri sokker jeg.....Tærne mine får liksom ikke puste da. Men det var jo heeeelt utenom tema :oops:

Skrevet

Du har lov til å bruke det du vil, men hva jeg mener?

Hvite tennissokker er ut, for å si det sånn!

Gjest Anonymous
Skrevet

Bruker nesten bare hvite og grå tennissokker jeg. Har nesten bare kjøpt sånn 3 pack hvite og grå BROOKS sokker de siste årene. Liker de så godt så eg har en hel haug av de! Og så er de mye mer behagelig å gå med enn tynne sokker. Bruker det til alt bortsett fra kjole selvfølgelig :wink:

Lene 20

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker også mye tennissokker. Mest hvite men også grå. Synes det er de beste og mykeste sokkene. Bruker bare hvite sokker til sort bukse. Synes det er penest..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...