Gå til innhold

Kryp tar med rusk utenfra

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I stua nede, ved siden av døra ut til hagen, finner jeg daglig smårusk liggende på gulvet. Ofte finner jeg også en edderkopp, enten liggende på gulvet eller sittende i et lite nett på gulvlista, i nærheten av rusket. Mistenker at det er en liten edderkoppfamilie som tar med seg rusk utenfra og inn gjennom et hull i veggen. Det går en kabel inn i veggen rett ved det rusket - mulig de kommer seg inn gjennom der?

Er det noe vi kan gjøre for å hindre edderkoppene i å ta med seg rusk inn? Har ikke noe imot edderkoppene, de plager oss ikke, men det irriterer meg at de roter sånn.

Anonymkode: 089ec...da6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Legg akrylfug eller lignende i hullet? Da forsvinner kanskje edderkoppene, og dermed rusket :) 

Anonymkode: a3cb3...409

AnonymBruker
Skrevet

Og ja, fullt mulig at de kommer seg inn der. Edderkopper kommer seg inn gjennom de mest utrolige steder.

Anonymkode: a3cb3...409

AnonymBruker
Skrevet

Har edderkopper for vane å drasse med seg rusk? 

Anonymkode: e5307...1e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har edderkopper for vane å drasse med seg rusk? 

Anonymkode: e5307...1e7

Kanskje? Hvis ikke er edderkoppene våre noen skikkelige slasker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å snakke med dem? Min erfaring er at noen edderkopper bare må ha tydelig beskjed! De tar liksom ikke hint...

Anonymkode: 63bca...6b2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd å snakke med dem? Min erfaring er at noen edderkopper bare må ha tydelig beskjed! De tar liksom ikke hint...

Anonymkode: 63bca...6b2

Ja, men fikk ingen respons. Tok en med støvsugeren for å vise at jeg mener alvor. Håper det funker.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...