AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #1 Skrevet 17. mai 2020 Hei, jeg har et problem jeg ikke klarer å løse. Bestilte treningsutstyr fra en nettside som heter KPN, heldigvis via Klarna som har fryst fakturaen min. Fikk mail etter bestillingen at det blir litt lengre leveringstid pga dagens situasjon, helt ok, men når jeg spør om de vet ca når varen blir sendt, fikk jeg bare autosvar tilbake om standard leveringstider - altså ingen svar på det jeg faktisk lurte på.. Noen uker går og jeg prøver å ringe de, men ingen tar telefonen. Jeg tar da dette opp med Klarna som fryser fakturaen. Det har nå gått 2 måneder og jeg har sendt dem mail om å kansellere ordren min, ennå ingen svar! Klarna kan ikke kansellere en ordre, men vi holder kontakten slik at de kan prøve å løse saken. Nå leser jeg på Google vurderinger (skulle gjort det før jeg bestilte, men har jo aldri hatt problemer med netthandel før) om mange så har slitt med nøyaktig det samme. Dette er jo et skikkelig useriøst firma og de burde jo ikke være lov? Så det jeg lure på er om det går an å politianmelde dem hvis ikke dette kan løses via Klarna? For bestillingen blir jo liggende på min Klarna konto som en type gjeld og det vil jeg jo selvfølgelig ikke, særlig ikke når varen aldri kommer. Andre som har erfaringer med disse kjeltringene og har klart å løse problemene? Anonymkode: 90294...a7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå