Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke bivirkninger fikk din baby? Og når? 

Anonymkode: f76f0...84a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen.

Anonymkode: 0ecb5...8e0

AnonymBruker
Skrevet

Ingen. 

Anonymkode: edf0f...b12

AnonymBruker
Skrevet

og: Vaksinene i barnevaksinasjonsprogrammet og deres bivirkninger er godt dokumentert og beskrevet, feks her:

https://www.fhi.no/sv/vaksine/barnevaksinasjonsprogrammet/for-og-etter-vaksinasjon/

...som et godt suplement til svarene du får her.

Anonymkode: 3e1a8...6bf

AnonymBruker
Skrevet

Lett forhøyet temperatur. Litt rastløs. 

Anonymkode: 45976...0a7

AnonymBruker
Skrevet

ingen her heller

Anonymkode: 8ad71...947

AnonymBruker
Skrevet

Sov i 5 timer i strekk nør hun ble lagt i vognen etterpå. Ingen andre bivirkninger

Anonymkode: e64b0...025

Skrevet

Min fikk feber, var sutrete om kvelden og reagerte med å sove 6 timer sammenhengende den natta 🙌🏼 

AnonymBruker
Skrevet

Over 39 i feber, av rotaviruset fikk han diare og en mage fra helvete en uke etterpå. Grusomt... Så mye magesmerter :( 

Anonymkode: dfdfd...17e

Skrevet

Lett forhøyet temp og utrøstelig gråt på kvelden. Oppkast da hun fikk andre dose.

Skrevet

Min var litt mer grinete, men det roet seg raskt. Sov ekstra godt både på dag og natt, samtidig som baby hadde feber i 3 dager.

Skrevet

Han fikk den her om dagen, det var grusomt. Fikk den rundt 11:00, kl 15:30 måtte han få Paracet pga helt febrilsk utrøstelig gråt, han hyler ut av en annen verden. Etter 30 min var han helt rolig og sovnet tvert. 19:30 var det som om en bryter ble slått på, gikk fra å være helt rolig i vippestolen til å brase ut i hylgråt, igjen umulig å trøste. Fikk ny Paracet og sovnet rundt 20:00. Kl 02:00 blir vi vekket av at han brått hyler igjen, ny Paracet også sov han til rundt 6 tiden. Aldri opplevd makan til smerte hyl. Heldigvis virket han fin dagen etter, litt trøblete mage men ikke på langt nær så ille som ved 6 uker, da var det diaré i 6 dager. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...