AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #1 Del Skrevet 17. mai 2020 Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, må bare lufte tankene. Min bestevenn mistet sin kjæreste i dag. Han hadde vært innlagt på psykiatrisk AVD. Han hadde prøvd å ta livet sitt, og fikk hjelp med dette. To dager etter han blir utskrevet blir han funnet død i leiligheten sin. Har så vondt av min venninne og vil støtte å hjelpe det jeg kan. Hun er jo i sjokk, men hun vil ikke tro at han har tatt livet sitt. Dette får vi jo ikke svar på før obduksjonen er klar. Hva skal jeg gjøre, føler meg så hjelpeløs, han var 36 år. Anonymkode: 2157d...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #2 Del Skrevet 25. mai 2020 Så utrolig trist å høre. Det viktigste er nok at du er der for din venninne, du virker som en veldig god venn. Kan jeg spørre hvordan det går med venninnen din nå? Anonymkode: 13e8f...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #3 Del Skrevet 25. mai 2020 Om hun vil det, så dra dit og vær sammen med henne så mye du kan noen dager. Anonymkode: 872f5...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 25. mai 2020 #4 Del Skrevet 25. mai 2020 Er bare å sørge at venninnen skjønner at hun har noen å snakke med og at hun ikke er alene om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #5 Del Skrevet 25. mai 2020 Hva skjedde? Var han deprimert? Trist når de er så unge. 36 år er ingen alder. Anonymkode: fd061...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #6 Del Skrevet 29. mai 2020 Selvmord statistikken blant menn er desv stor... Anonymkode: ddee8...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå