AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #21 Skrevet 17. mai 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😅😂 Anonymkode: bae42...3f5 Var min reaksjon også. Fantastisk kommentar fra AB. For ja, de stenger jo i slutten av juni hvert eneste år. Anonymkode: 821a3...a74
Gjest Albbas Skrevet 17. mai 2020 #22 Skrevet 17. mai 2020 5 minutter siden, Citpensacola said: Tipper smittebølge nr 2 kommer ganske snart nå, og slik alle idiotene har oppført seg i dag vil det nok bli mye smitte. Virker som om en del folk tror at viruset har forsvunnet, men så er jo folk flest idioter også, man kan vel ikke forvente seg for mye. Ja, bare vent to uker! Disse to ukene etter påske har vart leeenge nå. 😂
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #23 Skrevet 17. mai 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nesten ingen i Norge er smittet så det går nok fint😊 Å være rigid regelrytter er bare kjipt og usjarmerende Anonymkode: bae42...3f5 I tillegg til å være idiot så tar jeg gjerne tittelen kjip og usjarmerende og jeg. Hvis det kan redde liv, så gjerne . Anonymkode: c363e...3b5 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #24 Skrevet 17. mai 2020 Mange som gir blaffen. Har sett den tendensen i noen uker nå ute på offentlige plasser, samtidig skjønner jeg at folk er lei også å måtte ta så mange hensyn selv sammens med nære venner. Anonymkode: 0f6c8...a54
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #25 Skrevet 17. mai 2020 Er det bare i Oslo folk skriver om? For jeg kjenner meg ikke igjen i at folk er uforsiktig. Men Norge er vel bare Oslo da?! Anonymkode: c363e...3b5 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #26 Skrevet 17. mai 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare i Oslo folk skriver om? For jeg kjenner meg ikke igjen i at folk er uforsiktig. Men Norge er vel bare Oslo da?! Anonymkode: c363e...3b5 Jeg bor i Oslo, så for meg så er det naturlig å snakke om ting som jeg ser rundt meg. Jeg vet ikke hvordan det er andre steder i landet nå om dagen da fritidsreiser ikke er anbefalt. Anonymkode: 821a3...a74 3
hlidskjalf Skrevet 17. mai 2020 #27 Skrevet 17. mai 2020 1 time siden, Leamur skrev: Den gjelder, men folk er idioter Idiotene er vel heller alle de som fortsatt tror Corona er farlig 4
hlidskjalf Skrevet 17. mai 2020 #28 Skrevet 17. mai 2020 47 minutter siden, Albbas skrev: Ja, bare vent to uker! Disse to ukene etter påske har vart leeenge nå. 😂 Ja hvor blir det av smitteeksplosjonen? Tallene raser nedover over hele verden. Selv i Sverige der de ikke ble hysteriske går alle tall nedover. Tror det er mange som ikke tør innrømme at tiltakene var en gigantisk tabbe av katastrofale dimensjoner. At de fortsatt har tiltakene er nok bare for utad å gi inntrykk av at de er i ferd med å bekjempe denne livsfarlige pesten. Det sitter enda for langt inne å innrømme at de har driti på draget. 5
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #29 Skrevet 17. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jo, retningslinjene sier det. Men med 7 nye tilfeller i Norge det siste døgnet forstår jeg jo godt at folk velger å leve igjen. Anonymkode: 0bc4e...b06 Det er jo veldig få som blir testet. Jeg måtte krangle meg til en test i går. Selv med symptomer og partner som fikk påvist Covid-19 fredag. Anonymkode: 40e93...fac 2
hlidskjalf Skrevet 17. mai 2020 #30 Skrevet 17. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo veldig få som blir testet. Jeg måtte krangle meg til en test i går. Selv med symptomer og partner som fikk påvist Covid-19 fredag. Anonymkode: 40e93...fac Flere smittede betyr enda lavere dødelighet. Vi snakker vel rundt 0,001%. Farligere å spise en litt for seig biff med andre ord
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #31 Skrevet 17. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo veldig få som blir testet. Jeg måtte krangle meg til en test i går. Selv med symptomer og partner som fikk påvist Covid-19 fredag. Anonymkode: 40e93...fac Det burde du melde videre. Vet ikke hvem du måtte krangle med, men feks kommunelegen/smittevernoverlegen i kommunen kan kanskje være riktig instans. Anonymkode: cba64...e65 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #32 Skrevet 17. mai 2020 Nei, den gjelder ikke lengre.Pandemien er over det vet alle. Vi kan være sammen som før, slutt å lage storm i vannglass. Anonymkode: fe84a...60f 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #33 Skrevet 17. mai 2020 Jeg var på besøk hos svigers i dag, og holdt 1 m avstand siden vi ikke sees ofte. Plutselig kom naboen deres på besøk, og da hun kom inn føk hun bort til meg, bøyde seg frem mot ansiktet mitt og tok på skjortekragen for beundre broderingen på bunaden. Jeg ble så paff at jeg ikke fikk frem et ord! Anonymkode: 00f46...d59 7
hlidskjalf Skrevet 17. mai 2020 #34 Skrevet 17. mai 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, den gjelder ikke lengre.Pandemien er over det vet alle. Vi kan være sammen som før, slutt å lage storm i vannglass. Anonymkode: fe84a...60f Virker som det fortsatt er mange tullinger som ikke har fått det med seg. Ihvertfall her inne 4
hlidskjalf Skrevet 17. mai 2020 #35 Skrevet 17. mai 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var på besøk hos svigers i dag, og holdt 1 m avstand siden vi ikke sees ofte. Plutselig kom naboen deres på besøk, og da hun kom inn føk hun bort til meg, bøyde seg frem mot ansiktet mitt og tok på skjortekragen for beundre broderingen på bunaden. Jeg ble så paff at jeg ikke fikk frem et ord! Anonymkode: 00f46...d59 Slapp av. Verken smittetall eller dødsfall vil øke. Om vi så hadde gått inn for å få så mange smittede som mulig hadde også tallene rast nedover. Til manges fortvilelse virker det som 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #36 Skrevet 17. mai 2020 2 timer siden, Leamur skrev: Den gjelder, men folk er idioter Klart den gjelder fortsatt, men 2 metersregelen er erstattet med en meter, mens minsteavstanden burde økes til 20 meter om funn av virus var avgjørende. Det tryggeste er fremdeles fullstendig portforbud av lang varighet, samt forbud mot en hver fysisk kontakt, også innen familien. Anonymkode: 3d1a1...9ac 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #37 Skrevet 17. mai 2020 2 hours ago, Emilie2019 said: Ser at folk samles og sitter skulder til skulder rundt bordet nå 17.mai. Har jeg misforstått? Skal man ikke fremdeles holde en meters avstand med mindre man bor sammen? Så til og med fremmede folk som bare pratet om en politigreie på gata avsluttet samtalen med å gi hverandre en klem og si ha det. Wtf... Jeg prøver å holde 1 meter avstand, men er alle andre som skal gå rett på meg. Det som gjorde meg lykkelig var å se en fjortisgjeng sitte på bussen med 1 seteøy hver. Vanligvis sitter de jo oppå hverandre, så de hadde gjort sine forhåndsregler! Anonymkode: fe035...7df 5
Gjest Tutte Skrevet 17. mai 2020 #38 Skrevet 17. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi bryr oss ikke om en meter avstand lenger. Håper de stenger skolene igjen! Slik at alle festivaler i sommer blir stengt! Anonymkode: 9a511...95d Skolene stenger igjen om ikke så lenge ja, korona eller ei.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #39 Skrevet 17. mai 2020 1 time siden, hlidskjalf skrev: Ja hvor blir det av smitteeksplosjonen? Tallene raser nedover over hele verden. Selv i Sverige der de ikke ble hysteriske går alle tall nedover. Tror det er mange som ikke tør innrømme at tiltakene var en gigantisk tabbe av katastrofale dimensjoner. At de fortsatt har tiltakene er nok bare for utad å gi inntrykk av at de er i ferd med å bekjempe denne livsfarlige pesten. Det sitter enda for langt inne å innrømme at de har driti på draget. Det går jo nedover overalt, og her i Norge også til tross for straks en måned med mer åpning. Det får meg til å lure på om det ikke er såå fryktelig smittsomt og ulikt andre virus som man fikk inntrykk av i starten? Jeg mener , til vanlig så har man jo ikke slike regimer som vi har hatt nå med vasking og spriting av alt overalt og avstand osv men man har en slags normal hygiene uten å tenke over det for hver ting man har berørt osv. hva tenker folk? Anonymkode: 8ac9a...032 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #40 Skrevet 17. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går jo nedover overalt, og her i Norge også til tross for straks en måned med mer åpning. Anonymkode: 8ac9a...032 Ikke over alt. På sykehuset i Vestfold øker innleggelser sakte men sikkert. En økning med 3 nye på en uke etter lengre tids nedgang er ikke dramatisk, men det er heller ikke positivt. Anonymkode: f9153...d03 6
Anbefalte innlegg