Gå til innhold

Gjelder ikke 1meters-regelen lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at folk samles og sitter skulder til skulder rundt bordet nå 17.mai. Har jeg misforstått? Skal man ikke fremdeles holde en meters avstand med mindre man bor sammen? 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den gjelder, men folk er idioter

• Liker 38
AnonymBruker
Skrevet

Jo, retningslinjene sier det. 

Men med 7 nye tilfeller i Norge det siste døgnet forstår jeg jo godt at folk velger å leve igjen. 

Anonymkode: 0bc4e...b06

• Liker 16
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo, retningslinjene sier det. 

Men med 7 nye tilfeller i Norge det siste døgnet forstår jeg jo godt at folk velger å leve igjen. 

Kan man ikke leve uten å sitte skulder til skulder? Vi kan alle leve, og leve fortere, om man ikke er helt dust

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Emilie2019 skrev:

Kan man ikke leve uten å sitte skulder til skulder? Vi kan alle leve, og leve fortere, om man ikke er helt dust

Man kan droppe å kjøre bil, drikke alkohol, spise rødt kjøtt, sjokolade, bare gå ut når det er absolutt nødvendig. I det hele tatt pakke seg inn i bobleplast. Og leve mye lengre. 

Men er det et liv? 

• Liker 22
Skrevet

Man kan droppe å kjøre bil, drikke alkohol, spise rødt kjøtt, sjokolade, bare gå ut når det er absolutt nødvendig. I det hele tatt pakke seg inn i bobleplast. Og leve mye lengre. 

Men er det et liv? 

Sammenligner du det å spise sjokolade med korona....?

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Skal man være den eneste idioten i et familieselskap som ikke vil sitte til bords med de andre??

Anonymkode: f1ed3...5c6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Skal man være den eneste idioten i et familieselskap som ikke vil sitte til bords med de andre??

Folk må faktisk lære seg å respektere å holde avstand, og at noen av gode grunner har mer fokus på smittevern

Anonymkode: 1a165...61f

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis den " idioten" er den som forblir frisk, så er det ingen problem å være " idiot". Jeg har ingen problem med å sette med 3 meter unna selv om alle andre sitter tett. Jeg passer på  meg selv. 

Anonymkode: c363e...3b5

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Nesten ingen i Norge er smittet så det går nok fint😊 Å være rigid regelrytter er bare kjipt og usjarmerende 

Anonymkode: bae42...3f5

• Liker 18
Gjest Albbas
Skrevet

Stusser på dette jeg også. Puber og restauranter skryter av at de legger til rette for 1-meters avstander, men det er jo bare mellom bord. Er ikke sjans å holde den avstanden mellom folkene rundt et bord. Gikk forbi en stappfull pub i dag der det var god avstand mellom bordene, men 5-8 pers rundt hvert bord, tett i tett... :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Vi bryr oss ikke om en meter avstand lenger. Håper de stenger skolene igjen! Slik at alle festivaler i sommer blir stengt!

Anonymkode: 9a511...95d

• Liker 2
Skrevet

Er dette en regel eller anbefaling? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nesten ingen i Norge er smittet så det går nok fint😊 Å være rigid regelrytter er bare kjipt og usjarmerende 

Enig. Det er Korona-politiet som er idiotene.

Anonymkode: 7b8b1...141

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi bryr oss ikke om en meter avstand lenger. Håper de stenger skolene igjen! Slik at alle festivaler i sommer blir stengt!

Anonymkode: 9a511...95d

Skolene stenges garantert i slutten av juni.

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Skolene stenges garantert i slutten av juni.

😅😂

• Liker 7
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ende opp som smittet eller i karantene syns jeg er enda mer usjarmerende enn å følge et enkelt råd 🥴

• Liker 10
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man skal være det voksne mennesket som tar ansvar 

• Liker 4
Skrevet

Tipper smittebølge nr 2 kommer ganske snart nå, og slik alle idiotene har oppført seg i dag vil det nok bli mye smitte. Virker som om en del folk tror at viruset har forsvunnet, men så er jo folk flest idioter også, man kan vel ikke forvente seg for mye.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Vi var i Frognerparken en tur i dag. Jeg hadde aldri trodd at det skulle være så mye kaos der. Jeg forestilte meg at det skulle være som en vanlig dag med litt rolige og fine omgivelser. Det sto folk i store klynger uten en meters avstand. Folk som så andre, klemte dem og ropte ting som: Awww.. så lenge siden.. For å så gjøre det samme med noen andre.. Jaja.. var tydelig at en del av dem hadde drukket veldig mye! 😕 Vi ble ikke så lenge for det orket jeg rett og slett ikke.. Høy musikk og mye alkohol.. Møtte også store grupper rundt om i sentrum som gikk rundt med ølflasker og holdt i hverandre. For fulle folk som måtte ha støtte og hjelp for å komme seg videre. 
Sjarmerende dag... 🤨

Anonymkode: 821a3...a74

• Liker 9
  • Opprett ny...