Gå til innhold

kan man ha hatt covidviruset uten NOEN symptomer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I det hele tatt? Altså vært frisk som en fisk og allikevel smittet?

Anonymkode: 5dfeb...944

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 39f5f...e21

• Liker 5
Skrevet

Yup. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Har flere bekjente som til overraskelse fikk påvist antistoffer (ikke i Norge). De ante ikke at de hadde vært smittet.

Anonymkode: 187c2...0b1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Har flere bekjente som til overraskelse fikk påvist antistoffer (ikke i Norge). De ante ikke at de hadde vært smittet.

Og det er jo veldig skummelt. Lett å smitte noen. 

Anonymkode: 9f96f...fe0

AnonymBruker
Skrevet

Det er litt skummelt at det finnes folk som enda ikke har fått med seg dette.

Anonymkode: 6fffd...201

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

I følge den nyeste befolkningsstudien hvor de testet 60.000 for antistoffer i Spania så var hadde 24% av de med antistoffer ikke hatt symptomer. Det var mest vanlig at folk opplevde det som en sterk influensa.

Anonymkode: ee717...333

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper det skjer meg, hvis jeg blir smittet. Men håper selvfølgelig at jeg ikke blir det.

Anonymkode: 1ae88...17d

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt skummelt at det finnes folk som enda ikke har fått med seg dette.

Anonymkode: 6fffd...201

Ja, man kan være helt symptomfri og likevel smitte. Det er mer uklart om kanskje alle får langtidsplaner. Disse kan jo dukke opp etter flere år.

Anonymkode: 63d8f...0aa

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er jo veldig skummelt. Lett å smitte noen. 

Anonymkode: 9f96f...fe0

Ja fryktelig skummelt. Da er jo dødeligheten enda lavere enn forespeilet og hva skal dommedagsprofetene beskjeftige seg med da?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, hlidskjalf skrev:

Ja fryktelig skummelt. Da er jo dødeligheten enda lavere enn forespeilet og hva skal dommedagsprofetene beskjeftige seg med da?

Hvis langtidskomplkasjonene blir alvorlige, kan dødeligheten av smitte fort nærme seg 100%.

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis langtidskomplkasjonene blir alvorlige, kan dødeligheten av smitte fort nærme seg 100%.

Lite som tyder på det når majoriteten tydeligvis ikke merker noe som helst til denne snuen. Men hvem vet? Kanskje vi alle stryker med om ett år. Men så langt er det absolutt ingenting som tyder på det. Tror asteroider på kollisjonskurs med jorden er større grunn til bekymring.

Endret av hlidskjalf
Trykkleif
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dødeligheten er nok på 100%, men ikke pga corona. Men innen de neste 80 år er nok alle her inne døde ja. 

Anonymkode: 2963c...a05

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle det skje? Ingen grunn til å tro at dette skaper noen flere eller alvorligere langtidsskader enn andre infeksjoner 

Anonymkode: ec775...065

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dødeligheten er nok på 100%, men ikke pga corona. Men innen de neste 80 år er nok alle her inne døde ja. 

Anonymkode: 2963c...a05

Si ikke det. Alle under 30-40 kan faktisk leve om 80 år....

• Liker 1
Skrevet (endret)
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Endret av 13579
AnonymBruker
Skrevet

Man kan ha det uten symptomer ja, og derfor har jeg levd som om at jeg har vært potensielt syk siden 12. Mars.  Jeg har ikke vært syk, men det var noe som herjet i mitt nærmiljø (familie, venner av familie og skolen) allerede rundt februar, før corona ble oppdaget i norge. Så jeg har lyst til å ta en antistoff test, for å se om jeg kan ha vært smittet uten at jeg vet det. 

Anonymkode: e9827...ff2

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge kan man spore disse antistoffene? Er de i kroppen resten av livet?

Anonymkode: 5dfeb...944

AnonymBruker
Skrevet

Han første som testa positivt i Belgia hadde absolutt ingen symptomer. Ble testa fordi han hadde vært i Wuhan. Han ble senere testa for antistoffer, hadde ikke det heller. Immunforsvaret kan bekjempe virus uten antistoffer, så til og med antistofftesting gir ikke svar på hvor mange som har hatt korona

Anonymkode: 51165...194

AnonymBruker
Skrevet

Ja, mest sannsynlig om man er barn.

Anonymkode: 75475...c71

• Liker 1
  • Opprett ny...