Deseo Skrevet 17. mai 2020 #1 Skrevet 17. mai 2020 Hei og gratulerer med dagen! 😊 Har igår og idag opplevd av magen eller livmora kjennes støl når jeg står opp etter å ha sittet en stund. Og så går det litt over etter en halvtimes tid. Noen som har opplevd det samme før eller som vet hva det kan komme av? Er førstegangs og har mistet før så blir lett bekymret. Kan informere om at jeg sliter veldig med rygg/bekken så dette blir også ekstra vondt når jeg står opp. Er 14+3 idag. Takk for svar og fortsatt fin 17.mai ❤️🇸🇯
Flamme Skrevet 17. mai 2020 #2 Skrevet 17. mai 2020 Det er ganske vanlig, det er livmor og ligamenter som strekker seg og vokser. Ta kontakt med lege om det blir store smerter.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #3 Skrevet 17. mai 2020 Signerer det Flamme sier. I tillegg kan du være forstoppet av luft. Da merker du ikke nødvendigvis at du må fise, du får bare veldig vondt og blir øm og støl i magen. Det er først når det løsner du skjønner at det er luft, hvis du ikke har opplevd det før. Anonymkode: 66554...49f
Deseo Skrevet 17. mai 2020 Forfatter #4 Skrevet 17. mai 2020 Tusen takk for svar 😊🙏 Får prøve å ikke tenke så mye over det siden det ikke gjør så vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå