Gå til innhold

Er det litt kjipt for der gutter når jenta trenger lang tid på å bli våt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger alltid lang tid på å bli ordentlig klar, men er redd at han tar seg nær av dette eller synes det er et ork. Hva tenker dere?

Anonymkode: 9ca8f...088

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det bare blir ubehagelig for begge hvis du ikke er våt nok. Hvis han tar seg nær av det eller syns det er et ork syns jeg ikke han er moden nok til sex. Hvis du virkelig sliter med å bli våt så kan du prøve å drikke nok vann og bruke glidemiddel hvis dere vil det.

• Liker 3
Skrevet

Å ha samleie/piv sex før jenta/ dama er våt og klar er jo rimelig trist for begge etter min mening. Så det må rett og slett ta den tid det tar å komme dit. Det eneste problemet etter min mening, er jo at det kan gi/ forsterke en eventuell prestasjonsangst hos gutten/ mannen. Vi får jo gjerne ereksjon rimelig kjapt og er sånt sett klare. Men den står jo ikke "på vent" i timesvis heller. Og om da ereksjonen har avtatt når jenta/ dama er klar, føler man seg jo ikke særlig mye til mann. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt kjipt, ja. Kjæresten min sliter med å bli våt, hun er for anspent, overtenker og er ikke helt fornøyd med kroppen sin. Det som skjer er at jeg mister lysten hvis det tar altfor lang tid. Kjipt for begge.

Anonymkode: 0cfe2...cb3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt kjipt, ja. Kjæresten min sliter med å bli våt, hun er for anspent, overtenker og er ikke helt fornøyd med kroppen sin. Det som skjer er at jeg mister lysten hvis det tar altfor lang tid. Kjipt for begge.

Anonymkode: 0cfe2...cb3

Da kanskje dere skulle kjøpe en glidekrem? 

Anonymkode: 7cb56...8ce

• Liker 3
Skrevet (endret)
19 hours ago, AnonymBruker said:

Da kanskje dere skulle kjøpe en glidekrem? 

Anonymkode: 7cb56...8ce

Av alle de glidemidler jeg har prøvd, er det INGEN som gir den samme følelsen som naturlig våthet. Faktisk ikke i nærheten av like deilig som ei som er naturlig våt, glatt og klar. Så det er i beste fall en ren nødløsning.

Endret av Resignert
  • Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet (endret)

Jeg liker å bruke lang tid på forspill, også lang tid før vi starter den egentlige seksuelle aktiviteten. Jeg har derfor aldri opplevd dette som et problem. På sitt mest artikulerte har det kanskje vært en utfordring.

Endret av Alterego666
AnonymBruker
Skrevet
På 18.5.2020 den 15.45, Resignert skrev:

Å ha samleie/piv sex før jenta/ dama er våt og klar er jo rimelig trist for begge etter min mening. Så det må rett og slett ta den tid det tar å komme dit. Det eneste problemet etter min mening, er jo at det kan gi/ forsterke en eventuell prestasjonsangst hos gutten/ mannen. Vi får jo gjerne ereksjon rimelig kjapt og er sånt sett klare. Men den står jo ikke "på vent" i timesvis heller. Og om da ereksjonen har avtatt når jenta/ dama er klar, føler man seg jo ikke særlig mye til mann. 

Litt på siden, men av og til er det ekstra deilig å kjøre på selv om jeg ikke er våt, og han synes også det er deilig. Det er ikke for alle kvinner, men det gjelder for mange av oss. 

Anonymkode: 0a40e...901

• Liker 1
Skrevet

Syns det er hakket verre når jeg fort blir våt men likevel trenger mer forspill for å unngå at det bare blir vondt. Mange menn tror bare det begynner å bli antydning til vått så er det bare å kjøre på 🥴

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, pia mater skrev:

Syns det er hakket verre når jeg fort blir våt men likevel trenger mer forspill for å unngå at det bare blir vondt. Mange menn tror bare det begynner å bli antydning til vått så er det bare å kjøre på 🥴

Men det verste må være da en fyr trodde at jeg var våt og klar da det bare var vanlig utflod. Det var pinlige greier. 

Anonymkode: 0a40e...901

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, litt kjipt. Tenker jo at hun ikke er spesielt tent på meg. 

Anonymkode: 2397a...c8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere som sier dere bruker lang tid? Hvor lang tid da?

Jeg er som regel klar på rundt 5 minutter - er det lang eller kort tid? Det har hendt noen ganger at han har prøvd å få penis inn uten at det har gått - men et par minutter senere er jeg som regel klar...

Anonymkode: 21e57...a42

AnonymBruker
Skrevet

For jenter så er forspillet (teit ord egentlig for hvem har bestemt at penetrering er hovedaktiviteten) viktig. Det er for mange kvinner det som er virkelig deilig og bør brukes like mye tid på som selve penetreringen. Mange kvinner får dessverre ikke så mye ut av penetrering, men må ha noe i tillegg. Så om kvinnen ikke er våt, så bør man bruke lenger tid på å kose seg før penetreringen. Og jenter må lære seg å ikke alltid skulle please gutten (ja, valgte bevisst jente og gutt betegnelse) på sin egen bekostning. Vi er ofte redde for å ikke være tilstrekkelige nok og redde for at gutten skal føle at han ikke duger osv. 

Kommunikasjon er viktig.

Anonymkode: 012d7...251

AnonymBruker
Skrevet

Hva er lang tid? Og hva gjør dere begge i forkant for at du skal bli klar?

Anonymkode: c9491...b24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...