AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #1 Skrevet 17. mai 2020 Hei! Noen som vet hvor mye et stykke pizzastykke Peppes vegetarian pizza, stor med tynn bunn (California style) veier? Anonymkode: 53c66...d33
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #2 Skrevet 17. mai 2020 Jeg skal gi deg et tips som er mye nyttigere: Hvis du bare spiser til du er mett, trenger du ikke å vite hvor mye ett veier - hvis du spiser til du er stappmett, har det ingen hensikt å vite hvor mye ett veier. Anonymkode: b1a29...cf2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #3 Skrevet 17. mai 2020 Takk for tips og omtanke. Du har nok rett. Men: Jeg teller kcal, og da er det godt å vite ☺️ Anonymkode: 53c66...d33
Pierre Gynt Skrevet 17. mai 2020 #4 Skrevet 17. mai 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips og omtanke. Du har nok rett. Men: Jeg teller kcal, og da er det godt å vite ☺️ Anonymkode: 53c66...d33 Teller du kalorier, er det generelt nytteløst å kun vite hva et gjennomsnittlig pizzastykke veier. Det vil være avvik i størrelse, mengde fyll, osv. Bare fordi det er en eller annen oppføring på et pizzastykke i app eller på nett, betyr det ikke at det er presist. Det er slike ting som gjør at folk flest feilberegner kaloriinntaket sitt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå