Gå til innhold

Normalt for jenter å gråte under/før/etter sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner alltid å grine etter en orgasme eller før hvis jeg er skikkelig kåt. Er dette normalt? hvorfor skjer det?

Anonymkode: 47554...c3f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: e156f...4bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke uvanlig etter intense orgasmer. det forløser spenning i kroppen og kan utløse gråt også. Betyr ikke at man er lei seg. Bare intensitet. 

Anonymkode: 12168...7c1

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ikke så mange som gjør det, så jeg ville ikke kalt det vanlig. Samtidig utløser sex en del hormoner og følelser som kan fremkalle gråt, så det er ikke noe galt med deg selv om du gjør det.

Anonymkode: f1c80...06f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det 3 ganger ganske nylig, da etter intense orgasmer med mannen. 

Det skyldes hormonutløsning, som jo er det samme du får når du er trist, glad eller redd. Jeg har ikke undersøkt hvorfor hjernen løser ut hormoner før/under/etter, kanskje den bare ikke helt vet hva den skal gjøre med den intense opplevelsen 😂

Anonymkode: cf8ad...30e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gråter etter orgasme, eller før om jeg er veldig kåt. Tror det er fordi opplevelsen blir for intens og kroppen bare må gjøre NOE for å håndtere det, på samme måte som at man kan gråte av glede eller sinne og alle andre følelser om de blir for sterke.

Anonymkode: 859ff...dc0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gråter etter orgasme, eller før om jeg er veldig kåt. Tror det er fordi opplevelsen blir for intens og kroppen bare må gjøre NOE for å håndtere det, på samme måte som at man kan gråte av glede eller sinne og alle andre følelser om de blir for sterke.

Samme her. Virker jo helt på tur når jeg nærmest begynner å hulke før jeg nærmer meg toppen.

Anonymkode: 6eaa2...1e6

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan le og grine om hverandre. Det er som om følelsene bare bobler over og kroppen ikke helt klarer å takle alt. De første gangene ble både jeg og mannen min satt litt ut. Nå bare tar han det som et kompliment og jeg som et tegn på at jeg har det godt. :-)

Så, som du ser er det flere som deg. Jeg har lest om det flere andre steder også, så bare slapp av og nyt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja,det er ikke unormalt å få gråteorgasme..

Anonymkode: dbbc3...f12

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri opplevd å begynne å gråte. Veldig glad for det 😅

Anonymkode: 39793...531

Gjest Lasox
Skrevet (endret)

Da ville jeg isåfall ha tenkt... var jeg så dårlig? 🤣🤣 Dersom noen damer hadde startet å grine etter det... 😂🙈

Endret av Lasox
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har grått etter at kjæresten min har fått orgasme. Faktisk flere ganger, men det er fordi han har fått meg til å føle meg så heslig og tom. 

Anonymkode: 55be5...6c6

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har grått etter at kjæresten min har fått orgasme. Faktisk flere ganger, men det er fordi han har fått meg til å føle meg så heslig og tom. 

Det der er ikke en hyggelig gråt, men en jeg synes du skal ta på alvor.
Hvis din beste venninne fortalte deg noe slikt, hva ville du sagt da? Jeg håper virkelig du tar vare på deg selv og står opp for deg selv! Klem

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner alltid å grine etter en orgasme eller før hvis jeg er skikkelig kåt. Er dette normalt? hvorfor skjer det?

Aldri vært borti gråt før sex, for da ville det jo være umulig å gjennomføre, men har vært opplevd noen veldig rare greier med damer etter sex noen ganger... Helt ukontrollerbar latterkrampe, og gråting, og en kombinasjon av begge :bond:... 

Viker nesten som noen damer kan ha en "hard-reboot" på hjernen etter orgasme noen ganger, og den starter uten tilgang på normale funksjoner (sikkerhets-modus), kanskje :vetikke:

Veldig skrÆmmandes de første gangene man opplever den slags, i alle fall😅

Skrevet

Kan også komme av om noen tidligere har blitt utsatt for fks overgrep. Vonde tanker om skam/skyldfølelse og tidligere traumer kroppen ikke har fått utløpt for. 

Gjest Alterego666
Skrevet

Kjæresten min kan gråte mellom og etter spesielt kraftige orgasmer, eller hvis opplevelsen generelt er veldig intens.

Jeg blir da veldig oppmerksom på henne og holder og stryker henne og lar henne finne roen i mine armer. Dette er blant våre mest intime og fine øyeblikk.

Skrevet

Jeg kan gjøre det hvis det er veldig intenst. Aldri ved dårlig sex, kun intenst bra!

• Liker 1
Skrevet
På 17.5.2020 den 18.32, AnonymBruker skrev:

Ja dette skjer meg også med jevne mellomrom, sånn er det bare😊

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg har onanert og under orgasmen roper navnet på han jeg aldri får da gråt jeg ei stund etterpå. Bedre nå da... ble flau over meg selv...

Anonymkode: 0cb7c...603

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...