AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #1 Skrevet 17. mai 2020 Hei! Jeg må plutselig flytte til et annen del av landet og skal søke jobb, sier opp jobben og blir arbeidsledig en liten periode før jeg får søkt på nye jobber. Hva vil dagpengegrunnlaget som arbeidssøker bli når jeg har hatt 490.000 kr i året brutto? Hvor mye får jeg da ca utbetalt i mnd etter skatt? (ja, jeg spør for jeg er helt håpløs med tall og utregninger). Anonymkode: a7c91...11b
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #2 Skrevet 17. mai 2020 Ingen her kan vite hva du vil få etter skatt da vi ikke vet hva du betaler i skatt. Dagpengegrunnlag: 80 % av dagpengegrunnlaget ditt under 3 ganger folketrygdens grunnbeløp (G) 62,4 % av dagpengegrunnlaget ditt mellom 3 G og 6 G Ps! Husk at når du sier opp jobben din selv får du mest sannsynlig en 12 ukers karantene hvor du ikke får utbetalt dagpenger. Anonymkode: a6b90...370
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #3 Skrevet 17. mai 2020 Jeg har nå et tabelltrekk på 7111, og trekkes ca 10.000 i skatt. Ja jeg er klar over karanteneperioden. Anonymkode: a7c91...11b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå