Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er alene i dag, da jentungen plutselig la andre planer :P Kjæresten jobber. Hang ut flagget på morgenen og kledde meg i finstasen bare for å prøve få litt høytidsfølelse... Derifra gikk alt nedover! Lagde meg pølse i brød til ære for dagen, og da jeg skulle ta på ketchup så spruta det utover den hvite kjolen jeg har på. Da jeg skulle ta medisinen min, hoppa tabletten ut av dosetten og klarte rulle inn under kjøleskapet. Satte meg på huk og fikk pirka den ut med en kniv, men da jeg skulle reise meg opp igjen revnet jeg litt av kjolen da jeg ikke var forsiktig nok. Skulle deretter ta meg et kakestykke, og mista det i gulvet. :(  Tror jeg bare går og legger meg igjen...

Anonymkode: 4ae4c...180

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene! :)  For de av oss som ikke har familie å ferie med, og eventuelle venner er opptatt med unger/andre venner, er 17 mai rett og slett bare piss. Heldigvis er det hverdag igjen i morgen, hvor det ikke er påkrevd å være sprudlende og supersosial og vellykket...

Anonymkode: b6d6b...5ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke alene! :)  For de av oss som ikke har familie å ferie med, og eventuelle venner er opptatt med unger/andre venner, er 17 mai rett og slett bare piss. Heldigvis er det hverdag igjen i morgen, hvor det ikke er påkrevd å være sprudlende og supersosial og vellykket...

Anonymkode: b6d6b...5ba

Veldig tøft å logge seg på sosiale medier og se oppstilte familier/par osv og folk som er sammen og har det kjekt når du ikke har det samme selv,men sårt ønsker.17.mai.julaften og bursdag er de verste dagene når du selv er ufrivillig enslig. Har grått og gleder meg til denne dagen er over. 

Anonymkode: c2137...e41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så frem til en dag i hengekøya med bok og musikk og jevn forsyning av prosecco, men naboene har selvfølgelig familieselskap i trampolinen rett ved siden av... 

Anonymkode: 473eb...32b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...