AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #1 Skrevet 17. mai 2020 Clearblue el test viste tom sirkel i flere dager inkludert i går formiddag. I går kveld fikk jeg lyst til å ta en ny test siden el skulle vært fredag 15. Jeg ble litt sjokkert da el testen gikk rett på fast smilefjes, ingen blinkende smilefjes som folk pleier å ha i et par dager. Jeg gikk fra tom sirkel på dagen og rett på fast smilefjes på kvelden... Er dette normalt, eller betyr det at kroppen min mangle disse hormonene el testen leter etter når det gir blinkende smilefjes? PS. Gratulerer med dagen 😊 Anonymkode: 4d2aa...bcc
Neutral90 Skrevet 17. mai 2020 #2 Skrevet 17. mai 2020 Har du den rosa eller lilla? Rosa skal gå rett på smiley.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #3 Skrevet 17. mai 2020 42 minutter siden, Neutral90 skrev: Har du den rosa eller lilla? Rosa skal gå rett på smiley. Det er lilla jeg bruker, ville ha heads up god tid før el. Nå er smilefjeset der siden i går kveld, får ikke tatt ny prøve. Anonymkode: 4d2aa...bcc
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #4 Skrevet 17. mai 2020 Min gikk fra sirkel til blinkende til fast smil på bare noen timer, så for noen er kanskje vinduet fra blinkende til fast smil veldig kort? Jeg ble forøvrig gravid på første forsøk, så det var åpenbart ikke noe galt med eggløsningen min. Anonymkode: da5d2...5f9
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #5 Skrevet 17. mai 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min gikk fra sirkel til blinkende til fast smil på bare noen timer, så for noen er kanskje vinduet fra blinkende til fast smil veldig kort? Jeg ble forøvrig gravid på første forsøk, så det var åpenbart ikke noe galt med eggløsningen min. Anonymkode: da5d2...5f9 Så det er mulig? Da kan det hende jeg gikk glipp av blinkende smilefjes engang I løpet av dagen. Ble du gravid på det forsøket? Anonymkode: 4d2aa...bcc
Amatariel Skrevet 18. mai 2020 #6 Skrevet 18. mai 2020 Jeg fikk nesten aldri blinkende smil på min lilla test sånn der. Alltid fra negativ til fast smil. Regner med det var fordi jeg hadde kort LH-topp. Den øker raskt opp dit, og så ned igjen. Alt i alt så syns jeg disse var ganske dårlige. Har forsøkt maaange EL-tester, og likte de rosa + strimler mye bedre enn disse lilla. Iallefall ikke verdt pengene.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #7 Skrevet 18. mai 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Så det er mulig? Da kan det hende jeg gikk glipp av blinkende smilefjes engang I løpet av dagen. Ble du gravid på det forsøket? Anonymkode: 4d2aa...bcc Ja, jeg ble gravid på det forsøket. Jeg hadde nok også gått glipp av blinkende smilefjes hvis jeg ikke testet så ofte fordi jeg visst det var veldig nærme EL. Jeg fikk sirkel på kvelden, blinkende smilefjes morgenen etter og fast smilefjes på ettermiddag (rett etter jobb) noen timer senere. Tror forøvrig at det uansett ikke er noe å stresse med, du har jo fått fast smilefjes, det er jo det som er målet med EL-testen. Anonymkode: da5d2...5f9
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #8 Skrevet 18. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg ble gravid på det forsøket. Jeg hadde nok også gått glipp av blinkende smilefjes hvis jeg ikke testet så ofte fordi jeg visst det var veldig nærme EL. Jeg fikk sirkel på kvelden, blinkende smilefjes morgenen etter og fast smilefjes på ettermiddag (rett etter jobb) noen timer senere. Tror forøvrig at det uansett ikke er noe å stresse med, du har jo fått fast smilefjes, det er jo det som er målet med EL-testen. Anonymkode: da5d2...5f9 Du har rett, målet med el testen var å få fast smilefjes 😊 Det kom bare litt brått. Jeg er glad for at jeg testet oftere, kan hende jeg ville gått glipp av all smilefjes om jeg hadde ventet til dagen etter. Ts Anonymkode: 4d2aa...bcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå