AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #1 Skrevet 17. mai 2020 Barna er dusjet, mat er laget, vi er påkledd ish finklær. Straks på vei til ei venninne og hennes barn for å tilbringe dagen der. Jeg for min del er super glad for at det vanlige 17.mai tullet er avlyst. Slipper å gå i tog, slipper å styre rundt på skolen. Utrolig deilig. Men, i en perfekt verden hadde jeg vært på båttur, rømt landet eller låget under dyna å sett film og slappet av i hele dag. Så, hva gjør dere idag? Og hva vil du egentlig gjøre idag? Anonymkode: ce431...852
Ulrikke Skrevet 17. mai 2020 #2 Skrevet 17. mai 2020 I dag er vi rett og slett bare hjemme... Mann, tenåringsdatter, jeg og hundene.... Selv tenåringen synes det er helt greit! Ser feiringer på tv, spist 17.mai-frokost, skal grille etterpå, har is i fryseren, kake i kjøleskapet og klump i halsen over det vakre landet vårt selv om vi er hjemme og ikke ute i kø! HELT greit i dag, faktisk! Kunne vært med venner, men flere er i risikogruppen, jeg jobber i barneskolen og omgås mange folk daglig, så jeg velger å holde meg unna. Det samme gjelder mine foreldre midt i 70-årene, tør ikke oppsøke dem heller. Så kjernefamilien hjemme i dag er helt innafor! Gratulerer med dagen!
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #3 Skrevet 17. mai 2020 Hva jeg gjør: sitter alene og leser til eksamen. Tomme skap med unntak av litt melk on noe havregryn. Hva jeg vil gjøre: feire 17. mai uten en eksamen hengende over meg. Frokost med venner og god mat, og endelig få til en ordentlig feiring. Anonymkode: 5affe...86a
GammelKaktus Skrevet 17. mai 2020 #4 Skrevet 17. mai 2020 Vi er og hjemme Sjelden jeg har vært så fornøyd med 17 mai etter at jeg fikk barn som i dag. Veldig fornøyd med dagen, hadde det vært fint vær hadde vi grillet men er typisk vestlandsvær så da dropper vi det.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #5 Skrevet 17. mai 2020 Jeg har lyst til å være alene i dag, så da gjør jeg det. Det kjennes nesten ut som jeg gjør noe ulovlig - det er jo forventninger om at man skal være så glad og sosial og hipp hurra. Jeg er trøtt, sliten og ikke i humør til å feire, så da tar jeg det rolig på egenhånd med sofa og en liten fjelltur Anonymkode: 2b261...107 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #6 Skrevet 17. mai 2020 Jeg liker 17 mai, så idag gjør vi egentlig det jeg vil gjøre. Vanligvis er vi i tog i byen (syns barnetog er obligatorisk når man har barn). Etterpå er vi på skolen her for leker. Syns dagen går til stress og løping. Idag har vi hatt en lang og god frokost. Kledd oss i pentøy. Fikk besøk av noen naboer med barn for is. Etter dette gikk vi i ett lite tog i nabolaget. Etter dette var det lek og moro. Hjem for grille og dessrt Anonymkode: 9ca56...223
Rowan Skrevet 17. mai 2020 #7 Skrevet 17. mai 2020 Sitter hjemme og skriver på bacheloroppgaven. 😐 Skulle gjerne vært ute og feiret 17. mai i bunad med familien. Men jeg vil heller få ståkarakter så da ble det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå