AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #1 Skrevet 17. mai 2020 vi må pusse opp store deler av huset vårt som er fra 2001, og jeg prøver å sette opp et budsjett før jeg søker om lån. Men noen priser er vanskelige å finne, så jeg håper noen som har pusset opp nylig har noen innspill. Det er to relativt små bad med baderomsbelegg, som skal få fliser på golvet, og varmekabler. De er vel på rundt 5 kvm hver. Det ligger baderomsbelegg der fra før, som jeg har hørt vi kan punktere istedet for å fjerne. Så det jeg lurer på er hvor mye jeg må beregne for å leie inn folk til å legge varmekabler og fliser. Og gjerne pris på varmekabler. Jeg lurer ikke på hva fliser koster, for det varierer jo veldig. Det andre vi skal gjøre er å skifte fronter og benkeplate på kjøkkenet. Type hth/sigdal. Ikke veldig stor innredning - det dreier seg om 16 skapdører og 4 skuffer. Noen som har gjort dette, og kan si noe omtrentlig om pris? Tilsist skal vi legge linoleum på kjøkkenet. Ikke linoleumsfliser, men linoleum på rull. Kvadratmeterprisen på linoleumen klarer jeg å finne, men hvor mye bør jeg beregne på arbeidet? Ca 25 kvm. Anonymkode: fb72f...550
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå