Gå til innhold

Jeg har lyst og prøve analsex, men

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er livredd for at det skal gjøre veldig vondt. Men jeg tror faktisk jeg kan like det. Tåler litt smerte. Liker røff sex. Blir kåt av hard knulling, bunning, slag og hårlugging feks. 

Noen som ble overrasket over at det gikk mye bedre enn forventet første gang? Ikke noe vondt? Hvilken stilling er best? Kom gjerne med tips. Best å prøve med finger eller leketøy først? 

Problemet er at min mann inne har så lyst til å prøve.
Men min elsker har veldig lyst, og han har god erfaring med det. Kan det være at jeg blir veldig sår etterpå, slik at min mann får mistanke? 

Anonymkode: 6bba0...308

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts

*ikke har lyst til å prøve

Skrevet

DU får prøve alene med noen fingre og en dildo først så finner du ut om det blir for vondt.

HUSK GLIDEMIDDEL!!!

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, strynejenta skrev:

DU får prøve alene med noen fingre og en dildo først så finner du ut om det blir for vondt.

HUSK GLIDEMIDDEL!!!

Det har jeg verken lyst til eller klarer å gjøre selv. Har en sperre med å ta på meg selv. Så må ha hjelp. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er livredd for at det skal gjøre veldig vondt. Men jeg tror faktisk jeg kan like det. Tåler litt smerte. Liker røff sex. Blir kåt av hard knulling, bunning, slag og hårlugging feks. 

Noen som ble overrasket over at det gikk mye bedre enn forventet første gang? Ikke noe vondt? Hvilken stilling er best? Kom gjerne med tips. Best å prøve med finger eller leketøy først? 

Men min elsker har veldig lyst, og han har god erfaring med det. Kan det være at jeg blir veldig sår etterpå, slik at min mann får mistanke? 

Gå og legg deg nå.

Anonymkode: 18582...704

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Helvetes analtråd igjen, er det ingen som puler på normalt vis lengre? Hvis dere har spørsmål finnes det hundrevis av gamle tråder om emnet på KG fra før, samme spørsmålene om igjen og om igjen....

Anonymkode: 04be5...006

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen? Helt seriøst! 

AnonymBruker
Skrevet

Veldig overrasket. Var kjempe mot det og overbevist om at det ikke var for meg. Så under et samleie gnikket han penis over og jeg merket at det var en deilig følelse. Så vi prøvde da. Ingen glid men veldig kåt og fikk et sykt sterk orgasme. Blitt mer av det siden 😆

Anonymkode: 7ddb5...0c4

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring er at om jeg er kåt og har lyst, og partneren mln bruker god tid, så er det fantastisk deilig og ikke vondt. Bruker rikelig med glidemiddel. Blir aldri sår, selv om det har vært litt røft og han har veldig stor penis. Tror du skal være ganske sår i rumpa om partneren din skal merke det. Jeg syns det er greit å starte i «skje» (han tett bak meg fra siden) for da kan jeg presse meg på i mitt eget tempo. Så fort hele penis er inne kan han kjøre på.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og prøvde analsex med en gutt da jeg var ung og det var helt ok. Et must med glidemiddel og en fordel at han ikke er for stor. Jeg satte pris på nærheten dette ga, men fikk ikke utløsning av dette alene. Ikke vondt i det hele tatt. Han må prøve litt forsiktig i starten for å gjøre deg komfortabel med dette. Hvordan skal mannen din oppdage dette? Om du skulle få litt vondt "har du bare hatt litt hard mage". Samtidig er jeg helt i mot utroskap. Mye bedre å "spille med åpne kort" og ha et åpent forhold. Men jeg skal ikke moralisere så lykke til. Ditt liv og din hodepine NÅR dette blir oppdaget.

Anonymkode: 9a445...be0

Skrevet

Din mann vil ikke, mens elskeren vil?

Ja, da er jo saka grei. La elskeren gi deg det du vil ha, og hvis mannen din får mistanke og spør deg, så sier du: "og hva så, du ville jo ikke bruke det hullet."

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 17.5.2020 den 1.02, AnonymBruker skrev:

Nei, om din elsker vet hva han gjør blir du nok ikke sår og det er absolutt ikke mulig å se på et rumpehull at det er penetrert annet enn akkurat rett etterpå! Med mindre du er i rommet ved siden av og løper inn til din mann og flekker rumpehullet ditt opp i fleisen hans så vil han ikke merke det! 😂 

Jeg har MASSE erfaring med en elsker som tar meg anal hvor jeg drar hjem til en intetanende mann. Går så fint atte. 

Anonymkode: 2152e...7c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, om din elsker vet hva han gjør blir du nok ikke sår og det er absolutt ikke mulig å se på et rumpehull at det er penetrert annet enn akkurat rett etterpå! Med mindre du er i rommet ved siden av og løper inn til din mann og flekker rumpehullet ditt opp i fleisen hans så vil han ikke merke det! 😂 

Jeg har MASSE erfaring med en elsker som tar meg anal hvor jeg drar hjem til en intetanende mann. Går så fint atte. 

Anonymkode: 2152e...7c1

Har så lyst, men er livredd for smerter. Bruker dere kondom? Hvilket glid anbefaler du? 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har så lyst, men er livredd for smerter. Bruker dere kondom? Hvilket glid anbefaler du

Har liten erfaring, men det finnes et spesialglidemiddel for analbruk. Sjekk på hjemmesidene til de som selger sexleketøy.

Anonymkode: 9a445...be0

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har en kjæresten som synes at anal er veldig spennende. Jeg prøvde det derfor for han sin skyld. Var veldig redd, men vi varmet opp godt først. Det jeg anbefaler er at han fingrer deg først slik at du blir kåt, så kan dere for eksempel ha sex hvor han også begynner å massere rumpehullet ditt. Det er helt utrolig hvor mye det kan utvide seg når man masserer og er kåt. Finne stillinger er å ligge i skje eller stå i doggy hvor du selv dytter deg inn på penisen. Jeg startet med litt og litt og til slutt så hadde jeg hele inni meg! En anderledes følelse, men du blir mer og mer vandt til det og det var godt! Bruk glidemiddel også!

Anonymkode: 19a17...a73

AnonymBruker
Skrevet

Bruk laaaaang tid på å tøye og varme opp hullet - og masse masse olje!! Bedre enn glid. 

når vi har gjort dette, har vi enten varmet opp ved å ligge i skje og så gått over på misjonær der han tar meg analt, eller bare det siste. I den stillingen kan jeg nemlig få orgasme som v vanlig samleie ved å gni klitten min mot ham.. rett før jeg kommer er jeg dødskåt og synes det er deilig.. men rett etter jeg har kommet klarer jeg ikke mer, og føler det kjennes litt fysisk ekkelt. Så vi må time så han kommer samtidig med meg.

bruker ikke kondom. Fordel å ha tømt tarmen først ;) 

Anonymkode: cc7cb...33f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 17.5.2020 den 1.02, AnonymBruker skrev:

Folk som er utro har jeg ingen respekt for. Så dette får du finne ut av selv 

Anonymkode: a9575...508

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...