AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #1 Skrevet 16. mai 2020 Vært sammen med samboer i snart 2 år. Jeg er så sinnsykt kåt på han hver eneste dag. Vi har alltid snakket åpent om seksualitet, hva vi liker og trenger. Han sier at 1 gang i uken er optimalt for han, for kvaliteten på sexen, for at vi ikke skal havne i en sirkel med pliktsex eller sex fordi man kjeder seg/bare fordi/for å slappe av eller bli trøtt. Og jeg er faktisk enig, i mine forrige forhold var det mye oftere, men da var sexen sjelden sånn helt magisk. Med mannen min er det magisk 9.8/10 ganger. I tillegg sier han at han blir så slapp dagen etter sex, og det går litt utover hans kreative yrke. Så, da har vi sex "på onsdag" og så går jeg hver eneste dag med flashbacks av magien fra onsdag, til neste gang vi har sex. Om han skrur ei lyspære blir jeg kåt. Om han ser på sport, blir jeg kåt. Om han skryter av hunden som satt når mannen sa sitt, så blir jeg kåt. Og jeg blir så kåt at jeg puster rart, blir svak i kroppen og bare lengter. Noen ganger hinter jeg om at jeg er kåt, men det blir mindre og mindre fordi jeg føler jeg plager han med det. Nå kom jeg på at jeg har gått på ADHD-medisiner i noen måneder nå, som hjelper meg veldig. Ble diagnosert i voksenalder. Men jeg tror ikke dette skal være en bivirkning? Har alltid vært seksuell, utforskende, har mye erfaring og aldri hatt dårlig sexlyst. Men jeg kan ikke huske å ha hatt det som dette før. At jeg er så fokusert, kåt og desperat etter mannen, som jeg ser hver eneste dag. Bruker ikke hormonell prevensjon og er ikke gravid. Men er mye lykkeligere for tiden da medisinene lar meg leve mer som jeg vil, etter å ha gått i mange år med mer likegyldighet og liten interesse for ting. Jeg vet ikke helt hva jeg spør om her, annet enn litt innspill om hva som kanskje kan være greia. Ønsker å nøste opp i dette sånn at jeg kan se han for han og ikke sikle så jævlig. Det er slitsomt for meg også! Og onanering hjelper lite. Anonymkode: 0b3e7...740
*Mocca* Skrevet 17. mai 2020 #2 Skrevet 17. mai 2020 Tror ikke du er hyperseksuell, ville du tent det samme om en mann som er kåt hver dag flere ganger om dagen? Du er lykkelig, du har fått en bedre hverdag med medisin som hjelper deg og har mer overskudd til kåthet... Det kan jo såklart skape frustrasjon over tid hvis du kjenner dette hver dag og han likevel ikke vil mer enn en gang i uka.... Det kan kanskje være lurt å snakke sammen litt, ingenting som trenger å bli rutine og kjedelig fordi man har sex flere ganger i uka.... 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #3 Skrevet 17. mai 2020 Du er hyperseksuell og har sex en gang i uka? Hvorfor kan sex bare være magisk en gang i uka? Det funker jo tydeligvis for dere, men jeg får det ikke til å gå helt opp. Anser ikke meg selv som hyperseksuell, og jeg er like kåt som deg, men har magisk sex minst 4-5 ganger i uka. Anonymkode: 12922...dff 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #4 Skrevet 17. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er hyperseksuell og har sex en gang i uka? Hvorfor kan sex bare være magisk en gang i uka? Det funker jo tydeligvis for dere, men jeg får det ikke til å gå helt opp. Anser ikke meg selv som hyperseksuell, og jeg er like kåt som deg, men har magisk sex minst 4-5 ganger i uka. Anonymkode: 12922...dff Vi gjør nå så godt vi kan for at begge skal være komfortable og fornøyde. Hadde det vært 100% opptil han, så hadde vi bare hatt sex på flaggdager sikkert😂😂 så "1 gang i uka" er det vi er enige om, noen ganger blir det mange flere, noen ganger går det noen dager ekstra. Anonymkode: 0b3e7...740 1
GammelKaktus Skrevet 17. mai 2020 #5 Skrevet 17. mai 2020 Hvis jeg først skulle vært i et forhold så hadde en gang i uka vært for lite for min del. Men så lenge du er relativt fornøyd med dette og det ikke bikker over i frustrasjon så er det vel greit da. Hyperseksuell tror jeg heller ikke du er når du klarer så lite sex i hverdagen. Det er mulig å ha magisk sex selv om man har sex hver dag. 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #6 Skrevet 17. mai 2020 Akkurat nå, FrøkenMånestråle skrev: Hvis jeg først skulle vært i et forhold så hadde en gang i uka vært for lite for min del. Men så lenge du er relativt fornøyd med dette og det ikke bikker over i frustrasjon så er det vel greit da. Hyperseksuell tror jeg heller ikke du er når du klarer så lite sex i hverdagen. Det er mulig å ha magisk sex selv om man har sex hver dag. Jaja det er klart, du er tredje person som sier det nå, selv om det sier seg selv. For HAN, så trengs det pauser. Og hans velvære er svært viktig for meg. Anonymkode: 0b3e7...740
Helgeline Skrevet 17. mai 2020 #7 Skrevet 17. mai 2020 Det høres ut som du har et større behov for sex enn ham. Noe som kan bli et problem med tiden. For meg høres det litt spesielt ut å «avtale» å ha sex en gang i uka... hvor er magien/spontaniteten? Ser for meg at hvis jeg hadde levd med en som la slike «restriksjoner» på sex hadde jeg fått det litt på hjernen jeg også. Litt sånn som at man blir opphengt i det man ikke kan få. Fex når jeg skulle slutte å røyke, hadde aldri hatt så lyst på røyk som da, og tenkte på det hele tida (uten sammenligning forøvrig 😅). 3
GammelKaktus Skrevet 17. mai 2020 #8 Skrevet 17. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaja det er klart, du er tredje person som sier det nå, selv om det sier seg selv. For HAN, så trengs det pauser. Og hans velvære er svært viktig for meg. Anonymkode: 0b3e7...740 Alle gode ting er tre, ingen grunn for å bli snurt. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #9 Skrevet 17. mai 2020 Samboerne min sier ogås han kan klare seg med en gang i uken, mens jeg gjerne kan to ganger om dagen. Men vi har som oftest sex 4-5 ganger i uken. Jeg vet hva han tenner på om jeg vil ha noe. Anonymkode: 6a11d...599
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #10 Skrevet 17. mai 2020 1 time siden, Helgeline skrev: Det høres ut som du har et større behov for sex enn ham. Noe som kan bli et problem med tiden. For meg høres det litt spesielt ut å «avtale» å ha sex en gang i uka... hvor er magien/spontaniteten? Ser for meg at hvis jeg hadde levd med en som la slike «restriksjoner» på sex hadde jeg fått det litt på hjernen jeg også. Litt sånn som at man blir opphengt i det man ikke kan få. Fex når jeg skulle slutte å røyke, hadde aldri hatt så lyst på røyk som da, og tenkte på det hele tida (uten sammenligning forøvrig 😅). Vi har ikke en fast dag, og det føles aldri planlagt. Som regel gjør vi det etter en romantisk samtale om forholdet vårt eller noe. Tror du sier noe der, om å få det på hjernen 😂 jeeez... Anonymkode: 0b3e7...740
Fioljenta Skrevet 17. mai 2020 #11 Skrevet 17. mai 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har ikke en fast dag, og det føles aldri planlagt. Som regel gjør vi det etter en romantisk samtale om forholdet vårt eller noe. Tror du sier noe der, om å få det på hjernen 😂 jeeez... Planlagt sex er også god sex. 🙂 Jeg merker at hvis vi bestemmer oss for å ikke ha sex i en periode, så tenner det hodet mitt masse. Og så blir jeg litt sånn du beskriver. At alt mulig tenner meg. Snodige greier. (PS: Jeg er imponert over den forståelsen du viser for ham. Respekt!)
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #12 Skrevet 18. mai 2020 13 timer siden, Fioljenta skrev: Planlagt sex er også god sex. 🙂 Jeg merker at hvis vi bestemmer oss for å ikke ha sex i en periode, så tenner det hodet mitt masse. Og så blir jeg litt sånn du beskriver. At alt mulig tenner meg. Snodige greier. (PS: Jeg er imponert over den forståelsen du viser for ham. Respekt!) Takk, respekt er nøkkelen for et trygt sexliv🙂 ingen er like og det finnes vel ingen norm. I går hadde jeg en kjip dag med 17.mai-kjør, en hund som klør i melketennene og syke menssmerter, så kåthet var ikke på dagens agenda. Jeg tenkte da at det måtte være en utmerket tid å ta en prat om sexlivet vårt, der jeg ikke snakker utifra kåt desperasjon, men med åpenhet og ro. Jeg fortalte han om det jeg skrev i hovedinnlegg, og at jeg håpte han kunne hjelpe meg til å løsne opp i det, for det er han god til når jeg har andre indre konflikter. Dessverre kom vi ikke frem til noe særlig. Vi pratet om hvorvidt vi er fornøyde med sexlivet, hva vi setter pris på, ingen hadde noe å tilføye på negative ting utenom at han blir kroppsbevisst fordi han ikke er så fornøyd med seg selv (og dette gjør meg så trist, han er så utrolig vakker og velsignet fra naturen med høy, slank kropp og sjelden bra mannerumpe, og jeg komplimenterer han ofte). Jeg sa at jeg kunne tenke meg å klare å være mer i nuet og sette pris på de små fine øyeblikkene vi får, uten at jeg skal gå rett til "mannen er så flink til å omorganisere, og i tillegg er han så sykt deilig *snurr film om mannekroppen over meg uten klær*". Han syntes det var godt sagt og sa at det var jo noe en kunne trene på. Og det er jo sant, men jeg kjente meg jo misfornøyd også, med dette. Fordi, mine lyster vil at løsningen skal være hyppigere sex. Men det vet jeg jo at ikke vil gjøre mannen fornøyd, og jeg ville ALDRI tvunget eller manipulert han til det. Dessuten er det ikke mine lyster som skaper et godt liv med en god mann som tar meg og livet seriøst, så å følge dem vil kun gi kort nytelse, ikke livsglede og kjærlighet. Om det ikke dukker opp noe lurt i denne tråden, antar jeg at jeg må leve med tung pust i nærheten av mannen, til det går over. Jeg vet jo hvordan en trener på mindfulness, men jeg kjenner jeg orker ikke å ta tak i det akkurat nå. Mindfulness passer ikke så godt til diagnosen min🙂 Anonymkode: 0b3e7...740
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #13 Skrevet 18. mai 2020 Kan du ikke ordne deg selv da? Du har vel hender og fingre? Kos deg alene du. Så får han klare seg med mindre sex enn deg. Anonymkode: 4bdec...653
isw Skrevet 18. mai 2020 #14 Skrevet 18. mai 2020 Uten å skulle mene noe om verken diagnose eller medisiner du tar, kan jeg nevne at hyperseksualitet er vanlig når man enten tar for mye ADHD-medisin eller bruker det når man i realiteten ikke har ADHD. Alle vil på en måte «føle seg bedre» av å bruke amfetamin eller amfetaminlignende stoffer, men hvis du føler at seksualiteten er ekstrem eller du føler deg for «hyper», synes jeg du skal ta det opp med legen din. Dette kommer gjerne i kombinasjon med andre ting som ikke nødvendigvis er bra (økt belastning på kropp og nervesystem) og det bør tas litt på alvor.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #15 Skrevet 18. mai 2020 1 time siden, isw skrev: Uten å skulle mene noe om verken diagnose eller medisiner du tar, kan jeg nevne at hyperseksualitet er vanlig når man enten tar for mye ADHD-medisin eller bruker det når man i realiteten ikke har ADHD. Alle vil på en måte «føle seg bedre» av å bruke amfetamin eller amfetaminlignende stoffer, men hvis du føler at seksualiteten er ekstrem eller du føler deg for «hyper», synes jeg du skal ta det opp med legen din. Dette kommer gjerne i kombinasjon med andre ting som ikke nødvendigvis er bra (økt belastning på kropp og nervesystem) og det bør tas litt på alvor. Ordet hyperseksuell ble sagt litt på kødd. Føler meg ikke hyper, og blir ikke høy av medisinene. Snakker med psykiateren jevnlig og alt er fint i den avdelingen. Anonymkode: 0b3e7...740
Fioljenta Skrevet 22. mai 2020 #16 Skrevet 22. mai 2020 På 18.5.2020 den 14.56, AnonymBruker skrev: Vi pratet om hvorvidt vi er fornøyde med sexlivet, hva vi setter pris på, ingen hadde noe å tilføye på negative ting utenom at han blir kroppsbevisst fordi han ikke er så fornøyd med seg selv (og dette gjør meg så trist, han er så utrolig vakker og velsignet fra naturen med høy, slank kropp og sjelden bra mannerumpe, og jeg komplimenterer han ofte). Jeg aner ikke om dette rådet hjelper, men på meg virker han usikker på seg selv. Min erfaring er at jeg blir nølende når det kommer til sex når jeg er usikker på meg selv. Det jeg mest av alt trenger da, er at mannen min gjør det tydelig for meg at han elsker meg og synes jeg er bra. Hvis han maser om sex, så får det motsatt vinkling. Hadde det vært en ide å finne ut hvilket kjærlighetsspråk din kjære har? Altså, hva som skal til for at han føler seg elsket. Og så kjører du på der en stund? Hvis han elsker komplimenter, bruk enhver mulighet du har til å si noe fint om ham. Hvis han elsker gaver, vær kreativ der. Hvis han føler seg verdsatt når du gjør noe for ham, finn ut hva han liker at du gjør for ham. Hvis han liker å bruke tid sammen med deg, bruk tid sammen. Og hvis han liker fysisk berøring, gi ham det. Det med kjærlighetsspråk har vært en stor game changer for vår del. Jo mer elsket og verdsatt jeg føler meg, jo friere er jeg i senga og vi har mye mer sex enn i perioder der jeg føler meg usikker. Mulig det ikke funker for dere, men kanskje verd et forsøk? Jeg håper veldig det ordner seg for dere! (I tilfelle du trenger noen tips har jeg skrevet en del om kjærlighetsspråk.)
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #17 Skrevet 22. mai 2020 På 17.5.2020 den 0.40, AnonymBruker skrev: Vært sammen med samboer i snart 2 år. Jeg er så sinnsykt kåt på han hver eneste dag. Vi har alltid snakket åpent om seksualitet, hva vi liker og trenger. Han sier at 1 gang i uken er optimalt for han, for kvaliteten på sexen, for at vi ikke skal havne i en sirkel med pliktsex eller sex fordi man kjeder seg/bare fordi/for å slappe av eller bli trøtt. Og jeg er faktisk enig, i mine forrige forhold var det mye oftere, men da var sexen sjelden sånn helt magisk. Med mannen min er det magisk 9.8/10 ganger. I tillegg sier han at han blir så slapp dagen etter sex, og det går litt utover hans kreative yrke. Så, da har vi sex "på onsdag" og så går jeg hver eneste dag med flashbacks av magien fra onsdag, til neste gang vi har sex. Om han skrur ei lyspære blir jeg kåt. Om han ser på sport, blir jeg kåt. Om han skryter av hunden som satt når mannen sa sitt, så blir jeg kåt. Og jeg blir så kåt at jeg puster rart, blir svak i kroppen og bare lengter. Noen ganger hinter jeg om at jeg er kåt, men det blir mindre og mindre fordi jeg føler jeg plager han med det. Nå kom jeg på at jeg har gått på ADHD-medisiner i noen måneder nå, som hjelper meg veldig. Ble diagnosert i voksenalder. Men jeg tror ikke dette skal være en bivirkning? Har alltid vært seksuell, utforskende, har mye erfaring og aldri hatt dårlig sexlyst. Men jeg kan ikke huske å ha hatt det som dette før. At jeg er så fokusert, kåt og desperat etter mannen, som jeg ser hver eneste dag. Bruker ikke hormonell prevensjon og er ikke gravid. Men er mye lykkeligere for tiden da medisinene lar meg leve mer som jeg vil, etter å ha gått i mange år med mer likegyldighet og liten interesse for ting. Jeg vet ikke helt hva jeg spør om her, annet enn litt innspill om hva som kanskje kan være greia. Ønsker å nøste opp i dette sånn at jeg kan se han for han og ikke sikle så jævlig. Det er slitsomt for meg også! Og onanering hjelper lite. Anonymkode: 0b3e7...740 Han er jo genial, i tillegg til at'n må være veldig disiplinert selv. Nå sørger han for at du er helt vill som et overbetalt ludder den ene gangen i uka det blir no på deg, istedetfor at det blir rutine og lite energi med daglige økter. Anonymkode: 9cc82...cb3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #18 Skrevet 22. mai 2020 Argumentene til kjæresten din høres litt merkelige ut. Greia er at sex ikke skal være "magisk" hver gang. Noen ganger vil man bare ha en kjappis, mens andre ganger så har man mer overskudd til å ha den kvalitetssexen han snakker om. Det ene utelukker ikke det andre. Om vi har tatt en rask en på torsdag, så er vi likevel klar for en lang en på lørdag. Og på søndagen vil man ofte bare ha lat og deilig morgensex. Dersom jeg og kjæresten min skulle basere hele sexlivet vårt på "den eneste magiske dagen i uken" så tror jeg jeg hadde fått prestasjonsangst. Sex skal jo være organisk og spontant. Høres ikke som dere er helt seksuelt kompatible. Anonymkode: e2d58...a12 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #19 Skrevet 31. mai 2020 Dette er litt av samme effekt jeg fikk når jeg begynte med ritalin, bare i litt mindre grad en det du beskriver. Dette gikk gradvis over da jeg hadde gått på det en stund og ikke hadde så mye bivirkninger lengre. Anonymkode: c8e37...7ae
CIM Skrevet 1. juni 2020 #20 Skrevet 1. juni 2020 På 17.5.2020 den 0.40, AnonymBruker skrev: Han sier at 1 gang i uken er optimalt for han, for kvaliteten på sexen, for at vi ikke skal havne i en sirkel med pliktsex eller .......... Så, da har vi sex "på onsdag" Til info. Du har pliktsex hver onsdag..... Sex er normalt best når man er kåt..... ikke hver onsdag. Sex kan selvfølgelig være best på onsdag også, men ikke hver onsdag klokken 22:00.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå