Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt puslespill med 500 brikker og synes det er veldig vanskelig. Er det flere som sliter med 500 brikker? Eller er bare ikke puslespill noe for meg.

Ser at dem som er 200 brikker er for barn. Men jeg synes 500 brikker er altfor vanskelig. 

Nå har jeg hatt et puslespill i en to måneder og er fortsatt ikke ferdig. Får det bare ikke til.

Anonymkode: 82854...626

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mente i to måneder. Får ikke redigert det.

AnonymBruker
Skrevet

Er jo puslespill på 1000 og 1500 brikker også. Hvordan får dere til det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tålmodighet (og tid😅), og har de siste ukene puslet alt fra 1500-5000 brikker. Begynner med rammen og deretter varierer det hva som pusles, men gjenstår som regel med himmelen evnt sjø. 

Anonymkode: 618cc...5ed

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner også med rammen. Men jeg vet jo ikke hvilken vei alle brikkene skal være heller. Så alt blir kun surr.

Har mye tid men føler ikke at det er noen fremgang.

Skrevet (endret)

Mye kommer jo an på hvor like fargene er da. 500 biter der f.eks 30-50% består av bruntoner kan raskt ta lengre tid enn 1000 biter med bare 10% av like toner. 

Endret av Moonwalker
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

500 brikker synes jeg er greit nok når jeg vil ha noe raskt og avslappende uten å måtte tenke. 1000 brikker synes jeg er passe, det gir meg som regel noen utfordringer her og der, men det går stort sett greit og blir en blanding av å måtte tenke og prøve seg fram og å legge på autopilot. 1500 eller 2000 synes jeg er morsomt å legge, men jeg kjeder meg fort og blir en smule frustrert når jeg ikke får til noe på en stund, så det legger jeg sjeldnere enn 1000. 

Jeg tor det viktigste er å finne et nivå som passer for deg, uansett hva som står på det av alder eller anbefalinger. Synes du 500 er for vanskelig bør du prøve 300. Eller 200 eller 250. Puslespill skal være avslappende og gøy; vil du gjøre noe som bare er slitsomt og kjedelig kan du like gjerne skure dusjkabinettet eller stryke duker.

Anonymkode: 69376...00e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...