AlkoMann Skrevet 16. mai 2020 #1 Skrevet 16. mai 2020 Jeg tror at norske kvinner åpner mer opp desto brunere mannen er . De føler at de da ikke trenger å opptre i en norsk kontekst ? 1
GrønnNellik68 Skrevet 16. mai 2020 #3 Skrevet 16. mai 2020 Norske menn er jo flinke på å hekte damer, dumpe dem etter sex. Spille hot and cold. Sjelden interessert i forhold. Dumper når damer får følelser for dem. Utenlandske har ikke kommet dit i holdningene sine at de vil heller være sammen med jenta. Samtidig vet en jo at å gifte seg med noen med stor kultur forskjell ikke funker så bra. Det er kanskje hva jeg tror. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #4 Skrevet 16. mai 2020 Når alkoen går inn og vettet ut, får man innlegg som TS skriver 🙄 Anonymkode: b5efc...1de 13
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #5 Skrevet 16. mai 2020 går det bra med deg Anonymkode: b3c12...468 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #6 Skrevet 16. mai 2020 Akkurat nå, Bente1234 skrev: Norske menn er jo flinke på å hekte damer, dumpe dem etter sex. Spille hot and cold. Sjelden interessert i forhold. Dumper når damer får følelser for dem. Utenlandske har ikke kommet dit i holdningene sine at de vil heller være sammen med jenta. Samtidig vet en jo at å gifte seg med noen med stor kultur forskjell ikke funker så bra. Det er kanskje hva jeg tror. Utenlandske har ikke kommet dit? Mange bruker norske jenter til dem skal slå seg til ro, har jeg hørt. Og hvis noen våger å se på en jente fra ''deres kultur'' , så kan du risikere bank. Menn er menn, tror jeg. Noen gode, noen drålige. Anonymkode: b3c12...468 3
Hr. Aktiv Skrevet 16. mai 2020 #7 Skrevet 16. mai 2020 4 minutter siden, Bente1234 skrev: Norske menn er jo flinke på å hekte damer, dumpe dem etter sex. Spille hot and cold. Sjelden interessert i forhold. Dumper når damer får følelser for dem. Utenlandske har ikke kommet dit i holdningene sine at de vil heller være sammen med jenta. Samtidig vet en jo at å gifte seg med noen med stor kultur forskjell ikke funker så bra. Det er kanskje hva jeg tror. De blir banket av sine utenlandske menn. Helt sikkert mye bedre det. Hvis dere sorterer ut de som henger rundt og er mest ivrig slipper dere å bli dumpa. Da treffer dere en skikkelig mann, men problemet her er at han er ikke sjarmis nok eller hot nok. Kansje har han ikke lagt ned flere hundre damer heller så da blir han for uerfaren og lite interessant. 4
GrønnNellik68 Skrevet 16. mai 2020 #8 Skrevet 16. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utenlandske har ikke kommet dit? Mange bruker norske jenter til dem skal slå seg til ro, har jeg hørt. Og hvis noen våger å se på en jente fra ''deres kultur'' , så kan du risikere bank. Menn er menn, tror jeg. Noen gode, noen drålige. Anonymkode: b3c12...468 Mulig d men mulig de jentene har gått seg på norsk smeller ned norske menn da. Disse player’ne blant dere ødelegger faktisk mye for de ordentlige mannfolka vi har 1
AlkoMann Skrevet 16. mai 2020 Forfatter #9 Skrevet 16. mai 2020 4 minutter siden, Bente1234 skrev: Norske menn er jo flinke på å hekte damer, dumpe dem etter sex. Spille hot and cold. Sjelden interessert i forhold. Dumper når damer får følelser for dem. Utenlandske har ikke kommet dit i holdningene sine at de vil heller være sammen med jenta. Samtidig vet en jo at å gifte seg med noen med stor kultur forskjell ikke funker så bra. Det er kanskje hva jeg tror. Mener du at norske menn hater norske kvinner pga feminiseringen hvor utenlandske menn har et mer konservativt syn om at nå skal vi bygge, bo og skaffe familie. De utenlandske mennene skjønner ikke at de vil bli behandlet som dritt av norske kvinner. Det er en av årsakene til at norske menn derfor kjenner sin besøkelsestid .
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #10 Skrevet 16. mai 2020 1 minutt siden, Bente1234 skrev: Mulig d men mulig de jentene har gått seg på norsk smeller ned norske menn da. Disse player’ne blant dere ødelegger faktisk mye for de ordentlige mannfolka vi har Ja, sånn er det. Alltid noen som ødelegger for alle Anonymkode: b3c12...468 4
GrønnNellik68 Skrevet 16. mai 2020 #11 Skrevet 16. mai 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: De blir banket av sine utenlandske menn. Helt sikkert mye bedre det. Hvis dere sorterer ut de som henger rundt og er mest ivrig slipper dere å bli dumpa. Da treffer dere en skikkelig mann, men problemet her er at han er ikke sjarmis nok eller hot nok. Kansje har han ikke lagt ned flere hundre damer heller så da blir han for uerfaren og lite interessant. Fins nordmenn som banker også... nå snakker jeg generelt da. D er jo 100 tråder på kg om kvinner som sitrer som ett spørsmålstegn pga norske menn og ikke skjønner hva som skjedde når alt var aå bra i begynnelsen og poff iskaldt og silcent treatment. 2
GrønnNellik68 Skrevet 16. mai 2020 #12 Skrevet 16. mai 2020 1 minutt siden, AlkoMann skrev: Mener du at norske menn hater norske kvinner pga feminiseringen hvor utenlandske menn har et mer konservativt syn om at nå skal vi bygge, bo og skaffe familie. De utenlandske mennene skjønner ikke at de vil bli behandlet som dritt av norske kvinner. Det er en av årsakene til at norske menn derfor kjenner sin besøkelsestid . Nei de er egoistiske mange som hekter inn kvinner ved å spille på deres følelser for selv å få tilgang på mus uten tanke for hennes følelser... tror ikke det er å hate. Men damer er forbruksvare blitt
AlkoMann Skrevet 16. mai 2020 Forfatter #13 Skrevet 16. mai 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utenlandske har ikke kommet dit? Mange bruker norske jenter til dem skal slå seg til ro, har jeg hørt. Og hvis noen våger å se på en jente fra ''deres kultur'' , så kan du risikere bank. Menn er menn, tror jeg. Noen gode, noen drålige. Anonymkode: b3c12...468 Personlig liker jeg ikke innvandrer jenter . De virker underutviklede og enkle ? Likevel synes jeg synd på unge etnisk norske menn som ser at utenlandske menn ligger med de damene de egentlig skulle vært med. Samtidig har de ingen tilgang på innvandrerjenter. 2020 er liksom for innvandrergutter og norske jenter . 2
AlkoMann Skrevet 16. mai 2020 Forfatter #14 Skrevet 16. mai 2020 4 minutter siden, Bente1234 skrev: Nei de er egoistiske mange som hekter inn kvinner ved å spille på deres følelser for selv å få tilgang på mus uten tanke for hennes følelser... tror ikke det er å hate. Men damer er forbruksvare blitt Jeg spiller ikke i toppligaen, men kjenner meg igjen . Det gjelder vel å kjenne sin plass ?
Hr. Aktiv Skrevet 16. mai 2020 #15 Skrevet 16. mai 2020 5 minutter siden, Bente1234 skrev: Fins nordmenn som banker også... nå snakker jeg generelt da. D er jo 100 tråder på kg om kvinner som sitrer som ett spørsmålstegn pga norske menn og ikke skjønner hva som skjedde når alt var aå bra i begynnelsen og poff iskaldt og silcent treatment. Jo det gjør det. Det finnes også damer som er like ille motsatt. Jeg sier ikke at folk skal få juling for det er ikke greit, men livet har lært meg at den andre parten er ofte ikke helt uskyldig heller. Har sel opplevd hennes frustrasjon da hun ikke klarte å trekke meg opp til å slå. Det ble et sant helvete utav det. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #16 Skrevet 16. mai 2020 1 minutt siden, AlkoMann skrev: Personlig liker jeg ikke innvandrer jenter . De virker underutviklede og enkle ? Likevel synes jeg synd på unge etnisk norske menn som ser at utenlandske menn ligger med de damene de egentlig skulle vært med. Samtidig har de ingen tilgang på innvandrerjenter. 2020 er liksom for innvandrergutter og norske jenter . Hæ? Hvor ser du dette? De fleste her jeg bor, er sammen med etniske nordmenn. Unntatt de mennene som ikke finner norsk kone. Hvor gammel er du Anonymkode: b3c12...468 4
GrønnNellik68 Skrevet 16. mai 2020 #17 Skrevet 16. mai 2020 Mannfolk må manne seg opp og behandle damer fint med respekt og de vil få 1000 ganger tilbake av en hengiven kvinne som du har fått tilliten fra... Altså det fins rovdyr blant kvinner som ødelegger for oss som vil ha noe fint. Slutte med ff og fwb dritt greiene bla som bare avstumpet begge parter emosjonelt.. og oftest er det damer som går tapende ut. 2
GrønnNellik68 Skrevet 16. mai 2020 #18 Skrevet 16. mai 2020 Og menn som kun søker sex må slutte å late som noe annet med kvinner som er ute etter mer og heller finne kvinner som søker det samme som dem selv. 2
AlkoMann Skrevet 16. mai 2020 Forfatter #19 Skrevet 16. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Hvor ser du dette? De fleste her jeg bor, er sammen med etniske nordmenn. Unntatt de mennene som ikke finner norsk kone. Hvor gammel er du Anonymkode: b3c12...468 Jeg bor i Oslo øst . Her er brun man hot nå blant norske damer . De får barn med dem også i langt større grad. enn før. Alle har jo rett til å gjøre hva dem vil med sitt liv selvfølgelig . Generelt er det sykt forskjellig virkeligheter i Oslo og Norge nå. Norge er blitt et land med forskjellige parallell samfunn som ikke har noe med hverandre å gjøre bortsett fra når man møtes på NAV .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå