Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

34 år, 540 000, vernepleier + påbegynt master, er fornøyd. Jobber med arbeidsinkludering.  Kun dagtid og har fleksitid. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man, 25

Fulltidsstudiet

Fulltidsjobb som ingen har relevanse til min jobb og jeg har heller ingen utdanning som krevde til den jobben. Bare fysisk jobb som passer meg bra. 

360 000

Veldig fornøyd

Anonymkode: 0d99e...dea

Skrevet (endret)

33, 550000, markedsføring, relevant bachelor + fagskole, helt ok. 

Endret av Inwe
Skrevet
Siris skrev (På 17.2.2022 den 11.37):

34 år, 540 000, vernepleier + påbegynt master, er fornøyd. Jobber med arbeidsinkludering.  Kun dagtid og har fleksitid. 

Jobber du i nav? Hvor mange års ansiennitet? Hilsen nysgjerrig vernepleier😊😬

Tjener 525 selv inkl tillegg og ugunstig arbeidstid.. 

Anonymkode: d82e0...34b

Skrevet

47, master i økonomi, prosjektleder, tjener rett over  1 mill pluss bonus. Gikk ned i lønn fra en lederstilling. Veldig fornøyd. Bor og jobber usentralt. 

Anonymkode: 52b76...07c

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jobber du i nav? Hvor mange års ansiennitet? Hilsen nysgjerrig vernepleier😊😬

Tjener 525 selv inkl tillegg og ugunstig arbeidstid.. 

Jobber som Jobbspesialist i NAV ja. Jobbet i privat sektor før det, og har forhandlet lønn selv der. Det gjorde jeg også da jeg søkte jobb i NAV. Innenfor lønnspennet oppgitt i søknaden selvfølgelig. Så kommunal ansiennitet har jeg jo bare 6 år. Blir opprettet nye Jobbspesialist stillinger ofte nå, og verdt å ta en titt 😊

Skrevet

34 år, Master i realfag, jobber i staten for 540 000,-

Ikke fornøyd og ser etter jobb.

Anonymkode: 4fda6...c9a

Skrevet

Alder: 34 år

Yrke/utdannelse: helsefagarbeider, kommunalt ansatt. 

Lønn: 450.000 pluss tillegg for kveld/helg/helligdager

Ansiennitet: 16 år(maks) 

Fornøyd: Nei. Ting har blitt så dyrt, så sitter igjen med lite når alt er betalt og pga lønnen er det begrenset hva man får i boliglån. 

Anonymkode: aa803...f71

Skrevet

Er veeeldig glad jeg ikke tok utdanning når jeg leser denne tråden 🤯

Anonymkode: dbefc...641

Skrevet

Starter i jobb i sommer, er nyutdannet med en mastergrad. Starter på 550 tusen. Fornøyd? Ja, til å være aller første stilling etter utdannelse kan jeg ikke klage. 

Anonymkode: 13c91...343

Skrevet

36 år

550 000

relevant master

Er sånn passe fornøyd. Synes jeg ligger litt lavt, samtidig som vi har mange andre goder utenom lønn, som betalt lunsj (både betaling i lunsjen og at vi får maten gratis), veldig fleksibel arbeidstid og stor frihet i arbeidsoppgavene. Trives veldig godt med arbeidet. Alt dette veier i stor grad opp for litt lav lønn. Hadde vært mye mindre fornøyd om jeg hadde hatt samme lønna i en jobb der jeg måtte stemple inn og arbeidsgiver hang over meg hele tida for å sjekke hva jeg gjorde.

Anonymkode: f0f5c...53e

Skrevet

32

Butikk

100k

VGS

Nei

Anonymkode: b0c09...a43

Skrevet

Mann (29)

Siviløkonom, offentlig sektor

600k fastlønn

Er tidlig i karrieren, så er ok fornøyd, men forventer å ligge rundt 800k innen få år.

Anonymkode: f79c9...92c

Skrevet

28 år. Bachelor i sykepleie. Grunnlønn på 460 000,- Langt i fra fornøyd. Jobbet i hjemmetjenesten i 4 år, og har allerede gått på en psykisk smell grunnet stresset. Skal videreutdanne meg innenfor dermatologi, og bli kosmetisk sykepleier. 

Anonymkode: 99b68...9ac

Skrevet
Siris skrev (15 timer siden):

Jobber som Jobbspesialist i NAV ja. Jobbet i privat sektor før det, og har forhandlet lønn selv der. Det gjorde jeg også da jeg søkte jobb i NAV. Innenfor lønnspennet oppgitt i søknaden selvfølgelig. Så kommunal ansiennitet har jeg jo bare 6 år. Blir opprettet nye Jobbspesialist stillinger ofte nå, og verdt å ta en titt 😊

Takk for tips. Har 8 års ansiennitet i privat sektor.. Din lønn er jo mye bedre og sikkert en spennende jobb!

Skrevet

40, ca 600, lektor, er fornøyd.

Anonymkode: ac62e...445

Skrevet

25, fast lønn 360k, bachelor i hotelledelse.

Resepsjonist og salg

ikke så veldig fornøyd med tanke på at jeg har 500k i studielån..

Anonymkode: e4711...ee5

Skrevet

Alder: 27

Lønn: 370.000

Yrkesfelt: Lager

Utdanning: Ingen utdanning

Fornøyd: Sånn passe

Anonymkode: 3a568...b9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...