Gå til innhold

Hadde du blitt forbanna?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Idag stod jeg med åpen bildør for å sette den 9 mnd gamle ungen min fastspent i setet sitt da en bil tydeligvis skulle presse seg inn i parkeringsplassen ved siden av. Damen i bilen presset seg på bare etter få sekunder og brukte bilhornet med en gang. Lille vennen min skrek til og begynte å gråte... 

Så jeg trøstet så godt jeg kunne og la døren inntil for å slippe dette mennesket fram for å parkere. Dette var foran en matbutikk, og det var plenty av plasser. Når hun kom ut(ca 50 år gammel) slengte hun i meg; «var det dumt å tute? jeg visste ikke hvor lang tid du kom til å bruke.» 

OM DET VAR DUMT?? jeg brente av en jævlig salve om at det gikk vel for helvete an å finne seg en annen plass når hun ser at jeg holder på å sette et barn i setet sitt. Og hvis hun noen sinne bruker hornet sitt mot barnet mitt igjen så skulle hun få smake mer enn banneord. 

Va tycks? Overreagerer jeg? 

Anonymkode: 811d6...a8c

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du overreagerer.

Anonymkode: 21be1...781

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Begge parter overreagerte. 

Anonymkode: c8017...89e

• Liker 17
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du overreagerer.

Anonymkode: 21be1...781

Fair enough. Bare ekkelt å brenne av hornet når fronten er 1,5m meter ifra meg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Næææ, helt innenfor!:) 

Anonymkode: 1075a...f6c

• Liker 15
Skrevet (endret)

Greit att folk kobler inn hjernen..!

IMO Ikke overreaksjon !

Edit: Glemte å svare på spørsmål..! Svar: JA !

a.

Endret av Sliten&kjørt52
  • Liker 2
Gjest Trynefaktor
Skrevet

Hun kunne parkert på en annen plass. 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun er i overgangsalderen og ikke har fått seg k*k på år og dag. Da må man tute litt, da. 

Anonymkode: e0ebe...241

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Haha, faktisk helt innafor å kjefte litt, synes jeg! Men mulig litt overkill med banning og hyling 😅 jaja, får håpe hun lærte noe da. Om ikke annet så vet hun i det minste at man ikke kødder med småbarnsmødre 😉

Anonymkode: 5c208...d4a

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun er i overgangsalderen og ikke har fått seg k*k på år og dag. Da må man tute litt, da. 

Sikkert tørr som et knekkebrød. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha, faktisk helt innafor å kjefte litt, synes jeg! Men mulig litt overkill med banning og hyling 😅 jaja, får håpe hun lærte noe da. Om ikke annet så vet hun i det minste at man ikke kødder med småbarnsmødre 😉

Skal være nevnt at jeg ikke hylte da. Snakket bare litt strengt. Sikkert lært ja😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du overreagerte, men jeg har ikke unger selv så har muligens ikke forutsetninger for å sette meg inn i situasjonen. 

Anonymkode: 39214...85d

Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig forbanna ja. Jeg hadde nok ikke vært like rolig som deg...

• Liker 9
Skrevet

Men hva svarte hun?

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Bikbokelsker skrev:

Skal være nevnt at jeg ikke hylte da. Snakket bare litt strengt. Sikkert lært ja😅

Åja sorry, så nå at det var babyen som skrek 🙈 men da synes jeg det var helt innafor 😄 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager får deg til å tro at kukk er en slags vidundermedisin for kvinner?? 

Anonymkode: 1f60d...617

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Helt innafor og creds til deg! Det er ofte de sure kjerringene i 50 årene som er verst! 

Dattera mi på tre hadde akkurat skjønt hvordan å sykle, hun var kjempestolt og smilte stort til meg og ropte til damen som gikk forbi "hei se jeg sykler!". Dama så bare surt på barnet mitt og gikk videre. Velstelt frue med fin sveis og dyr jakke. 

Hun var sur, sa jeg til barnet mitt så hun hørte det ☺️ 

Anonymkode: ea88d...25a

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager får deg til å tro at kukk er en slags vidundermedisin for kvinner?? 

Anonymkode: 1f60d...617

Du vet, kukeiere tenker at det er en slags mirakelstav😉

Anonymkode: c34d9...d3c

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Idag stod jeg med åpen bildør for å sette den 9 mnd gamle ungen min fastspent i setet sitt da en bil tydeligvis skulle presse seg inn i parkeringsplassen ved siden av. Damen i bilen presset seg på bare etter få sekunder og brukte bilhornet med en gang. Lille vennen min skrek til og begynte å gråte... 

Så jeg trøstet så godt jeg kunne og la døren inntil for å slippe dette mennesket fram for å parkere. Dette var foran en matbutikk, og det var plenty av plasser. Når hun kom ut(ca 50 år gammel) slengte hun i meg; «var det dumt å tute? jeg visste ikke hvor lang tid du kom til å bruke.» 

OM DET VAR DUMT?? jeg brente av en jævlig salve om at det gikk vel for helvete an å finne seg en annen plass når hun ser at jeg holder på å sette et barn i setet sitt. Og hvis hun noen sinne bruker hornet sitt mot barnet mitt igjen så skulle hun få smake mer enn banneord. 

Va tycks? Overreagerer jeg? 

Anonymkode: 811d6...a8c

Innertier! :)

Enkelte tror de eier verden, flott og tøft at du torde:) flott for oss småbarnsmødre som ikke alltid tør å åpne munnen ❤️takk. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Begge overreagerte, men er så lei av småbarnsmødre som mener alle i verden må ta hensyn til dem. Du har pressa ut en kid til en verden som allerede sliter med overpopulasjon, og som med stor sannsynlighet vil bli en belastning for samfunnet om noen år p.ga dagens ubrukelige oppdragelse. Aldri forvent at fremmede skal gidde å ta hensyn til deg bare fordi du har barn, du er ikke akkurat spesiell 

Anonymkode: 63fc3...5d2

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...