AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #1 Skrevet 16. mai 2020 Hei, trenger litt råd. Har en venninne som aldri tar kontakt, kan nesten aldri finne på noe, sender aldri melding , spørr ikke hvordan det går. Nada. Men ved jevne mellomrom kommer en avhandling om at hun savner at jeg tar kontakt, hun blir sur om jeg er med andre ( innrømmer dette ) , og sier hun blir lei seg av at vi ikke er nok sammen. Hver gang etter dette prøver jeg å tenke på det hun har sagt og tar mer intiativ osv men samme skjer. Føler for å gi opp vennskapet for i mine øyner er det ingenting der lenger. Hva tenker dere? Anonymkode: 6fd76...b50
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #2 Skrevet 17. mai 2020 Bare svar henne med at du orker ikke være den eneste som tar initiativ til å møtes. Si at du synes det er koselig å henge sammen med andre også, at det er viktig for deg å ha flere venner. Spør henne om hvorfor hun ikke tar kontakt om hun vil finne på noe? Anonymkode: 9021d...bb6 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #4 Skrevet 18. mai 2020 Samme her, venninnen min tar nesten aldei kontakt, jeg spør hun flere ganger om å finne på ting men hun har aldri tid, men jeg venter på hun. Er jo kjedelig at det skal være enveis men vi er veldig glad i hverandre og gir aldri slipp Anonymkode: f9297...ec8
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #5 Skrevet 18. mai 2020 Et vennskap som bare går den ene veien er ikke et fullverdig vennskap, dessverre❤️ Anonymkode: 7bd8b...cb8
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #6 Skrevet 18. mai 2020 Ikke kast bort tid, energi og livet ditt på sånne folk. Bruk heller energi på å finne gode, verdsatte vennskap. Selv har jeg kasta bort mye tid på vennskap som du beskriver. Du får ingenting ut av det, du blir ikke bedt i bryllupet, du får aldri skyss tilbake til tross for at du kjører rundt på de, henter og ordner opp, du får ikke noen "tenker på deg" den dagen du havner på sykehus. Nei, bare kvitt deg med henne. Anonymkode: 3b3c6...68f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå