AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #1 Del Skrevet 16. mai 2020 Jeg kan ikke løpe for tiden. Har begynt å gå løperutene mine. Jeg bruker selvsagt mye lengre tid men da er jeg til gjengjeld lengre tid i aktivitet/mindre stillesittende daglig. Forbrenner jeg like mye? Beholder form? I tillegg, for å få opp pulsen litt tar jeg ti min styrkeøkt tre ganger i uken, tenker øke opptil en halvtimesøkter. Er dette tilstrekkelig? Gåturene varer fra 1,5t til 3 timer. Anonymkode: b555c...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #2 Del Skrevet 16. mai 2020 Hvordan skadet er du? Kanskje du forverrer skaden ved å gå så mye? Anonymkode: 9c166...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 16. mai 2020 #3 Del Skrevet 16. mai 2020 Jeg løper ikke, men går heller i terreng, gjerne med mye motbakker. Blir fort høy puls og melkesyre hvis man pusher på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #4 Del Skrevet 16. mai 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skadet er du? Kanskje du forverrer skaden ved å gå så mye? Anonymkode: 9c166...97c Jeg har et problem i foten og det utløses kun ved støt mot bakken som ved løping. Gange går fint. Anonymkode: b555c...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #5 Del Skrevet 16. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et problem i foten og det utløses kun ved støt mot bakken som ved løping. Gange går fint. Anonymkode: b555c...050 Da vil jeg iallefall anbefale å heller gå i terreng enn å gå på asfalt, for å bedre normal funksjon i foten 😊 Om du ikke allerede går i terreng da. Anonymkode: 9c166...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #6 Del Skrevet 16. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da vil jeg iallefall anbefale å heller gå i terreng enn å gå på asfalt, for å bedre normal funksjon i foten 😊 Om du ikke allerede går i terreng da. Anonymkode: 9c166...97c Jeg kjenner at asfalt ikke er det beste. Blir gjerne litt asfalt for å komme til skogen men prøver å gå i terreng ja. Takk! Anonymkode: b555c...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #7 Del Skrevet 16. mai 2020 2 timer siden, pia mater skrev: Jeg løper ikke, men går heller i terreng, gjerne med mye motbakker. Blir fort høy puls og melkesyre hvis man pusher på. Dette. Jeg var selv skadet, og kunne ikke løpe på 6 uker, men jeg beholdt formen med å gå i terreng og bratte bakker. Trodde ikke at det hadde noe særlig å si på kondisen, men da jeg begynte å løpe igjen så hadde jeg overraskende nok ikke mistet noe særlig form. Anonymkode: 02662...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 16. mai 2020 #8 Del Skrevet 16. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette. Jeg var selv skadet, og kunne ikke løpe på 6 uker, men jeg beholdt formen med å gå i terreng og bratte bakker. Trodde ikke at det hadde noe særlig å si på kondisen, men da jeg begynte å løpe igjen så hadde jeg overraskende nok ikke mistet noe særlig form. Anonymkode: 02662...4a9 Jeg klarer ikke å løpe da jeg har EILO (ligner noe på anstrengelsesutløst astma) og det blir trigget med en gang jeg løper, uansett fysisk form. Så jeg må trene kondisjon på en litt annerledes måte. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #9 Del Skrevet 17. mai 2020 Du mister nok kondisjonen, du klarer vel ikke å få så høy puls ved å gå? Ville valgt rask gange i oppoverbakke dersom det er mulig for beinet ditt😊 Anonymkode: 34043...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå