Gjest Coral Skrevet 27. juni 2005 #1 Del Skrevet 27. juni 2005 Spesielt i dagene rundt mensen er jeg litt plaget med kviser/ uren hud på skuldre og litt i fjeset. Er ikke så mye, men nok til at det plager meg litt.. Har hørt at fruktsyrebehandling skal være bra og kunne hjelpe, men ikke prøvd dette selv. Mener blant annet jeg har hørt om en spray man kan få kjøpt i hudpleiesalonger som kan hjelpe. Noen som har erfaringer med slik behandling - eller noe annet som har hjulpet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2005 #2 Del Skrevet 27. juni 2005 Det er ikke så lurt å bruke fruktsyrer om sommeren, da man gjerne utsetter huden for sol i tillegg. Men generelt kunne kanskje fruktsyrer være noe for deg. Jeg mener også at det finnes bodylotion med fruktsyreandel, fra MD Formulations. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 27. juni 2005 #3 Del Skrevet 27. juni 2005 Takk for svar, Lilith Var ikke klar over at fruktsyrebehandling burde unngås om sommeren, men kan tenke meg det kan være belastende for huden i kombinasjon med sol. Skal sjekke ut bodylotion fra MD Formulations. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kallenavn Skrevet 27. juni 2005 #4 Del Skrevet 27. juni 2005 Vitamin B6 50 mg kan tas i forbindelse med menstruasjon, det demper plagene hos kvinner som får acne før menstruasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 27. juni 2005 #5 Del Skrevet 27. juni 2005 Vitamin B6 50 mg kan tas i forbindelse med menstruasjon, det demper plagene hos kvinner som får acne før menstruasjon. Kunne kanskje vært en ide å prøvd det også, takk for svar! Hvor får man evt. kjøpt B6 50 mg-vitaminer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kallenavn Skrevet 27. juni 2005 #6 Del Skrevet 27. juni 2005 Prøv på apoteket. Der vil de sikkert vite mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 27. juni 2005 #7 Del Skrevet 27. juni 2005 Skal høre der jeg, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå