Gjest astrid ii Skrevet 27. juni 2005 #1 Skrevet 27. juni 2005 Vil slike være in til høsten og? Lurer på om jeg skal invistere i et par, sett de på bianco. Men de er ganske dyre da, så om det kommer noe annet på moten til høsten er jeg litt i tvil.. Hva tenker dere?!
Gjest Madam Felle Skrevet 27. juni 2005 #2 Skrevet 27. juni 2005 Eh tenker at det er totalt tåpelig, å måtte følge moten når man skal kjøpe noe. Men meg om det
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2005 #3 Skrevet 27. juni 2005 Enig med M.Felle her. Men i motekretser er vel høye brune støvletter på vei ut....
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2005 #4 Skrevet 27. juni 2005 Jeg er heller ikke fan av å kjøpe ting bare for at det er mote, men på en annen side, det er jo kjedelig å kjøpe seg nye, dyre støvletter nå da, og så kommer det en helt ny skomote til høsten som man også får lyst på...Da har man kanskje ikke råd til det... Har ikke peiling på hva skomoten kommer til å være til høsten. K Endret en liten skrivefeil...
Gjest Milah Skrevet 27. juni 2005 #5 Skrevet 27. juni 2005 Kjøp sko du liker, uavhengig av moten. Da har du sko for lenger enn denne høsten..
Morea Skrevet 27. juni 2005 #6 Skrevet 27. juni 2005 Vet heller ikke hva som er på moten til høsten, men støvletter er alltid bra. Det eneste er at det er veldig mange som har de samme støvlettene for tiden, og det er ikke så kult. Selv har jeg lyst på polostøvletter til høsten. Kall meg gjerne gal. Kommer sikkert ikke til å finne det heller. I alle fall ikke som koster det jeg har råd til å betale.
Gjest Coral Skrevet 27. juni 2005 #7 Skrevet 27. juni 2005 Synes det er mye av brune støvletter i butikkene nå, i hvert fall. Men hvem vet hva som kommer til høsten Støvletter er vel alltid et passende skoplagg på høst/ vinterstid vil jeg tro.
Gjest astrid ii Skrevet 27. juni 2005 #8 Skrevet 27. juni 2005 Har også sett mye sånt i butikkene nå, men kan jo være det kommer en helt annen høstmote.. Kverula har tatt poenget mitt, det er kjipt å bruke masse penger på dyre sko nå, når man er stundent, kommer til å være det lenge ennå og ikke har råd til nye dyre sko i tide og utide. Var forbredt på at noen kom til å skrive "skjønner ikke dette med mote, totalt tåpelig å følge den" -type innlegg. Men det er vel bare til å overse det da, når spørsmålet mitt var om noe vil være på moten. :-? Jeg liker faktisk å følge moten litt, synes det er gøy med noe nytt og har kanskje ikke nok fantasi til å skape min helt egne særpregede klesstil.. Kanskje dere som ikke liker å følge moten har det, kjekt for dere. Og jeg lurte bare på om noen som har peiling på slikt (feks jobber i skobutikk ol) kunne si litt om hva som blir høstens skomote.
Gjest Jalileh Skrevet 27. juni 2005 #9 Skrevet 27. juni 2005 Eh tenker at det er totalt tåpelig' date=' å måtte følge moten når man skal kjøpe noe. Men meg om det[/quote'] Hvorfor ikke følge litt med? Noen liker det faktisk. Det betyr ikke at man følger moten slavisk! Utrolig irriterende å få slike tilbakemeldinger når man spør om moter o.l. her inne. La man få lov til å velge selv da. Hun spurte aldri om hva dere syns om moten generelt!
Gjest meg23 Skrevet 27. juni 2005 #10 Skrevet 27. juni 2005 Jeg handlet på euro sko på fredag og de sa det kom masse boots til høsten. I høst katalogen til hennes har samtlige modeller brune støvletter.
Gjest Coral Skrevet 27. juni 2005 #11 Skrevet 27. juni 2005 Må si meg enig med MissQ her. Man trenger da ikke følge moten slavisk, selv om man er opptatt av hva som er nytt, hva som kommer til høsten ol. Personlig synes jeg det er kjekt å følge litt med, få inspirasjon. Og så kjøper jeg det jeg selv liker og trives med å gå i. Håper det kommer fine støvletter, både i brunt og andre farger til høsten jeg
Sienna Skrevet 27. juni 2005 #12 Skrevet 27. juni 2005 I følge en venninne som jobber på skobutikk har de bestilt inn masse høye støvletter (av typen du drar over buksa), i alle nyanser av brunt. Brune støvletter (i frye boots-stil) blir garantert ikke fullt så hot til høsten som det var i fjor høst/vinter (naturlig nok), men det vil nok fortsatt holde seg- i Norge bruker vi litt tid på å få med oss, og bli ferdig med, motene. Brune støvletter i en klassisk modell vil jo uansett være evig aktuelle. Jeg har kjøpt meg noen i lys brun, nærmest beige, litt mer elegante og med høyere hæler enn de som var aktuelle i fjor. Når det er sagt- jeg er veldig enig i at det er irriterende med de som synes det er nødvendig å gang på gang kommentere at "det er teit å kjøpe noe fordi det er på mote". Jeg, og mange med meg, har vår egen personlige stil, men lar oss inspirere og plukker opp elementer fra motebildet. Kan vi få lov til å diskutere hva som er aktuelt uten at bedrevitere skal "forurense" trådene? Når folk spør om hva som er på mote, hold dere til å svare på det. Om noen vil diskutere hvorvidt det er "rett" å følge motene, kan man da for søren starte sin egen tråd. :-x
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 27. juni 2005 #13 Skrevet 27. juni 2005 Hva er galt med mote? Er det missunnelse fordi man selv ikke er like oppdatert, eller klarer å samle og sortere intrykk?
myagi Skrevet 27. juni 2005 #14 Skrevet 27. juni 2005 Jeg velger å overse alt pjatt om hvorvidt man skal følge mote eller ikke, og sier at jeg hører at boots fortsatt holder seg. Spisse er ikke så aktuelt som de med rund tupp, og de kan gjerne være litt "rustikke" ikke veldig klassisk damete er det jeg prøver å si. Tips, tips: kjøp noen som passer til kjoler og til å ha utenpå jeans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå