AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #1 Del Skrevet 16. mai 2020 Hei, så jeg har lenge lett etter de «perfekte» skoene som ikke er trange på tærne eller fører til svette. De siste jeg kjøpte, New Balance, gjorde nettopp det og jeg får så vondt i neglene og tærne pga det. Tips til sko som passer føtter som er litt brede foran? Løpesko etc. Anonymkode: a671f...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #2 Del Skrevet 16. mai 2020 Nike er ganske vide ved tærne. Anonymkode: 3235d...e0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #3 Del Skrevet 16. mai 2020 Synes Hoka er ganske vide ved tærne. Anonymkode: ea342...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #4 Del Skrevet 16. mai 2020 Altra Anonymkode: edec3...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #5 Del Skrevet 18. mai 2020 Asics og Hoka passer min brede fot og store tær Anonymkode: d8ba2...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 18. mai 2020 #6 Del Skrevet 18. mai 2020 Asics Gel Nimbus er ganske romslige. Flere Hoka-modeller finnes i bred utgave: da har de Wide i navnet sitt. Svette handler mer om individuelle forhold enn om skoen, så det er vanskeligere å svare på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå