AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #1 Skrevet 16. mai 2020 Se her! https://www.aftenposten.no/norge/i/AdA1GE/regjeringen-med-gladmelding-til-besteforeldre-og-andre-eldre Men, jeg synes det er litt vanskelig å tolke. Kan de klemme eller ikke? Besteforeldrene tolker ja, jeg tolker nei... 🤔 Anonymkode: bcbb3...bb6 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #2 Skrevet 16. mai 2020 Viruset er ikke borte fordi noen politikere har bestemt seg for at nå skal ting åpnes opp igjen. Jeg kommer til å vaske hender og holde avstand, ingen klemming og tett på situasjoner på lenge her. Det er opp til enhver å ta den sjansen det faktisk er å gå tilbake til normalen. Anonymkode: 220ea...49d
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #3 Skrevet 16. mai 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Viruset er ikke borte fordi noen politikere har bestemt seg for at nå skal ting åpnes opp igjen. Jeg kommer til å vaske hender og holde avstand, ingen klemming og tett på situasjoner på lenge her. Det er opp til enhver å ta den sjansen det faktisk er å gå tilbake til normalen. Anonymkode: 220ea...49d Problemet her er jo at vi ikke ønsker å ta sjansen, mens besteforeldrene tolker det dithen at de nå kan og bør få være sammen OG klemme. Derfor mener jeg kanskje at den siste pressekonferansen var av det litt ulne slaget... 🙄 Anonymkode: bcbb3...bb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå