Gå til innhold

Naboen har fjernet alle trærne sine og ser nå rett inn til oss

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner jo at dette er i hans fulle rett, men trærne var klart plantet for å gi oss begge litt mer privat hage, og dessuten står han hele tiden ute og røyker og glor. Nå ser jeg ganske mørkt på hjemmesommer i hagen, og gruer meg enda mer. Er det veldig dårlig gjort av oss om vi nå planter en Tujahekk inntil gjerdet på vår side? Sånn som det er nå er ikke holdbart. 

Anonymkode: 4b4c4...0e6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! I går bemerket jeg til mannen min at trærne på naboens eiendom endelig er store nok til å skygge for litt, og i dag har han fjernet alle! Jeg var helt på gråten, må jeg innrømme. 

Grunnen til at jeg i det hele tatt spør er at han sikkert har fjernet dem for å få mer lys og utsikt, noe vi vil minimere om vi planter en hekk der. Jeg vil ikke lage noe trøbbel eller uvennskap, men jeg vil heller ikke at det blir sånn at verken vi eller barna vil være ute lenger. 

Takk igjen! 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Naboen min fjerna trær pga. Allergi. Du kan jo spørre om det gjelder din nabo, og på den måten unngå surt forhold hvis du planter noe han er allergisk mot. 

Anonymkode: 7960d...446

• Liker 9
Skrevet (endret)

Det tar jo litt tid før tujabuskene vokser til, med mindre dere punger ut stort og kjøper dem som store vekster allerede. De fleste vil imidlertid spare penger og kjøper små planter, som tar noen år før de er store nok til å utgjøre noen reell skjerming.

Jeg ville plantet dem om jeg ville ha skjerming. Særlig når naboen glaner sånn. Nysgjerrigper. 

Endret av Million
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! I går bemerket jeg til mannen min at trærne på naboens eiendom endelig er store nok til å skygge for litt, og i dag har han fjernet alle! Jeg var helt på gråten, må jeg innrømme. 

Grunnen til at jeg i det hele tatt spør er at han sikkert har fjernet dem for å få mer lys og utsikt, noe vi vil minimere om vi planter en hekk der. Jeg vil ikke lage noe trøbbel eller uvennskap, men jeg vil heller ikke at det blir sånn at verken vi eller barna vil være ute lenger. 

Takk igjen! 😊

Pris deg selv lykkelig for at lever et så flott liv at tanken på at naboen kan se deg på terrassen gjør deg på gråten. Makan 

Anonymkode: ead5d...a40

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Hva med et gjerde? Hekk tar jo litt tid å få fin nå i år? 

Syntes ikke det er dårlig gjort. Om du vil.be the bigger man så kan du go et nabovarsel ol først

Anonymkode: cb2a8...40d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pris deg selv lykkelig for at lever et så flott liv at tanken på at naboen kan se deg på terrassen gjør deg på gråten. Makan 

For alt du vet, var det her bare toppen av isberget for ts. For alt du vet, har hun store angstproblemer, og det å kunne gjemme seg litt vekk i eget hjem, skaper trygghet. 

Makan. 

Anonymkode: f95ac...ac1

• Liker 31
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg hadde trådt til med planting, og så hadde jeg skjermet der jeg ønsket mest privatliv med noe sånt som dette

AnonymBruker
Skrevet

Takk for forståelse og flere svar! Det hjelper å høre hva andre tenker, så da kommer vi nok til å kjøpe noen ganske høye planter og heller legge endel penger i å få det litt mer privat igjen, for dette er ikke holdbart.

Tusen takk! 🤗

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi planta nylig hekk, ferdige planter på 1 meter, men de skjermer ikke noe innsyn enda. Vi har heldigvis et stort tre som skjermer endel, så hvis jeg var dere hadde jeg satt opp et fint og høyt gjerde. 

Anonymkode: 290d8...3cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Glaner ja. Han har sikkert stor interesse av å følge med på dere. 
Jeg hadde vast rundt naken så fort været tillot det, da hadde han sikkert bygget en vegg for å slippe synet. 

Anonymkode: 8fa8f...c7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette ble bare for dumt. Privatliv er faktisk viktig for veldig mange mennesker. 

Anonymkode: 711b3...040

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glaner ja. Han har sikkert stor interesse av å følge med på dere. 
Jeg hadde vast rundt naken så fort været tillot det, da hadde han sikkert bygget en vegg for å slippe synet. 

Anonymkode: 8fa8f...c7a

Kommer vel litt an på hvordan TS ser ut?

Anonymkode: 290d8...3cb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, fytti grisen. Verken TS eller barna kan være ute fordi naboen kan se dem?? Hva i alle? Er han straffedømt eller? Hva er greia?

Anonymkode: b8884...397

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill. Ikke tuja. Hva med barlind?

Anonymkode: 913e1...458

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, fytti grisen. Verken TS eller barna kan være ute fordi naboen kan se dem?? Hva i alle? Er han straffedømt eller? Hva er greia?

Anonymkode: b8884...397

Min nabo er også sånn. Glor, røyker, baksnakker, finner feil på alt vi gjør og er og forteller oss (og helst andre) om det. Jeg skjønner Ts godt. 

Anonymkode: 4a2d6...310

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Takk for andre forslag enn Tuja! Barlind er litt bedre, men jeg er redd det blir mye dyrere enn Tuja. Jeg vil bare ikke ha det sånn fremover, så alle forslag mottas med takk! 

TS

Anonymkode: 0b03c...3e8

AnonymBruker
Skrevet

Barlind er giftig.

Anonymkode: 590a3...ebe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det visste jeg ikke! Gjør det egentlig noe, eller kan man få utslett av den? Det ser utrolig mye bedre ut enn Tuja, så jeg vil heller gå for noe som Barlind. 

Anonymkode: 0b03c...3e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...