Gå til innhold

Typen spruta for langt, jeg ble sur

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen praktiserer «hoppe av i svingen».

Greia er at han spruter så langt når han kommer. Vi bruker som regel å gjøre det sånn at når han skal komme så ligger jeg på ryggen og så trekker han seg ut og kommer på magen min.

En kveld sikta han litt feil og sprutet sæden slik at den traff meg i ansiktet og jeg fikk den opp i nesen. Jeg syntes det var ubehagelig og ble sur. Typen mente at det var et uhell og at jeg ikke burde bli sur.

Hva synes dere? Burde jeg bli sur? 
Har dette hent med dere noen gang?

Er det vanlig at menn spruter så langt?

Anonymkode: 242d1...73b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bli sur over et uhell? Dette er jo en total ikke-sak. Min samboer har også gjort noe slikt, og da lo vi av det og var ferdige med det to sekunder etterpå.

Anonymkode: 61617...6a1

• Liker 26
Skrevet

Ikke noe å bli sur for når det var et uhell.

• Liker 10
Gjest Traktorkusken
Skrevet

Beklager, men du er overdramatisk. Ja, er vanlig menn får utløsning og at de kan sprute langt. Bruk kondom eller la han komme inni hvis det er et så stort problem.

Skrevet

Sur?

Er jo bare morro det da.

Ja det er normalt å sprute langt. Ligger jeg på ryggen spruter jeg over hodet på meg selv innimellom. 

Men jeg har opplevd at damer liker stort sett ikke dette og blir sure ja. Dritsure faktisk. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt har du ingen rett til å bli sur! 🤭 Er ikke lett for guttene og styre hvor og hvor langt de sprutter. Ble truffet i øyet en gang, det var vondt det!  Hadde rødt øye en stund etterpå. Men jeg ble ikke sur. Bare løp inn på badet for å vaske meg mens både jeg og typen lo. 

Hvis han sikter på ansiktet dit og håret eller noe sånt når du ikke vil det, da har du lov til å bli sur! 🙂

Anonymkode: abd31...2a6

• Liker 8
Skrevet

Om det er vanlig, tja. Jeg spruter godt over hodet på dama hvis vi har knullet lenge og bra.

Syntes du skal ta deg sammen, du står faktisk i fare for å ødelegge hele sex-livet og tennings-mønstret hans, blir du sur for å - ved et hendelig uhell - få litt sperm i ansiktet. Du trenger ikke elske det, men kunne du ikke bare ha ledd det bort? 

Han siktet nok ikke på neseborene dine, akkurat.

• Liker 4
Skrevet

Dump han! Neida, men jeg er sikker på at noen kunne vurdert det i vår ømtålige verden.

Dette er ren fysikk. Noen ganger kan vinkelen på penis være litt høyere enn ellers. Spruten kan da treffe høyere opp. Dette var nok et uhell og ikke noe å bli sur eller vonbråten for.

• Liker 1
Gjest Tobias Juul Grythe
Skrevet

Stakkars typen din hvis du ble sur for noe så lite🤣Nei du burde ikke bli sur og det tror jeg du vet utmerket godt selv.

Skrevet

Ja det er faktisk mulig å lage en sak av dette også 

• Liker 2
Skrevet

Rar ting å bli sur for. Kanskje du er den gretne typen?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hahahah! Ble du sur?? Kjære vene 😂😂😂 Skjerp deg.

Anonymkode: c677a...211

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Sur?

Er jo bare morro det da.

Ja det er normalt å sprute langt. Ligger jeg på ryggen spruter jeg over hodet på meg selv innimellom. 

Men jeg har opplevd at damer liker stort sett ikke dette og blir sure ja. Dritsure faktisk. 

Har du i det hele tatt hatt en positiv opplevelse med noen dame?

TS: Hvorfor bli sur når det var et uhell? Blir du lett sur? Er du en liten diva?

Anonymkode: f6c18...3de

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg blir ikke så lett sur. Det var bare innmari ubehagelig å få sæd opp i nesen. Jeg liker heller ikke sæd i ansiktet og det vet han.

Det virker som at det er flest menn som svarer her. Hva med dere jenter? Takler dere å få sæd i ansiktet og opp i nesen

TS

Skrevet

Har ikke skjedd med meg, men hadde ikke blitt sur. Er jo et uhell. 🤷‍♀️

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du i det hele tatt hatt en positiv opplevelse med noen dame?

TS: Hvorfor bli sur når det var et uhell? Blir du lett sur? Er du en liten diva?

Svært få. Faktisk bare ei. Hun var dame med skikkelig D. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at det er svært ubehaglig og ikke greit. Jeg liker heller ikke å bli sprutet i ansiktet. Men du må nok bare la den gå. Hjelper ikke å være sur på typen når han ikke gjorde det med vilje. Hadde han sprutet i ansiktet dit med vilje, så kan du være sur, siden jeg regner med han vet du ikke liker det. Men velg dine kamper og La den gå! 🙂

Anonymkode: abd31...2a6

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg blir ikke så lett sur. Det var bare innmari ubehagelig å få sæd opp i nesen. Jeg liker heller ikke sæd i ansiktet og det vet han.

Det virker som at det er flest menn som svarer her. Hva med dere jenter? Takler dere å få sæd i ansiktet og opp i nesen

TS

Jeg er kvinne, men hadde nok heller sett humoren i situasjonen. 

AnonymBruker
Skrevet

For en merkelig ting å bli sur for.

Anonymkode: 73eaa...3b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg og typen praktiserer «hoppe av i svingen».

Greia er at han spruter så langt når han kommer. Vi bruker som regel å gjøre det sånn at når han skal komme så ligger jeg på ryggen og så trekker han seg ut og kommer på magen min.

En kveld sikta han litt feil og sprutet sæden slik at den traff meg i ansiktet og jeg fikk den opp i nesen. Jeg syntes det var ubehagelig og ble sur. Typen mente at det var et uhell og at jeg ikke burde bli sur.

Hvor sur blir du da den dagen han gjør deg gravid? Er jo bare et tidsspørsmål det med hoppe av i svingen-metoden.

Anonymkode: 6034b...815

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...