Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er mer enn fem dager til den skal leveres, men jeg er så lei og umotivert at jeg kjenner at jeg må tvinge meg selv til å bli ferdig.  Jeg er som regel god på skippertak. Tenker derfor å sette meg et mål om å skrive den ferdig i løpet av fem dager.  Så har jeg over en uke etter det til layout, korrekturlesing osv. Dette høres kanskje rart ut men jeg blir helt sprø av å ha den i bakhodet hele tiden, og er redd for å ikke få satt igang sånn at de siste dagene før innlevering blir helt traumatiske pga stress.

Jeg er ferdig med metodedel, gjenstår bare å putte inn litt mer om litteraturstudie. Innledning nesten ferdig, skal finpusses når oppgaven er helt ferdig. Ferdig med nesten all teorien, gjenstår å skive inn ca 500 -800 ord. Planen er å skrive ferdig teori i løpet av to dager, og så bruke tre dager på å drøfte og skrive avslutning. Oppgaven har en ordramme på 10 000 ord +/ - 20%. Jeg har over 5000 ord nå, og regner med at jeg havner over 10 000 da jeg alltid skriver mye. 

Høres dette rimelig ut?

Anonymkode: 12af9...056

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på! Er godt å ha tid til å legge oppgaven litt fra seg og koble ut hjernen før man skal begynne med finpussen. Er også motiverende når du selv har satt deg en tidsfrist.

Regner med du er klar over det, men nasjonalbiblioteket har åpnet opp for studenter slik at de kan lese bøkene som er lagt inn der. Uten det hadde jeg aldri klart å fått tak i Dalland 🙈 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...