Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg ha nye briller! Fra mitt perspektiv har det ikke vært klarvær på ett år. (litt slitte...)

Hvilke steder har brillekonto samtidig som de har godt utvalg? Da tenker jeg først og fremst på rimelig stort utvalg samt kule innfatninger. (Krogh optikk hadde jo vært OK, men de har vel ikke kontoordning)

Og hvor er de flinke til å se hva som passer meg?

Var et sted her for en stund siden og en ung tøtte prøvde å få meg til å prøve de kjedeligste brillene jeg har sett. :evil: Så håpet er å finne et sted hvor de ser an personen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går til Interoptikk, i Sandvika riktignok, de har brillekonto og jeg føler at de ser an deg før de foreslår briller.

Gjest Gjesta
Skrevet

Z-optikk har også brillekonto. :) Jeg kjøpte mine Burberrybriller der i fjor høst, og endte også opp med solbriller i samme merke.

Men alt kommer an på personen, og på hvor godt dere klarer å kommunisere. Mange vil kanskje ha en nøytral brille, mens du heller er ute etter noe mer markert?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjøpte solbriller samt at både mor og jeg hadde synsundersøkelse, jo også kjøpte mamsen solbriller også der, men ihvertfall...

Interoptikk i Asker var det.

Veldig fornøyd med servicen og alt der. Så da er vi to som anbefaler samme kjeden...

Masse fine briller der, jeg skal kjøpe der neste gang

Gjest Leola
Skrevet

Jeg bruker Brilleland og får alltid profesjonell hjelp. Nylig kjøpte jeg nye briller og ble da anbefalt Carolina Herrera 212-briller som ekspeditrisen mente skulle passe til mitt ansikt. Jeg har fått masse skryt og er kjempefornøyd med både briller og ikke minst en ypperlig kundeservice.

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Er også fornøyd med Z-optikk(de har brillekonto). Gikk inn og sa at jeg ønsket meg en markert brille og de var veldig flinke til å finne form og farge som passer meg. Hadde veldig lyst på briller med sort innfatning, men det er jeg i dag evig takknemlig for at de stoppet meg fra å kjøpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...