Gjest Anonym Bruker Skrevet 16. mai 2020 #1 Skrevet 16. mai 2020 (endret) Feringa av nasjonaledagen blir annerledes i år for de aller fleste på grunn av koronapandemien. Også veret er annerledes over det meste av landet i år med kuldegrader, og snø over det meste av landet, men koronaviruset er vel ikkje skyld i veret. Hvordan ser du for at din feiring av nasjonaldagen 2020 ?😃 Endret 16. mai 2020 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #2 Skrevet 16. mai 2020 I sofaen, i joggebukse. Mulig vi skal ned til svigers å spise kake, evt så disker de opp med middag, vi får se 🤷🏼♀️ Anonymkode: e99ad...4dc 7
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #3 Skrevet 16. mai 2020 Vi skal ha grillfest i hagen. Anonymkode: b6c56...af8 4
Leamur Skrevet 16. mai 2020 #4 Skrevet 16. mai 2020 (endret) Vi samles hos min søster (6 voksne,ett barn) For lunsjj, sekkeløp og andre 17 mai leker. Så skal vi fråtse i kake og is. Hehe. Vi prøver å lage en minnerik 17 mai for den lille selvom vi ikke kan gå ut som vanlig. Bunad og finstas skal på! Endret 16. mai 2020 av Leamur 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #5 Skrevet 16. mai 2020 Her blir det rolig feiring hjemme,med mine to barn og fedrene deres. Vi spiser pølser med godt tilbehør,kake og is, og skal ut og høre når korpset går forbi. Vi skal synge nasjonalsangen på videosamtale med slekta❤perfekt spør du meg! Anonymkode: 40b76...430 4
missmcbeal Skrevet 16. mai 2020 #6 Skrevet 16. mai 2020 Joggebukse på sofaen. Se litt på 17.mai-sending og kose meg med ekstra god mat, har laget rundstykker og muffins, skal ha eggerøre til rundstykekne, kutte opp jordbær og ha ferske blåbær til muffins. Så skal jeg spise rømmegrøt senere på dagen, det er det eneste jeg egentlig føler jeg må ha 17.mai. Det passer meg ypperlig. Været er skikkelig dritt med sludd/sidelengs snø og jeg har jobbet overtid i 2 uker nå. Orker ikke å styre på eller reise noe sted. Føler generelt også at det ikke er noe spesielt med årets 17.mai, føles som en helt normal helg for meg, så kommer ikke til å savne stemningen noe særlig. Tar det igjen til neste år og minnes den flotte 17.mai i fjor, med nydeleg vær. 1
Djækklåsst Skrevet 16. mai 2020 #7 Skrevet 16. mai 2020 Er jo så dårlig vær, så blir muligens ikke annerledes enn det ville blitt ellers, med tre små barn. Rømmegrøt hos svigers.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #8 Skrevet 16. mai 2020 Dette blir den diggeste 17.mai-feiringen på lenge!! Slippe å presse alle barna inn i bunader, stresse for å rekke tog, jobbe dugnad på skolens 17.mai-arrangement osv osv. Imorgen skal vi bare kooose oss, med fredelig lang 17.mai-frokost hjemme, før litt TV-titting/ felles nasjonalsang, og ut til mine foreldre etterpå, for middag og 17.mai-leker i hagen. Eneste minuset er lav temp., men vi får bare kle oss😄 Anonymkode: c4c17...8d7 7
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #9 Skrevet 16. mai 2020 Flagge på halv stang, ingenting å feire i denne situasjonen siden vi er inne i den største tragedien siden andre verdenskrig. For det kommer til å bli mye verre. Ikke selve smitten, men alt den utløser av uroligheter og kriger fremover. Norge vil ikke være et unntak. Den eneste flytrafikken folk kommer til å se er ikke feriereiser, men fienden(es) bombefly når byene våre bombes tilbake til steinalderen i kampen over territorier og ressurser. Anonymkode: 413ac...95e
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. mai 2020 #11 Skrevet 16. mai 2020 Hjemme, skal grille, spise pavlova og is
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #12 Skrevet 16. mai 2020 Jeg har ikke feiret 17. mai siden barneskolen, så det blir nok ikke noe endring på det i år. Anonymkode: f39a2...90a 1
Galanga Skrevet 16. mai 2020 #13 Skrevet 16. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flagge på halv stang, ingenting å feire i denne situasjonen siden vi er inne i den største tragedien siden andre verdenskrig. For det kommer til å bli mye verre. Ikke selve smitten, men alt den utløser av uroligheter og kriger fremover. Norge vil ikke være et unntak. Den eneste flytrafikken folk kommer til å se er ikke feriereiser, men fienden(es) bombefly når byene våre bombes tilbake til steinalderen i kampen over territorier og ressurser. Anonymkode: 413ac...95e Herrejesus. Du burde kanskje snakket med noen, det er ikke sunt å ha slike tanker i hodet. Det er absolutt ingenting i verden som tyder på at noe sånt kommer til å skje 14
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #14 Skrevet 16. mai 2020 Sitte på hybelen med samboer og spise god mat. Kanskje ta med et par pils i parken, alt ettersom hvor mange som er der. Anonymkode: e5bf4...a42
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #15 Skrevet 16. mai 2020 1 minutt siden, Galanga skrev: Herrejesus. Du burde kanskje snakket med noen, det er ikke sunt å ha slike tanker i hodet. Det er absolutt ingenting i verden som tyder på at noe sånt kommer til å skje Bare realist. Hva tror du kommer til å skje når nedstengning nr. 2, 3 og 4 kommer ved hvert oppbluss? Det blir vanskeligere og vanskeligere å holde økonomien i gang, også innen produksjon av matvarer. Leste at enkelte land allerede har rapportert om utfordringer med matvareproduksjonen som følge av korona. Dette kommer til å ende i grusomheter folk ikke har sett siden krigen. Det er bare å forberede seg med våpen, kampvilje og ikke minst et solid lager av matvarer og andre ting man trenger. Det blir ikke pent, det blir at enhver må sørge for seg selv i årene som kommer. Anonymkode: 413ac...95e 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #16 Skrevet 16. mai 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare realist. Hva tror du kommer til å skje når nedstengning nr. 2, 3 og 4 kommer ved hvert oppbluss? Det blir vanskeligere og vanskeligere å holde økonomien i gang, også innen produksjon av matvarer. Leste at enkelte land allerede har rapportert om utfordringer med matvareproduksjonen som følge av korona. Dette kommer til å ende i grusomheter folk ikke har sett siden krigen. Det er bare å forberede seg med våpen, kampvilje og ikke minst et solid lager av matvarer og andre ting man trenger. Det blir ikke pent, det blir at enhver må sørge for seg selv i årene som kommer. Anonymkode: 413ac...95e Slapp av, vi er snart tilbake til normalen. 2-3-4 år, du liksom. For 100 år siden hadde vi spanskesyken. 50-100 mill. døde, tilsvarer om 200-400 mill. skulle dødd med dagens befolkningstall. De fleste døde var barn og unge voksne. Korona? Et par hundre tusen døde i verden, de fleste svært gamle, dødssyke mennesker. Anonymkode: 7591d...288 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #17 Skrevet 16. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slapp av, vi er snart tilbake til normalen. 2-3-4 år, du liksom. For 100 år siden hadde vi spanskesyken. 50-100 mill. døde, tilsvarer om 200-400 mill. skulle dødd med dagens befolkningstall. De fleste døde var barn og unge voksne. Korona? Et par hundre tusen døde i verden, de fleste svært gamle, dødssyke mennesker. Anonymkode: 7591d...288 Et par hundretusen til nå ja, men vi har bare såvidt passert starten. Anonymkode: 413ac...95e 1
Maestro Skrevet 16. mai 2020 #18 Skrevet 16. mai 2020 Skal på middag hos mamma og stefaren min med søsken og tantebarn.
Elaine Marley Skrevet 16. mai 2020 #19 Skrevet 16. mai 2020 Tråden er ryddet for hatefullt innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #20 Skrevet 16. mai 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et par hundretusen til nå ja, men vi har bare såvidt passert starten. Anonymkode: 413ac...95e Vi har vært gjennom det verste. Anonymkode: 7591d...288 3
Anbefalte innlegg