AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #1 Skrevet 16. mai 2020 Hei. Dette er ikke en runketråd. Den ligger under kropp og helse, så perverse menn kan forlate tråden med en gang. Jeg ønsker ikke lenger å barbere, fordi jeg blir så «nuppete» av det. Likevel syns jeg det er ekkelt når hårene blir svært lange, og jeg får mensen. Sist jeg prøvde å klippe med vanlig saks, fordi det var det jeg hadde, var jeg så uheldig å kutte meg litt. Ønsker tips til hvor jeg kan kjøpe en mindre saks, som er bedre egnet, og lett å rengjøre. På forhånd. Takk for svar. 🙂 Anonymkode: 95de7...6b5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #2 Skrevet 16. mai 2020 Hvorfor ikke en barbermaskin ment ment for intimbarbering? De fleste har med egne hoder som er egnet for dette nå til dags. Jeg bruker samboeren sin maskin, med eget hode. Anonymkode: 2f51f...7da
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #3 Skrevet 16. mai 2020 Kjøp deg en hårtrimmer. Anonymkode: ed40a...d87
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #4 Skrevet 16. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke en barbermaskin ment ment for intimbarbering? De fleste har med egne hoder som er egnet for dette nå til dags. Jeg bruker samboeren sin maskin, med eget hode. Anonymkode: 2f51f...7da Har vært vant med høvel tidligere, og har aldri tenkt på at det finnes maskiner til dette. I så fall vet jeg i hvert fall ikke hva jeg skal se etter, men tar gjerne imot tips. Vil trimme ned busken av hygieniske årsaker. Anonymkode: 95de7...6b5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #5 Skrevet 16. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har vært vant med høvel tidligere, og har aldri tenkt på at det finnes maskiner til dette. I så fall vet jeg i hvert fall ikke hva jeg skal se etter, men tar gjerne imot tips. Vil trimme ned busken av hygieniske årsaker. Anonymkode: 95de7...6b5 https://www.clasohlson.com/no/Philips-Multigroom-series-5000-Multitrimmer,-9-i-1/p/44-3711?gclid=Cj0KCQjwnv71BRCOARIsAIkxW9EFPse4MrKYLZGStPWgYG894ftTSa91vN6f_pKmC0mzLViinOnSsAgaAsmgEALw_wcB Anonymkode: ed40a...d87
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #6 Skrevet 16. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har vært vant med høvel tidligere, og har aldri tenkt på at det finnes maskiner til dette. I så fall vet jeg i hvert fall ikke hva jeg skal se etter, men tar gjerne imot tips. Vil trimme ned busken av hygieniske årsaker. Anonymkode: 95de7...6b5 Nå bruker jeg som sagt mannen sin, med intimhode, men mener å huske at ladyshaver er en ting. Ville søkt litt rundt på dette og sett hva som finnes Anonymkode: 2f51f...7da
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #7 Skrevet 16. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå bruker jeg som sagt mannen sin, med intimhode, men mener å huske at ladyshaver er en ting. Ville søkt litt rundt på dette og sett hva som finnes Anonymkode: 2f51f...7da Takk. Jeg ser det står både hårtrimmere og epilatorer når jeg søker opp. Hva ville du ha valgt, hvis du skulle kjøpt din egen? 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.clasohlson.com/no/Philips-Multigroom-series-5000-Multitrimmer,-9-i-1/p/44-3711?gclid=Cj0KCQjwnv71BRCOARIsAIkxW9EFPse4MrKYLZGStPWgYG894ftTSa91vN6f_pKmC0mzLViinOnSsAgaAsmgEALw_wcB Anonymkode: ed40a...d87 Takk Anonymkode: 95de7...6b5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #8 Skrevet 16. mai 2020 Jeg bruker en hårtrimmer som jeg kan variere lengden på. Best oppladbar så du slipper ledning og en som ikke har bred kam. Anonymkode: 02d10...0e5
Minya Skrevet 16. mai 2020 #9 Skrevet 16. mai 2020 Jeg har en Phillips ladyshave, den kommer med en hårtrimmer-greie som du kan sette på maskinen for å trimme til en viss lengde. Det blir ca to cm kort hvis jeg bruker den. Og så bruker jeg maskinen uten den lengdegreia for å ta det håret som ligger innerst i lyskegropen mellom venusberg og låret, hvor det gjerne blir mest svett. Hvis det er saks du er ute etter, let etter en frisørsaks. De er skarpere og laget for å klippe nettopp hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå