AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #1 Skrevet 16. mai 2020 I kveld tenkte jeg og slappe av med et par glass. Hva er det sunneste alternativet? Jeg fordrar ikke rødvin, hvitvin eller øl. Jeg tenkte kanskje og lage en god, tyntflytende fruktsmoothie og sprite opp litt. Jeg liker frisk smak. Eller er det noen som har andre forslag? Anonymkode: 2ca0d...c0f
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #2 Skrevet 16. mai 2020 Det blir sunnere jo mindre alkohol og sukker det er i drikken (sånn ca). Anonymkode: ce774...530 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #3 Skrevet 16. mai 2020 Det spørs hva du mener med sunn. Tørr hvitvin har minst kalorier. Øl har B-vitaminer. Du kan evt lage drinker/fruktsmoothie hvis du vil ha i deg litt næring fra frukt/bær. Anonymkode: c3832...f48 1
Tibbie Skrevet 16. mai 2020 #5 Skrevet 16. mai 2020 Ah, Strawberry Daiquiri er best! Den er frisk, og du får i deg bær Hvis du bruker en sunn juice (ikke sukkerbombe), så blir den enda sunnere. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #6 Skrevet 16. mai 2020 3 minutter siden, Tibbie skrev: Ah, Strawberry Daiquiri er best! Den er frisk, og du får i deg bær Hvis du bruker en sunn juice (ikke sukkerbombe), så blir den enda sunnere. Perfekt! Det blir nok den i kveld😉 Ts Anonymkode: 2ca0d...c0f 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #7 Skrevet 16. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det spørs hva du mener med sunn. Tørr hvitvin har minst kalorier. Øl har B-vitaminer. Du kan evt lage drinker/fruktsmoothie hvis du vil ha i deg litt næring fra frukt/bær. Anonymkode: c3832...f48 Kalorier spiller ikke så stor rolle. Vil ha masse vitaminer💚 Takk for svar. Ts Anonymkode: 2ca0d...c0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå