AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #21 Skrevet 16. mai 2020 Her har vi utsatt 2 års- 40-50 og 90 års lag til dette er over. Vi er heldigvis alle innenfor familien enig om dette. Mannen har akuratt fylt og snart venter barnebarn nr to sin, men vi feirer digitalt og holder oss friske. Det er litt vanskelig i og med at du allerede har bakt alle kakene og satt i gang bursdagen, så den er litt verre. Det som forbauser meg er at så mange i det hele tatt planlegger bursdager nå. Anonymkode: 56666...a33 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #22 Skrevet 16. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her har vi utsatt 2 års- 40-50 og 90 års lag til dette er over. Vi er heldigvis alle innenfor familien enig om dette. Mannen har akuratt fylt og snart venter barnebarn nr to sin, men vi feirer digitalt og holder oss friske. Det er litt vanskelig i og med at du allerede har bakt alle kakene og satt i gang bursdagen, så den er litt verre. Det som forbauser meg er at så mange i det hele tatt planlegger bursdager nå. Anonymkode: 56666...a33 I utgangspunktet skal det jo ikke være noe problem å feire bursdager nå så lenge man er under 20 stk og holder avstand. Her er det snakk om 3 ulike grupperinger innenfor familien så hvis vi feks trekker innendørs kan vi dele oss i 3 grupper med 1 meter imellom hver gruppe. Ser ikke problemet med dette. Forresten skal vi ha barnebursdag til uka også med jentene i klassen + et par til, utendørs. Anonymkode: fce5e...917 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #23 Skrevet 16. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I utgangspunktet skal det jo ikke være noe problem å feire bursdager nå så lenge man er under 20 stk og holder avstand. Her er det snakk om 3 ulike grupperinger innenfor familien så hvis vi feks trekker innendørs kan vi dele oss i 3 grupper med 1 meter imellom hver gruppe. Ser ikke problemet med dette. Forresten skal vi ha barnebursdag til uka også med jentene i klassen + et par til, utendørs. Anonymkode: fce5e...917 Jeg er klar over føringene her, men heller safe than sorry. Anonymkode: 56666...a33 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #24 Skrevet 16. mai 2020 Etter de nye reglene som kom forrige uke, så tenker folk at det er fritt fram for større samlinger. Ja, føringene sier maks 20 personen. Men samtidig så sier føringene at man skal unngå større samlinger. Jeg synes myndighetene har gjort en slett jobb. Det ser man også på svarene du får her.. Vi er fortsatt midt i en pandemi og det sier seg selv at alle de samlingene nå med 20 personer ikke kommer til å holde 1 meter avstand... jeg hadde avlyst og hellet hatt skikkelig kakefest med kjernefamilien. Anonymkode: c6f4e...fbc 7
tussi84 Skrevet 16. mai 2020 #25 Skrevet 16. mai 2020 Jeg er sår i halsen med rennene nese omtrent hver morgen på denne tiden av året, men for meg går det også utover dagen. Årsaken her er store mandler og allergi. Hender jeg også hoster en del på morgen, men det har også min far gjort i mange år utenat vi er syke. Så hos meg holder jeg meg kun hjemme hvis noe framstilles som unormalt.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #26 Skrevet 16. mai 2020 Selvsagt må du avlyse når du er syk, det burde ikke være nødvendig å spørre engang. Uansett hva det er så vil andre du smitter måtte holde seg hjemme fra jobb og skole. Anonymkode: 23954...207 6
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #27 Skrevet 17. mai 2020 Helt utrolig at du i det hele tatt vurderer å gjennomføre feiringen. Du har symptomer, ferdig snakka. Du har også laget maten som skal serveres. Arrangementet skal selvfølgelig avlyses. Har du virkelig samvittighet til å smitte gjestene dine? Anonymkode: a000d...79c 5
Anbefalte innlegg