bib_84 Skrevet 16. mai 2020 #1 Del Skrevet 16. mai 2020 Det var (selvfølgelig) tomt for kremfløte da jeg skulle handle inn til bløtkake i går. Kjøpte istedenfor en Gryr (plantebasert alternativ) og en laktosefri kremfløte - noen som har erfaringer med disse på bløtkake? Hvem er best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #2 Del Skrevet 16. mai 2020 Laktosefri er akkurat som vanlig, men tar lengre tid å piske. Anonymkode: 8a018...41e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #3 Del Skrevet 16. mai 2020 Laktosefri, smaker helt som vanlig. Gryr gjør ikke d. Anonymkode: 51d09...2e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 19. mai 2020 #4 Del Skrevet 19. mai 2020 Laktosefri tar litt lenger tid å piske og den kan oppleves som bittelitt søtere enn "vanlig"fløte. Pga laktoseintoleranse i familien bruker jeg bare laktosefri fløte og melk, fordelen er at det har lang holdbarhet når det er uåpnet, så jeg kan alltid ha litt på lur til det plutselig dukker opp en anledning hvor jeg har bruk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå