Gå til innhold

Knipekuler

G.A.

Anbefalte innlegg

Tenkte noen av dere som har fått barn har prøvde kipnekuler etter fødsel. Noen med gode erfaringer?

Jeg har selv ikke født enda, er heller ikke gravid. Men har skaffet meg knipekuler alikevel. Er vel alltid litt bra med litt trim der uansett.. :-)

Prøvde en av kulene i går... Det var en rar følelse. Kula forsvant jo bare. Jeg kjendte den ikke heller. Og måtte ikke knipe heller for å holde den inne. Fikk nesten panikk, og måtte presse hardt for å få den ut igjen :oops: Ekle greier.

Hvilke erfaringer har dere andre og har prøvd knipekuler, før og etter fødsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Er det slike vagina-kuler du meiner? Dersom du ikkje måtte knipe for å holde den inne, har du brukt ei for lett kule... :) Eg har GODE erfaringar med slike kuler. Knipeøvelsar bør ein gjere heile livet, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mener sånne vagina-kuler.

Da jeg kjøpte dem var det ikke andre størrelser å velge mellom på Kondomeriet. Var en boks med to kuler. Tør aldri putte opp begge kulene. Noen andre steder jeg finner andre kuler i andre str?

Kansje kulene jeg har nå passer bedre etter en fødsel.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med det?!?

At kulene passer bedre etter fødsel....

Dessuten skal vel ikke vagina kuler brukes til trening men er mer sex relatert.

Hvis du skal "trene" deg opp litt, så bruk vekter fåes på apotek, eller knipeøvelser 10 ganger i 3 serier hver dag.

Forresten vi som har født barn går vel ikke rundt med tunneler mellom beina, så det så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke nødvendig å overdrive.

Hintet aldri til at de som har født går rundt med tuneller mellom beina.

Med trening mener jeg knipeøvelser, ikke trening som i jogging.

Det med at kulene passer bedre etter en fødsel, jeg mener at rett etter en fødsel så er vel knipemuskelne litt forandret, og da en det kanskje bedre med litt lettere kuler i begynnelsen :wink:

Tenkte å begynne med kuler, bedre før var liksom.

Tar meg en tur på apoteket jeg og handler vekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vekter?? Hva spørr man etter da da? "Har dere vekter som man putter i skjeden når man skal ta knipeøvelser?" ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Dessuten skal vel ikke vagina kuler brukes til trening men er mer sex relatert.

Den einaste relasjonen mine vagina-kuler har til sex, er at skjede-muskulaturen min blir sterkare.

Kvifor tør du ikkje putte inni begge, G.A.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvifor tør du ikkje putte inni begge, G.A.?

Da jeg prøvde den ene tidligere, forsvant den liksom.. Kjente ikke noe til den, måtte heller ikke knipe for å holde på den. Det var en utrolig ekkel følelse, og jeg fikk en anelse panikk for jeg måtte presse ganske godt for å få den ut igjen..

Synest ikke du første gangen du prøvde kulene at det var en ekkel følelse? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...