AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #1 Del Skrevet 16. mai 2020 Hva gjør man om man heller ikke kan ta taxi og ikke har egen bil da? Bli kjørt av bekjente går jo heller ikke da tydeligvis.. kan de kreve dette hvis konsekvensen blir at man ikke får tatt testen? Anonymkode: aada7...d1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #2 Del Skrevet 16. mai 2020 Man er vel ikke pålagt å teste seg. Så om du ikke har en trygg (for andre) måte å komme deg dit på så får du jo bare ta isolasjonsperioden. Anonymkode: 5b9ab...b85 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #3 Del Skrevet 16. mai 2020 Om du tror du har Korona, skal du holde deg i karantene/isolasjon. Det betyr at du ikke skal ta kollektivtransport. Du må få noen til å kjøre deg, gå eller sykle. Anonymkode: e32ff...cd4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #4 Del Skrevet 16. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør man om man heller ikke kan ta taxi og ikke har egen bil da? Bli kjørt av bekjente går jo heller ikke da tydeligvis.. kan de kreve dette hvis konsekvensen blir at man ikke får tatt testen? Anonymkode: aada7...d1b Da får du bruke bena dine eller sykkel. Kan ikke smitte andre med Corona evt! eller ringt legevakten å spør om de kan komme. Anonymkode: b88f9...11c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #5 Del Skrevet 16. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du tror du har Korona, skal du holde deg i karantene/isolasjon. Det betyr at du ikke skal ta kollektivtransport. Du må få noen til å kjøre deg, gå eller sykle. Anonymkode: e32ff...cd4 Om noen skal kjøre TS, bør TS sitte i baksete på motsaty side og ha på munnbind Anonymkode: ad7b8...ee1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #6 Del Skrevet 16. mai 2020 Hvordan skal teststasjonene sjekke opp og ha kontroll på dette da? Anonymkode: 05f73...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #7 Del Skrevet 16. mai 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du tror du har Korona, skal du holde deg i karantene/isolasjon. Det betyr at du ikke skal ta kollektivtransport. Du må få noen til å kjøre deg, gå eller sykle. Anonymkode: e32ff...cd4 Men det er ikke mer isolasjon å gå om man møter på folk på sin vei enn det er å ta buss vel? Bussene har stort sett få passasjerer her jeg bor(mellomstor by) Anonymkode: 05f73...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'amie Skrevet 16. mai 2020 #8 Del Skrevet 16. mai 2020 Jeg fikk beskjed om å unngå kollektivtransport, og endte opp med å sykle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #9 Del Skrevet 16. mai 2020 Legevakta kan komme hjem til deg å teste. De var her og testet en av naboene i går. Anonymkode: e1047...b46 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #10 Del Skrevet 16. mai 2020 Dette har jeg grublet litt på selv, siden jeg ikke har sertifikat. Grunnet kronisk sykdom er det begrenset hvor langt jeg kan gå til vanlig, så å skulle legge ut på tur om jeg i tillegg ble koronasyk ville ikke være realistisk. Jeg kom frem til at dersom det skulle bli aktuelt for meg å måtte testes ville det sannsynligvis være pga veldig dårlig form/pust, og da hadde vel noen tatt seg turen hit. Anonymkode: bf9e8...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg