AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #1 Skrevet 16. mai 2020 Hei Opprinnelig har jeg mørk blond-lysebrun farge (kald/nøytral) jeg ville ha det mørkere sist sommer så jeg farget det med hjemmefarge av L’Oréal exellence nr 5. Det ble fing først, men så ble det rødlig. Fikset det hos frisøren men det ble alt for blondt for meg. Så tidligere denne uken var jeg så dum å farget det igjen med nr 5. Men denne gangen ble det svart-brun-lilla- grønt. Det er helt krise å jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har dere noen tips. Tenkte på avfargning, men har hørt det kan bli veldig rødt??? Anonymkode: 223c2...df0
Sirah Skrevet 16. mai 2020 #3 Skrevet 16. mai 2020 Dra til frisøren ja. Greit å friske opp fargen hjemme, men man bør aldri forandre farge drastisk. Da risikerer man at dette skjer.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #4 Skrevet 16. mai 2020 Kjøp Colour B4/Colourless. Skader ikke håret (men kan gjøre det ganske tørt) og fjerner farge bra. Kan hende det blir litt rødt, ja, ville brukt en toner/blåbalsam etterpå. Anonymkode: 5ab90...3af
by Bente Skrevet 17. mai 2020 #5 Skrevet 17. mai 2020 Frisør🌼 jo mer porøst eller slitt håret er jo mer farge trekker håret til seg😉 De underliggende pigmentene på mørke hår er rødt, så de varme tonene kommer alltid frem i håret hvis man begynner å lysne😏 Jeg tester ut hårfarger til hjemmebruk, kanskje du kan finne litt hjelp på kanalen min, hvis du trenger mer personlig hjelp kan du sende meg melding på face/insta til: by Bente, så hjelper jeg gledelig😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå