AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #1 Skrevet 16. mai 2020 Dette fordi han trenger å møte mange venner å være sosial. Føler han gjør dette for å unngå meg. Alle de han må møte er da viktigere enn oss? . Anonymkode: 2e52a...a0b
Gjest Dævendøtte Skrevet 16. mai 2020 #2 Skrevet 16. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette fordi han trenger å møte mange venner å være sosial. Føler han gjør dette for å unngå meg. Alle de han må møte er da viktigere enn oss? . Anonymkode: 2e52a...a0b Hvem er oss? Du og?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #3 Skrevet 16. mai 2020 Du sier litt for lite om bakgrunnen. Hvem er oss? Er du i risikogruppen? Er han en veldig sosial person? Anonymkode: 28dda...bec 1
Mt3 Skrevet 16. mai 2020 #4 Skrevet 16. mai 2020 Om oss er deg og felles barn bør han møte venner på nett.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #5 Skrevet 16. mai 2020 Oss er meg og mine.barn. Han er selv i risiko gruppen, men nekter for det. Anonymkode: 2e52a...a0b
Pia Sofia Skrevet 16. mai 2020 #6 Skrevet 16. mai 2020 (endret) Hvorfor tror du han vil vekk fra deg? Oppfører du deg ikke bra? Kan han ikke ta med barna isåfall? Hvorfor er det en selvfølge at det er du som skal ha dem? Og hvordan kan man ha karantene fra noen? Hvis han kan være smittet så skal han jo ikke treffe venner! Brukte du ordet feil og bare mener at han trenger pause fra deg? Isåfall lurer jeg på det med hvem som har barna igjen. Jeg har så mange spørsmål! Alle trenger noen dager med venner en gang i blant, der de ikke må være partner/forelder, uten at det er en trussel for forholdet. Det går begge veier. Er dere rause med hverandre på sånt? Edit, så nå at det er dine barn. De andre spørsmålene står. Endret 16. mai 2020 av Pia Sofia 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #7 Skrevet 16. mai 2020 Haha! Karantene er det vi kaller "pause" i 2020 da? 🤣🤣 Er jo litt spennende å se hvordan språket påvirkes av korona. 😜 "We were on a quarantine!" 🤣 Anonymkode: 54923...3b0 4
ItchyBitchySpider Skrevet 16. mai 2020 #8 Skrevet 16. mai 2020 Det er en feit måte å si at han slår opp med deg. Hadde tatt ham på ordet og avsluttet forholdet. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #9 Skrevet 16. mai 2020 1 minutt siden, Pia Sofia skrev: Hvorfor tror du han vil vekk fra deg? Oppfører du deg ikke bra? Kan han ikke ta med barna isåfall? Hvorfor er det en selvfølge at det er du som skal ha dem? Og hvordan kan man ha karantene fra noen? Hvis han kan være smittet så skal han jo ikke treffe venner! Brukte du ordet feil og bare mener at han trenger pause fra deg? Isåfall lurer jeg på det med hvem som har barna igjen. Jeg har så mange spørsmål! Alle trenger noen dager med venner en gang i blant, der de ikke må være partner/forelder, uten at det er en trussel for forholdet. Det går begge veier. Er dere rause med hverandre på sånt? Edit, så nå at det er dine barn. De andre spørsmålene står. Jeg tror nok han mener pause fra forholdet. Har aldri nektet han å dra noen steder,men han er flink til å si han har vært hjemme når han har vært andre steder. På det punktet er det vanskelig å stole på han. Anonymkode: 2e52a...a0b
Gjest snødråpe Skrevet 16. mai 2020 #10 Skrevet 16. mai 2020 Dere har allerede slått opp. Han har ikke følelser for deg lenger og ønsker heller ikke være familie med deg og barn. Regner med du snakker om barn
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #11 Skrevet 16. mai 2020 Han sa karantene i 10 dager, han slo ikke opp. Ja mine barn. Anonymkode: 2e52a...a0b
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #12 Skrevet 16. mai 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette fordi han trenger å møte mange venner å være sosial. Føler han gjør dette for å unngå meg. Alle de han må møte er da viktigere enn oss? . Anonymkode: 2e52a...a0b Når du føler han vil unngå deg, så har du jo ingen grunn til å være i et forhold med han. Anonymkode: 5379e...b14 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #13 Skrevet 16. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når du føler han vil unngå deg, så har du jo ingen grunn til å være i et forhold med han. Anonymkode: 5379e...b14 Hva gjør han det ellers for? Alt og alle andre han må møte er da viktigere enn meg? Trudde det var vanlig å sette kjæresten først? Anonymkode: 2e52a...a0b
Anbefalte innlegg