Gå til innhold

Kjæresten vil ha karantene fra oss

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette fordi han trenger å møte mange venner å være sosial. 

Føler han gjør dette for å unngå meg. Alle de han må møte er da viktigere enn oss?

.

Anonymkode: 2e52a...a0b

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler han gjør dette for å unngå meg. Alle de han må møte er da viktigere enn oss?

.

Hvem er oss? Du og? 

AnonymBruker
Skrevet

Du sier litt for lite om bakgrunnen. Hvem er oss? Er du i risikogruppen? Er han en veldig sosial person? 

Anonymkode: 28dda...bec

• Liker 1
Skrevet

Om oss er deg og felles barn bør han møte venner på nett. 

AnonymBruker
Skrevet

Oss er meg og mine.barn. Han er selv i risiko gruppen, men nekter for det. 

Skrevet (endret)

Hvorfor tror du han vil vekk fra deg? Oppfører du deg ikke bra? Kan han ikke ta med barna isåfall? Hvorfor er det en selvfølge at det er du som skal ha dem? Og hvordan kan man ha karantene fra noen? Hvis han kan være smittet så skal han jo ikke treffe venner! Brukte du ordet feil og bare mener at han trenger pause fra deg? Isåfall lurer jeg på det med hvem som har barna igjen. 

Jeg har så mange spørsmål! 

Alle trenger noen dager med venner en gang i blant, der de ikke må være partner/forelder, uten at det er en trussel for forholdet. Det går begge veier. Er dere rause med hverandre på sånt? 

Edit, så nå at det er dine barn. De andre spørsmålene står. 

Endret av Pia Sofia
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Karantene er det vi kaller "pause" i 2020 da? 🤣🤣 Er jo litt spennende å se hvordan språket påvirkes av korona. 😜

"We were on a quarantine!" 🤣

Anonymkode: 54923...3b0

• Liker 4
Skrevet

Det er en feit måte å si at han slår opp med deg. Hadde tatt ham på ordet og avsluttet forholdet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Pia Sofia skrev:

Hvorfor tror du han vil vekk fra deg? Oppfører du deg ikke bra? Kan han ikke ta med barna isåfall? Hvorfor er det en selvfølge at det er du som skal ha dem? Og hvordan kan man ha karantene fra noen? Hvis han kan være smittet så skal han jo ikke treffe venner! Brukte du ordet feil og bare mener at han trenger pause fra deg? Isåfall lurer jeg på det med hvem som har barna igjen. 

Jeg har så mange spørsmål! 

Alle trenger noen dager med venner en gang i blant, der de ikke må være partner/forelder, uten at det er en trussel for forholdet. Det går begge veier. Er dere rause med hverandre på sånt? 

Edit, så nå at det er dine barn. De andre spørsmålene står. 

Jeg tror nok han mener pause fra forholdet. Har aldri nektet han å dra noen steder,men han er flink til å si han har vært hjemme når han har vært andre steder. På det punktet er det vanskelig å stole på han.

Gjest snødråpe
Skrevet

Dere har allerede slått opp. Han har ikke følelser for deg lenger og ønsker heller ikke være familie med deg og barn. Regner med du snakker om barn

AnonymBruker
Skrevet

Han sa karantene i 10 dager,  han slo ikke opp. 

Ja mine barn. 

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

.

Når du føler han vil unngå deg, så har du jo ingen grunn til å være i et forhold med han. 

Anonymkode: 5379e...b14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du føler han vil unngå deg, så har du jo ingen grunn til å være i et forhold med han. 

Anonymkode: 5379e...b14

Hva gjør han det ellers for? Alt og alle andre han må møte er da viktigere enn meg? Trudde det var vanlig å sette kjæresten først?

• Opprett ny...