Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ha noen venninner på 17. Mai brunsj. Jeg er ganske kresen. Liker best rugsprø, nugatti, skinkeost og leverpostei. Ikke glad i brød. Drikker kun Litago eller Pepsi max. Tenker jeg serverer dette, er det ok? Gidder liksom ikke handle inn masse dyre greier jeg ikke liker

Anonymkode: d6a49...420

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje piffe frokosten litt opp siden det er nasjonaldagen? Rundstykker, eggerøre&røkelaks/bacon, agurk&tomat, kaffe, te&juice og yoghurt. Ikke mye stress det vel🙂

Anonymkode: bb646...7d0

• Liker 4
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske kresen. Liker best rugsprø, nugatti, skinkeost og leverpostei. Ikke glad i brød

Samme her. Vi kjører ferske reker med innleid 747 fra British Airways for våre inviterte gjester. En liten svipptur over Island og Grønland før retur til Gardermoen. Litt ekkelt at vi må ha normal innskjekking nå når det ikke er så mange reisende. Typisk Erna. .  . 

AnonymBruker
Skrevet

Når du inviterer gjester må du selvsagt tenke på hva de liker, og lage litt ekstra, og ikke kun tenke på hva du selv ønsker.

Gjestene er naturligvis i fokus når man inviterer, og hvis du ikke skal lage litt kos og variert mat, skjønner jeg ikke hvorfor du ber noen til deg. Tenker ikke at det trenger å koste skjorta, men litt ekstra må det være.

Anonymkode: c9bcc...ec5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal ha noen venninner på 17. Mai brunsj. Jeg er ganske kresen. Liker best rugsprø, nugatti, skinkeost og leverpostei. Ikke glad i brød. Drikker kun Litago eller Pepsi max. Tenker jeg serverer dette, er det ok? Gidder liksom ikke handle inn masse dyre greier jeg ikke liker

Anonymkode: d6a49...420

Det der var en spinkel 17. Mai meny altså. Du kan jo spise det der, men du bør jammen kjøpe inn noe litt bedre til gjestene dine denne dagen. 

Anonymkode: e494e...3cf

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Altså..  enten bør du være 17 år og nettopp flyttet ut av rede, eller så bør du være bittelit selvsentrert og rett og slett ikke bry deg så mye om andre ellers så skjønner jeg bare ikke konteksten av innlegget ditt? Alle mulighetene er tilstede men altså..😜

Jeg kan også være litt kresen, det er for all del ikke det jeg stusser på. Men viss du kun skal tenke på deg selv, hva du liker så kan du jo like gjerne bare invitere deg selv til brunsj da så kan du trøkke i deg Nugatti til den stor gullmedalje men om du inviterer andre mennesker til en brunsj bør du kanskje trekke hodet ut av "meg, meg selv og til slutt meg" boblen du nå svever i. 

Hadde jeg invitert til 17. mai brunsj hadde jeg ikke gjort som deg, og hadde jeg vært gjest hos deg hadde jeg stukket av med de andre gjestene til noe litt mer fancy enn dette, selv kirkens bymisjon har mer tilrettelagt enn dette... 

Anonymkode: ba55c...381

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noe så stusselig...søk hjelp. 

Anonymkode: 0c4d4...34b

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du bør jammen kjøpe inn noe litt bedre til gjestene dine denne dagen. 

Enig. Nå er tiden for hummer. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde snudd i døra.

Anonymkode: c4fa4...d40

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Bombibit skrev:

Enig. Nå er tiden for hummer. 

Nei, du trenger absolutt ikke gå for hummer. Det fins et vell av gode oppskrifter som ikke koster skjorta. 

Anonymkode: 0c4d4...34b

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det fins et vell av gode oppskrifter som ikke koster skjorta.

Hummer er billig, krever bare en liten svømmetur.

AnonymBruker
Skrevet

Eggerøre, røkelaks, nystekte rundstykker, syltetøy, kaffe/te/kakao, oppskjært frukt, cherrytomster, kjeks og ost

Anonymkode: 8dff8...214

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...