AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #1 Skrevet 15. mai 2020 Hei! Off jeg er så irritert og lei meg nå😭 jeg kom hjem ifra jobb idag, og da satt allerede min samboer å drakk, så spurte samboeren min en «kompis», eller mer en bekjent egentlig (en gal fyr som jeg ikke stoler på i det heele tatt!) om de skulle drikke sammen. Så sier han «kompisen» ja bare kom hjem til meg, så reiser vi senere til noen andre å drikker. Så sier jeg først at jeg ikke vil at samboeren min skal gå, og at jeg ikke vil kjøre han bort dit. Men så maser han og sier at jeg kan hente han når de andre skal videre. Så sier jeg ok da, og så kjører jeg han bort, men da må jeg henta han senest klokka 12 på kvelden fordi jeg skal på jobb imorgen, og da sier han «jada, det blir nok ikke så sent en gang». Så ringer jeg han halv 12 og spør om jeg snart skal hente han, og da sier han at nei han har det så gøy at han vil sove der. Så sier jeg nei, jeg vil legge meg snart, men da får du finne noen andre som kan kjøre deg hjem senere, for jeg vil ikke du skal sove over der. Så ser jeg at han har tatt bort snapkartet sitt så jeg kan ikke se posisjonen hans. Men jeg kan se kompisen sin posisjon så jeg SER at de er i en bil på vei mot byen. Det er ca 1 time med bil til nærmeste by her vi bor. Når jeg ringte han så spurte jeg han om hvorfor han hadde tatt bort snapkartet og da sa han bare «jeg har ikke tatt bort noe kart» så han lyver så jævlig og prøvde å skjule det til og med! Jeg vet ikke hva jeg skal si til han imorgen når han er edru. Han kommer garantert IKKE til å komme hjem inatt, det har jeg liten tro på! Jeg prøvde å ringe han for noen minutter siden og da tok han ikke tlf. Hva ville dete gjort?? Uten å «gjøre det slutt» som sikkert noen vil kommentere. Anonymkode: e5724...3af 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #2 Skrevet 15. mai 2020 Drit i snapkartet. Hvorfor omgås dere "gale" personer? Anonymkode: 0785e...54b 7
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #3 Skrevet 15. mai 2020 Vel, jeg ville gjort det slutt. Vanskelig å gi noe annet råd, når det er helt klokkeklart hva jeg ville gjort. Jeg vet ikke hvilke andre råd jeg skal gi. Hvorfor vil du ikke at han skal gå på byen, eller overnatte der? Anonymkode: ca3a1...820 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #4 Skrevet 15. mai 2020 Ang snapkartet; han vises ikke på kartet om han ikke har vært aktiv på snap på en stund... jeg har også beskyldt folk for å skjule, men man faller asså bort fra kartet etter inaktivitet.. når det er sagt så høres han litt umoden og ego ut Anonymkode: 857c8...db5 7
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #5 Skrevet 15. mai 2020 Kan du bruke avsnitt? Det er så slitsomt å lese en vegg med tekst Anonymkode: ecf1c...7fd 10
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #6 Skrevet 15. mai 2020 Dere høres koko ut hele gjengen. Du kommer hjem og så sitter han og drikker?? Wtf. Og så maser han på deg om kjøring og dritt når du må skal på jobb neste dag? Og du driver å micro-manage hva han driver med og sporer han opp, jeez, du er ikke moren hans. Dette varer nok ikke så lenge. Men nå ser jeg bare en haug med rabling, så det er alt jeg har å dømme ut ifra. Finn deg en oppegående mann, er mitt råd. Anonymkode: 2bf55...13a 15
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #7 Skrevet 15. mai 2020 Huff, skjønner at det er kjipt for deg. Vet akkurat hvordan du føler. Det beste er å skru av telefonen og legge deg, fokuser på deg selv og at du skal på jobb i morgen. Det hele er veldig dårlig gjort av han. Han burde respektere deg. Du skal tross alt på jobb, noe som er viktig. Mens han oppfører seg som en tenåring. Bare la han dra, ikke svar han så han får dårlig samvittighet. Jeg hadde tatt en alvorsprat med han og sagt at det der er ikke ok, og gjør han det en gang til så kan han ta med seg sakene sine. Anonymkode: 9d385...b8a 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. mai 2020 #8 Skrevet 15. mai 2020 Jeg hadde skrevet god natt og kose deg på byen, og lagt meg til å sove..
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #9 Skrevet 15. mai 2020 Du virker litt psyko du å! Hvorfor så sjalu? Har han gjort noe som tilsier at du ikke kan stole på han tidligere? Anonymkode: 1eab6...3be 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #10 Skrevet 15. mai 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ang snapkartet; han vises ikke på kartet om han ikke har vært aktiv på snap på en stund... jeg har også beskyldt folk for å skjule, men man faller asså bort fra kartet etter inaktivitet.. når det er sagt så høres han litt umoden og ego ut Anonymkode: 857c8...db5 Kartet går bort om man ikke har vært aktiv på snapkartet på 7-8 timer, men jeg sjekket først snapkartet hans og da sto det at han var aktiv for 22 minutt siden, og når jeg sjekket igjen etter bare 5-10 minutt så var kartet borte. Jeg er 100% sikker på at han tok det bort, og jeg skal få han til å innrømme det imorgen. Kartet hans er fortsatt borte, og han pleier å være på snap flere ganger i løpet av en kveld uansett om han er edru eller ikke. Han har aldri tatt bort snapkartet og løyet sånn som dette til meg før.. Ts Anonymkode: e5724...3af
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #11 Skrevet 15. mai 2020 17 minutter siden, Mysticgirl skrev: Jeg hadde skrevet god natt og kose deg på byen, og lagt meg til å sove.. Lol. Det er ikke på byen, altså uteplasser de skal på, de skal på privat fest mest sannsynlig. Og jeg aner ikke til hvem, men tror det må være damer der for ellers hadde nok ikke de single kompisene giddet å reise den lange veien. Ts Anonymkode: e5724...3af 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #12 Skrevet 15. mai 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du virker litt psyko du å! Hvorfor så sjalu? Har han gjort noe som tilsier at du ikke kan stole på han tidligere? Anonymkode: 1eab6...3be For det første så løy han om det og prøvde å skjule det. Jeg er også redd disse fyrene han er med skal lokke han til å være utro mot meg, de er veldig sånn så går videre og sladrer og lager rykter om ting disse fyrene. En annen ting er at han har sagt helt ærlig til meg at han kan bli ganske kåt når han drikker seg full, altså på andre damer. Da blir jeg redd.. Ts Anonymkode: e5724...3af 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #13 Skrevet 15. mai 2020 Noen kvinnfolk overdriver. Kanskje han hadde lyst på en kveld med kompiser. Ei venninne av meg liker ikke at mannen drar ut med kompiser. Så hun tar fra han mobil, lommebok og nøkkel.. Anonymkode: a794f...623 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #14 Skrevet 15. mai 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du bruke avsnitt? Det er så slitsomt å lese en vegg med tekst Anonymkode: ecf1c...7fd Unnskyld, kom ikke på det 😅😅😅 var så ivrig med å skrive ned det jeg tenkte.. Ts Anonymkode: e5724...3af
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #15 Skrevet 15. mai 2020 Jeg er helt enig i at samboeren din gjør noe veldig feil når han fjerner seg fra snapkart. Jeg forstår godt at du er bekymret og jeg råder deg til å ta dette opp med han imorgen når han kommer hjem. Vær konsekvent og gi beskjed om at det ikke er OK å ignorere eller gjøre deg usikker på pur faen. Det er bare råttent og unødvendig. På en annen side (ut ifra det du beskriver) virker det som du sliter med tillit til han eller er svært usikker på deg selv. Hva er det som gjør at du mistenker at han skal møte andre jenter? Har han vært utro mot deg før? Isåfall er han ikke en å ta vare på. Anonymkode: cc9ee...76b 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #16 Skrevet 15. mai 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: En annen ting er at han har sagt helt ærlig til meg at han kan bli ganske kåt når han drikker seg full, altså på andre damer. Da blir jeg redd.. Ts Anonymkode: e5724...3af Det høres ut som at han liker å trekke deg, ihverfall. Anonymkode: 0785e...54b
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #18 Skrevet 15. mai 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: For det første så løy han om det og prøvde å skjule det. Jeg er også redd disse fyrene han er med skal lokke han til å være utro mot meg, de er veldig sånn så går videre og sladrer og lager rykter om ting disse fyrene. En annen ting er at han har sagt helt ærlig til meg at han kan bli ganske kåt når han drikker seg full, altså på andre damer. Da blir jeg redd.. Ts Anonymkode: e5724...3af Og du er sammen med han, hvorfor? Er dere over 20 år? Anonymkode: 850e5...e0b 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #19 Skrevet 16. mai 2020 Spar deg problemene og slå opp, han er ikke verdt det. Røde flagg lyser allerede. Han kommer til å være uro, eller kanskje er det allerede. Hva skal du med en slik en? Og vennene hans høres jo ikke bra ut. Anonymkode: 6008d...76d 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #20 Skrevet 16. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Off jeg er så irritert og lei meg nå😭 jeg kom hjem ifra jobb idag, og da satt allerede min samboer å drakk, så spurte samboeren min en «kompis», eller mer en bekjent egentlig (en gal fyr som jeg ikke stoler på i det heele tatt!) om de skulle drikke sammen. Så sier han «kompisen» ja bare kom hjem til meg, så reiser vi senere til noen andre å drikker. Så sier jeg først at jeg ikke vil at samboeren min skal gå, og at jeg ikke vil kjøre han bort dit. Men så maser han og sier at jeg kan hente han når de andre skal videre. Så sier jeg ok da, og så kjører jeg han bort, men da må jeg henta han senest klokka 12 på kvelden fordi jeg skal på jobb imorgen, og da sier han «jada, det blir nok ikke så sent en gang». Så ringer jeg han halv 12 og spør om jeg snart skal hente han, og da sier han at nei han har det så gøy at han vil sove der. Så sier jeg nei, jeg vil legge meg snart, men da får du finne noen andre som kan kjøre deg hjem senere, for jeg vil ikke du skal sove over der. Så ser jeg at han har tatt bort snapkartet sitt så jeg kan ikke se posisjonen hans. Men jeg kan se kompisen sin posisjon så jeg SER at de er i en bil på vei mot byen. Det er ca 1 time med bil til nærmeste by her vi bor. Når jeg ringte han så spurte jeg han om hvorfor han hadde tatt bort snapkartet og da sa han bare «jeg har ikke tatt bort noe kart» så han lyver så jævlig og prøvde å skjule det til og med! Jeg vet ikke hva jeg skal si til han imorgen når han er edru. Han kommer garantert IKKE til å komme hjem inatt, det har jeg liten tro på! Jeg prøvde å ringe han for noen minutter siden og da tok han ikke tlf. Hva ville dete gjort?? Uten å «gjøre det slutt» som sikkert noen vil kommentere. Anonymkode: e5724...3af ser ikke annet problemer her utenom at han lyver. det er lyvingen som er gale. han vil nok kose seg på byn og ha det kjekt med kompiser uten en sur kjerring som skal ødelegge kvelden Anonymkode: 8ec6a...dba 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå