Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

God kveld 😊 

Hvor lenge varte festeblødninga hos dere? Har den siste uka hatt litt spotting på papirutgivelser i går og i dag litt mer en bare spotting, men ikke mye det heller egentlig. 

Anonymkode: 0ae52...720

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min festeblødning var noen dropper  når jeg tørket meg. En gang. 

Anonymkode: 5ff9f...3dc

AnonymBruker
Skrevet

7 dpo hadde jeg brunt slim i 1,5-2 dager. Venter spent på mensen nå for å se om det var festeblødning. Alternativt var det én uke forsinket eggløsning. Så er kanskje i litt samme båt som deg, er prøver. 

Anonymkode: ee3bf...1d5

Skrevet

Min festeblødning var ett tørk på toalettet etter tissing. Mye og klart rødt blod. Men det ble med det ene tørket. Ca. 9 dpo.

AnonymBruker
Skrevet

Et tørk med oransjefarget utflod etter tissing. 

Anonymkode: 5882a...e03

AnonymBruker
Skrevet

Hadde festeblødning på dag 12 faktisk. Var litt slim med noe ferskt blod i. 1-2 dager etterpå bar det litt rester med brun utflod. 

Anonymkode: 93ea9...005

AnonymBruker
Skrevet

Hadde festeblødning på dag 12 faktisk. Var litt slim med noe ferskt blod i. 1-2 dager etterpå bar det litt rester med brun utflod. 

Anonymkode: 93ea9...005

AnonymBruker
Skrevet
På 15.5.2020 den 23.41, AnonymBruker skrev:

Min festeblødning var noen dropper  når jeg tørket meg. En gang. 

Anonymkode: 5ff9f...3dc

Samme her. 

Anonymkode: 1b854...6af

AnonymBruker
Skrevet
På 16.5.2020 den 10.34, AnonymBruker skrev:

7 dpo hadde jeg brunt slim i 1,5-2 dager. Venter spent på mensen nå for å se om det var festeblødning. Alternativt var det én uke forsinket eggløsning. Så er kanskje i litt samme båt som deg, er prøver. 

Hvordan gikk det? :) 

Anonymkode: 700df...f46

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det? :) 

Anonymkode: 700df...f46

Jeg er gravid!! Positiv test i dag, har heller ikke testet før i dag da. Skulle fått mensen i går. Det var jammen festeblødning😊 

AnonymBruker
Skrevet

Første gangen jeg var gravid fikk jeg en liten blødning da jeg forventet mensen. Andre gangen fikk jeg en liten blødning under sex da jeg forventet mensen. Høres ut som mensen din er på veg. 

Anonymkode: 92400...42e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...