AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #1 Skrevet 15. mai 2020 https://www.nrk.no/kultur/se-regjeringens-17.-mai-dans_-_-raja-vs-isaksen-100-0-1.15017960 Jeg ble rett og slett flau da jeg så denne. Synes det er superkleint å se på. Mister respekten for politikere som liksom skal være så kule og "morsomme", det gjelder også politikere som (etter min mening) driter seg ut i diverse underholdningsprogrammer på TV. En politiker er folkevalgt, og et helt vanlig menneske. Da blir det helt tullete å liksom være "folkelig". De er folkelige - selv uten å fremstå som klovner. Anonymkode: 51531...b2e 2
Zienna Skrevet 15. mai 2020 #2 Skrevet 15. mai 2020 Jeg er enig - dette var bare kleint! Vi må ikke få amerikanske forhold her. 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #4 Skrevet 16. mai 2020 Syns det var veldig gøy, og lo ekstra godt av kontrasten mellom Raja og Isaksen, spesielt når sistnevnte ler av det selv. Anonymkode: f173a...909 10
Misanthropis Skrevet 16. mai 2020 #5 Skrevet 16. mai 2020 Syns det kunne vært forberedt en smule bedre kanskje, men det er med tanke pp at det burde vært forutsett at det fins mange tørrpinner der ute som vil rynke på nesa og ikke syns dette var bra nok. mens jeg personlig digger at de tør å vise seg menneskelige,uhøytidelige, og folkelige. Skulle ønske dette ble et prakteksempel Til etterfølgelse. Nei til jantelov, prestasjonsjag og et filtrert some liv! 7
AllahBallah Skrevet 16. mai 2020 #6 Skrevet 16. mai 2020 Meg for 10 år siden: kleeeeeeint!! Meg nå: hehe, litt gøy/søtt. 4
Mistymya Skrevet 16. mai 2020 #7 Skrevet 16. mai 2020 Opptaket er til Barne-TV. De som synes det er kleint, synes sikkert det samme om annen Barne-TV. Til Dovre faller 🇳🇴 13
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #8 Skrevet 16. mai 2020 Må dere tørrpinner få med dere at det var til en innspilling for NRK Super da. For BARN. Synes det er sprekt av dem jeg! Anonymkode: 3e552...e62 18
Bombibit Skrevet 16. mai 2020 #9 Skrevet 16. mai 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Mister respekten for politikere Funny. Hvordan fikk du respekt for dem i utgangspunktet? 2
SoWhat? Skrevet 16. mai 2020 #10 Skrevet 16. mai 2020 (endret) Greit nok. Ler så mye av Abid Raja da, han skiller seg bra ut, og bare eeelsker oppmerksomhet. Men det er vel alltid litt flaut å se når noen ikke kan danse. Litt pinlig er det, men håper det slår an for målgruppen. Jeg er litt lei ordet "folkelig" Ingen er vel mer folkelig enn norske politikere sånn til vanlig 🙂 Må forresten tillegge at det er virkelig flaut når de er på utenlandske og må alltid danse med afrikanere. Jez DA ser det utrolig dumt ut. Eier jo fader ikke rytme i det hele tatt. Det bør de slutte med 😄 Endret 16. mai 2020 av SoWhat? 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #11 Skrevet 16. mai 2020 Det er drit funny! Så Sigrid Bonde Tusvik posta det på insta 😅 så klart det er klein men det er jo litt av sjarmen. Anonymkode: 6f256...b82 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #12 Skrevet 16. mai 2020 Har bare sett klipp av den på Insta i form av "omgjustdont" sin konto og det første jeg tenkte var "omg, just dont".. den tanken hadde jeg i kanskje i 3 sekunder så tenkte jeg bare "go on".. Vi voksne har hatt korona i 2 måneder og fått brakkesyke aldeles,noen har snakket med mikrobølgeovnen, noen har pusset hele leiligheten med tannkost og klorin, noen har laget 89 bananbrød, men dette som gjøres for barn;🤩 enten det er en idiotisk dans for barn av politikere eller annet, altså... Jeg ser sjarmen... Anonymkode: d726b...c33 3
Gjest Albbas Skrevet 16. mai 2020 #13 Skrevet 16. mai 2020 Artig! Enig i at det at det er kleint er en del av sjarmen. 😄
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #14 Skrevet 16. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har bare sett klipp av den på Insta i form av "omgjustdont" sin konto og det første jeg tenkte var "omg, just dont".. den tanken hadde jeg i kanskje i 3 sekunder så tenkte jeg bare "go on".. Vi voksne har hatt korona i 2 måneder og fått brakkesyke aldeles,noen har snakket med mikrobølgeovnen, noen har pusset hele leiligheten med tannkost og klorin, noen har laget 89 bananbrød, men dette som gjøres for barn;🤩 enten det er en idiotisk dans for barn av politikere eller annet, altså... Jeg ser sjarmen... Anonymkode: d726b...c33 Og jeg glemte å si; Raja💯 den greia mellom han og isaksen; prisløs underholdning 😆 Anonymkode: d726b...c33 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #15 Skrevet 16. mai 2020 Synes det er kult at politikere i Norge ikke tar seg selv så høytidelig og er med på slikt Anonymkode: 64bf7...16d 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #16 Skrevet 16. mai 2020 Synes ikke dette var ille. Har sett barne-tv som er mye kleinere enn dette. Anonymkode: f6f07...b7a
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #18 Skrevet 16. mai 2020 Mulig jeg er surmaget, men jeg synes ikke det er så morsomt når regjeringspolitikerne shower. Føler det er en avvæpnende manøver og mediestrategi, "se så artige og folkelige vi er", og så glemmer seerne at disse menneskene faktisk styrer landet og tar avgjørelser som får store konsekvenser for nordmenns liv. Politikerne som danser på NRK Super er de samme som i neste øyeblikk reduserer pleiepenger for familier med funksjonshemmede barn, sender utenlandske barn ut av landet, og fjerner deler av støtten til tannregulering. Lista er lang. I mine øyne blir man folkelig når man har politikk som er til det beste for folket, ikke når man vagger litt klønete med rumpa på NRK. Anonymkode: 7051c...74c 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #20 Skrevet 16. mai 2020 Utrolig kleint. Og ikke noe politikere bør drive med. Men det er klart at det er en mediestrategi for å vise at de liksom er folkelige (LOL!) selv om de rævkjører velferd og livene til vanlige folk. Anonymkode: 652cc...eb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå