AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #1 Skrevet 15. mai 2020 Jeg har en venninne som legger ut mye av det hun gjør og opplever på Fb, ofte med bilder og oppdateringer underveis. Hun skriver ofte ikke hva hun skal, hvor hun er og hvem hun er sammen med, så det er litt hemmelighetsfullt. Jeg spør av og til om hun hadde en fin tur på sjøen, eller hvor hun overnattet på hotell og refererer til hennes oppdatering på fb. Da får jeg bare irriterte litt kryptiske svar og hun snakker det bort. Hun snakker også ofte om at folk hun kjenner er så misunnelige og spør og graver så mye om hennes liv, og at hun av og til legger ut oppdateringer for å erte de nysgjerrige folkene(hun mener ikke meg). Da har jeg sagt til henne at når hun legger ut oppdateringer fra livet sitt, så må hun tåle at folk spør hvor hun har vært hen og hvem hun har vært sammen med. Er dere ikke enig? Anonymkode: 853f5...1e0
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #2 Skrevet 15. mai 2020 Hvorfor er du "venn" med sånne folk? Anonymkode: 6a0ab...f25 10
Flamme Skrevet 15. mai 2020 #3 Skrevet 15. mai 2020 Er helt enig med deg. Veldig rart å legge ut ting man ikke vil snakke om. Kanskje hun lyver om disse tingene på FB og derfor ikke vil snakke med deg om det? 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #4 Skrevet 15. mai 2020 Nå er hun blitt mer bekjent enn veninne, men vi har vokst opp i samme blokk, har gått i bhg og 13 år på skole sammen og våre mødre er veninner. Vi har mest tlf kontakt og da er det hun som ringer meg. Ts Anonymkode: 853f5...1e0
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #5 Skrevet 15. mai 2020 3 minutter siden, Flamme skrev: Er helt enig med deg. Veldig rart å legge ut ting man ikke vil snakke om. Kanskje hun lyver om disse tingene på FB og derfor ikke vil snakke med deg om det? Jeg har hørt at noen mener hun lyver når hun legger ut ting på fb, og det er disse personene hun ønsker å erte og irritere. Til meg er hun ærlig om hva hun har gjort, men samtidig kan hun ikke alltid si hvem hun gjør ting sammen med. F.eks fortalte meg at hun skulle til Madrid og la ut bilder derifra, men på et av bildene så jeg jakken til veninnen hennes ligge på hotellsengen. Jeg nevnte ikke det til henne at jeg så at hun reiste sammen med veninnen, men forstår ikke hvorfor hun er så hemmelighetsfull. Ts Anonymkode: 853f5...1e0
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #6 Skrevet 15. mai 2020 Hvorfor gidder du å bry deg? Er jo bare å glatt overse det. Anonymkode: 3e209...948 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #7 Skrevet 15. mai 2020 Later hun som om hun har vært steder hun ikke har? Anonymkode: c3a71...2e4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #8 Skrevet 15. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Later hun som om hun har vært steder hun ikke har? Anonymkode: c3a71...2e4 Nei det tror jeg ikke, men hun er så hemmelighetsfull med hvor hun er og hvem hun er med. 🙄 Når hun legger ut bilder av at hun er på en luksusyacht og spiser gourmetmat, så er det jo ikke rart at hverken jeg eller andre spør hvor hun har vært og hvem hun kjenner som har en luksusyacht. Ts Anonymkode: 853f5...1e0
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #9 Skrevet 16. mai 2020 Når forfatteren holder tilbake sentrale opplysninger, vil leseren automatisk fylle inn de manglende delene selv. Og de faktiske hendelsene er temmelig trivielle sammenlignet med dem fantasien kan skape. Jeg tror det er for å gjøre seg interessant. Vi ser det samme hos folk som ber om råd ang. "livsstilsendring". En standardformulering, ispedd noen knappe og generelle vendinger, som ingen kan ta tak i. Jeg tror det er fordi vedkommende ikke ønsker å ta tak selv. Anonymkode: 8f9e0...584 5
Tibbie Skrevet 16. mai 2020 #10 Skrevet 16. mai 2020 Kanskje hun tror hun er kjendis, og alle er veldig opptatt av henne Folk bryr seg jo ikke, men spør for å være hyggelig. Hun høres litt barnslig ut, men hva skal man gjøre. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #11 Skrevet 16. mai 2020 La henne holde på. Hun er kun ute etter oppmerksomhet og drama og du gir henne det. Dere er jo like ille Anonymkode: ba7ab...ec3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #12 Skrevet 16. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: La henne holde på. Hun er kun ute etter oppmerksomhet og drama og du gir henne det. Dere er jo like ille Anonymkode: ba7ab...ec3 Hva er det jeg gjør som er ille? Jeg spør henne om hennes kryptiske oppdateringer for å være høflig, eller fordi jeg lurer på hvor hun har vært. Det gjør folk med meg også hvis jeg legger ut noe som interesserer mine fb venner. Helt normalt. Ts Anonymkode: 853f5...1e0 2
VoodooChild Skrevet 16. mai 2020 #13 Skrevet 16. mai 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det jeg gjør som er ille? Jeg spør henne om hennes kryptiske oppdateringer for å være høflig, eller fordi jeg lurer på hvor hun har vært. Det gjør folk med meg også hvis jeg legger ut noe som interesserer mine fb venner. Helt normalt. Ts Anonymkode: 853f5...1e0 Du må bare slutte å spørre. Hun gjør det kun for å få oppmerksomhet. 1
Lacy Skrevet 16. mai 2020 #14 Skrevet 16. mai 2020 Enig med overnevnte 😊 hun lyver nok ikke om disse tingene, men hun nyter oppmerksomheten det gir når hun er hemmelighetsfull 😊 den eneste måten å håndtere det på, er å slutte og vise interesse for ting hun ikle uten videre forteller selv 😊 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #15 Skrevet 16. mai 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det jeg gjør som er ille? Jeg spør henne om hennes kryptiske oppdateringer for å være høflig, eller fordi jeg lurer på hvor hun har vært. Det gjør folk med meg også hvis jeg legger ut noe som interesserer mine fb venner. Helt normalt. Ts Anonymkode: 853f5...1e0 Når du ikke fikk svaret du lurte på første gangen, så er det jo ikke vits i å bruke mer tid på det? Fordi du fortsetter å mase om det så er du like ille. Anonymkode: ba7ab...ec3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #16 Skrevet 16. mai 2020 Når jeg var ung og aktiv på nettby så hadde vi et navn for sånne. Attentionwhore!!! Anonymkode: 675b0...fa0 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #17 Skrevet 16. mai 2020 Oppmerksomhetssyk.. men tåler ikke spørsmål hvor hun kan bli avslørt Anonymkode: e1fe5...f0e 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 25. mai 2020 #18 Skrevet 25. mai 2020 Slutt å like og spørre. Si at hun kan fortelle det til deg om hun er interessert i å ha deg i livet sitt.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #19 Skrevet 25. mai 2020 Har en bekjent som er sånn. "I dag skjedde det noe kjipt. :(" "Åh, hva da?" "Slutt å mase! Må du grave og spørre om alt!" Har ikke så mye kontakt lenger nå. Anonymkode: a6caf...451
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå