Gå til innhold

Hvilken er «verdens beste» hodeputer?😎

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er lei av å lete etter den perfekte puten! Vil at den skal være litt tykk, men ikke hard! MÅ være myk . Fiberputene jeg har forsøkt blir for harde, og dunputene blir jo trykt flate med en gang 😕

Hva velger vi?? 

Anonymkode: 0de76...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker godt dun, og de finnes jo i så mnage forskjellige typer (inkl. myk og fast i tillegg til ulike høyder). Kanskje tempus er noe for deg?

Anonymkode: 2bd06...d92

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad i Albert høy som de selger på Kid. Prøvd mange forskjellige,men havner alltid tilbake på den.

Anonymkode: 3cf2c...9bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempur Cloudy! Kommer aldri til å kjøpe noen annen.

Anonymkode: 8bbd2...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også så lei! Var å kjøpte ny pute på kid i dag, og merker allerede at det var bomkjøp. Problemet jeg har med putene er at fiberputene jeg kjøper klumper seg sammen etterhvert, og dun blir fort hardt

Anonymkode: ca43a...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også så lei! Var å kjøpte ny pute på kid i dag, og merker allerede at det var bomkjøp. Problemet jeg har med putene er at fiberputene jeg kjøper klumper seg sammen etterhvert, og dun blir fort hardt

Anonymkode: ca43a...5c9

Ja!!!! Har samme problemet 😢🤯🤯.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men vet ikke om det er helt «meg» 🙄. Blir jo veldig annerledes ? 🤔

men takk for tips🤩. Er bare så dyrt å kjøpe visst jeg ender opp med å ikke like den😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig glad i Albert høy som de selger på Kid. Prøvd mange forskjellige,men havner alltid tilbake på den.

Anonymkode: 3cf2c...9bc

Hmm.. usikker på om jeg har forsøkt den el ei . Forsøkt så mange 😅. Men noterer ned🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker godt dun, og de finnes jo i så mnage forskjellige typer (inkl. myk og fast i tillegg til ulike høyder). Kanskje tempus er noe for deg?

Anonymkode: 2bd06...d92

Det må jeg google😅😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men forresten . Har du forsøkt de billigere alternativene til f.eks Jysk? Wellpur putene? Jeg har vurdert å prøve enn av de! En del rimeligere enn tempur..

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde wellpur først, men det var bortkasta penger. Tempur cloudy anbefales herfra også! Føles myk, men holder høyden. 

Hadde Høie Down Feel i mange år før det. Den funker også. 

Anonymkode: fcaf3...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Prøvde wellpur først, men det var bortkasta penger. Tempur cloudy anbefales herfra også! Føles myk, men holder høyden. 

Hadde Høie Down Feel i mange år før det. Den funker også. 

Ok! Hmmm kanskje jeg skulle forsøkt 🤔. Er de noen gang på salg? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sett på salg😅 gå til butikken og prøv den😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men vet ikke om det er helt «meg» 🙄. Blir jo veldig annerledes ? 🤔

men takk for tips🤩. Er bare så dyrt å kjøpe visst jeg ender opp med å ikke like den😅

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men forresten . Har du forsøkt de billigere alternativene til f.eks Jysk? Wellpur putene? Jeg har vurdert å prøve enn av de! En del rimeligere enn tempur..

ts

Den er ikke som den typiske tempur-puta, den er formet som en vanlig pute :)  du kan prøve den i butikk. 

har forsøkt derfra ja, men blir ikke det samme. Ikke vits i å kaste bort pengene på kopier, da blir det bare dyrere ved at man gjør bomkjøp. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker høie downfeel, men det er en fiberpute.

Anonymkode: 61cf6...68a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg anbefaler også Høie down feel. Har den høye typen, men det finnes også middels og lav fylde. Finnes i 75*50 og 90*50. Coop har i blant medlemskupp på dem, og Jysk har ofte tilbud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sterkt anbefale min pute, som jeg er helt avhengig av: Norsk Dun by Night Luxus Høy, med 550 gram Muscovy dun. Den ble kjøpt på salg på Dysvik & Hansen i sin tid (fullpris 1500,-). Dysvik & Hansen finnes vel ikke lenger, men jeg tenker at hvis man går opp i den dunputeklassen der, så får man gode puter! Jeg rister puta fort opp hver kveld og da er den like fluffy som ny.

Anonymkode: 91c68...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en dunpute med norsk Muscovy dun fra Jysk som jeg er fornøyd med ihvertfall. Huske å riste og fluffy puta godt hver dag! Ellers så er det vel litt begrensa levealder på sånt. 

Anonymkode: 44d49...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...