Henschi Skrevet 15. mai 2020 #1 Skrevet 15. mai 2020 Hei Vi er førstegangs prøvere i PP1, jeg er i dag 6 dpo. Har de siste dagene hatt en litt mer «kremet» utflod enn vanlig, men i dag ved et toalettbesøk var jeg våt i trusa, så nesten ut som jeg hadde tisset litt. Aldri opplevd dette tidligere 🤔 noen andre som har opplevd dette? Er dette et tegn på noe som helst? Takk på forhånd ❤️
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #2 Skrevet 15. mai 2020 Det er nok alt for tidlig til at det kan være tegn på noe som helst! Krysser fingrene for at det blir spire på deg🤞🏼❤️ Anonymkode: 28323...fc6
Henschi Skrevet 15. mai 2020 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok alt for tidlig til at det kan være tegn på noe som helst! Krysser fingrene for at det blir spire på deg🤞🏼❤️ Anonymkode: 28323...fc6 Ja det er veldig tidlig. Tusen takk!🙊❤️
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #4 Skrevet 18. mai 2020 Pleier å ha slik utflod rett før mensen kommer, men krysser fingrene for deg 🤞 Anonymkode: dcb1f...fdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå