AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #1 Skrevet 15. mai 2020 Hei, jeg og min fremtidige ektemann har nå prøvd å fått barn i 7 måneder. Vi skal gifte oss i oktober, og har vært helt enige om at vi ønsker barn så fort som mulig. Jeg fortalte han tydelig at jeg ønsker barn mens jeg fremdeles er tidlig i 20-årene, det var noe han også sa seg enig i så vi begynte å prøve. Jeg har vært hos gynekolog, han har testet kvaliteten sin og jeg går på vitaminer slik som er anbefalt. Men helt ut av ingenting så sier han at han nå ønsker vente 2-3 år før vi begynner prøve igjen. Det jeg egentlig spør om her er, er det "innafor" å føle seg sviket og trist? Han ønsker jo barn, bare å vente men jeg klarer ikke legge vekk sinnet og tristheten. Anonymkode: e209b...952
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #2 Skrevet 15. mai 2020 Kanskje han har tatt til fornuft? Ingen god ide å få barn tidlig i 20 årene, da er man fortsatt for ung. Nyt årene sammen og tenk heller på barn når du nærmer deg 30. Anonymkode: 17e2d...74c 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #3 Skrevet 15. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han har tatt til fornuft? Ingen god ide å få barn tidlig i 20 årene, da er man fortsatt for ung. Nyt årene sammen og tenk heller på barn når du nærmer deg 30. Anonymkode: 17e2d...74c Hvorfor ikke? Så lenge de er ferdig utdannet, eier bolig, bil og har fast inntekt til å forsørge et barn så skjønner jeg ikke hvorfor det er galt. Anonymkode: 4fb66...7ee 7
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #4 Skrevet 15. mai 2020 Du kommer nok over det. Anonymkode: 3bfa8...b6e
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #5 Skrevet 15. mai 2020 Hvis dere begge er i begynnelsen av 20-årene og har prøvd i 7 måneder så høres det ut som om det kan være at dere trenger litt tid på å bli gravide. Er det ikke like greit å bare la være å bruke prevensjon, ikke styr med eggløsningsdager og la naturen gå sin gang? Forutsatt at han fremdeles ønsker å gifte seg selvfølgelig. Hvis han ikke vil gifte seg lenger heller tror jeg du har et større problem enn å vente i et par år. Ikke kall dere prøvere, det høres så gravalvorlig ut. Anonymkode: a9fb1...abd 4
Minlillesky Skrevet 15. mai 2020 #6 Skrevet 15. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg og min fremtidige ektemann har nå prøvd å fått barn i 7 måneder. Vi skal gifte oss i oktober, og har vært helt enige om at vi ønsker barn så fort som mulig. Jeg fortalte han tydelig at jeg ønsker barn mens jeg fremdeles er tidlig i 20-årene, det var noe han også sa seg enig i så vi begynte å prøve. Jeg har vært hos gynekolog, han har testet kvaliteten sin og jeg går på vitaminer slik som er anbefalt. Men helt ut av ingenting så sier han at han nå ønsker vente 2-3 år før vi begynner prøve igjen. Det jeg egentlig spør om her er, er det "innafor" å føle seg sviket og trist? Han ønsker jo barn, bare å vente men jeg klarer ikke legge vekk sinnet og tristheten. Anonymkode: e209b...952 Det er innafor å føle det man føler. Hvorfor vil han vente? Kommuniser med han
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #7 Skrevet 15. mai 2020 Du har virkelig ikke noe hastverk. Anonymkode: 377de...ced
Matas Skrevet 16. mai 2020 #8 Skrevet 16. mai 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg